Dostawa komputerów oraz wielofunkcyjnych urządzeń drukujących

Data publikacji 2017-09-25
Data zakończenia 2017-10-05 00:00:00
Instytucja Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593058-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Część 1: Komputery All in One dla Samorządu Studentów PW – 11 szt.
Część 2: Komputery Notebook dla Samorządu Studentów PW – 7 szt.
Część 3: Urządzenia wielofunkcyjne drukujące dla Samorządu Studentów PW – 6 szt.
Część 4: Komputery przenośne dla Centrum Informatyzacji PW – 12 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 e19fdbd7-3cb3-4af3-95fd-98ebda7b0d93
Biuletyn 593058-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska
Regon 155400000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Politechniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00661
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 234 53 92
Zamawiajacy fax 22 621 86 57
Zamawiajacy email m.samplawski@coi.pw.edu.pl
Adres strony url https://www.ci.pw.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.ci.pw.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.ci.pw.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z wyszczególnionych w ust. 2 pkt 1 SIWZ części w formie pisemnej w siedzibie Centrum Informatyzacji PW.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki 1, piętro III, pok. 319.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów oraz wielofunkcyjnych urządzeń drukujących
Numer referencyjny ZP/CI/14/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część 1: Komputery All in One dla Samorządu Studentów PW – 11 szt. Część 2: Komputery Notebook dla Samorządu Studentów PW – 7 szt. Część 3: Urządzenia wielofunkcyjne drukujące dla Samorządu Studentów PW – 6 szt. Część 4: Komputery przenośne dla Centrum Informatyzacji PW – 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1) Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert na Części 1-4. 2) Części 1- 3 zamówienia należy realizować w terminie nie dłuższym niż 35 dni od daty podpisania umowy. a) W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 35 dni, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) PZP, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Ofercie terminu dostawy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny zgodny z SIWZ termin 35 dni. c) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin jako okres „od … do …”, przewidziany w przedziałach określonych powyżej, Zamawiający wpisze do umowy jako termin dostawy minimalny termin. 3) Część 4 zamówienia należy realizować w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty zawarcia umowy (minimalny termin dostawy wynosi 14 dni od daty zawarcia umowy). a) W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 30 dni, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) PZP, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu dostawy krótszego niż 14 dni, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty minimalny termin dostawy określony w SIWZ, tj. 14 dni, natomiast w umowie uwzględniony będzie termin dostawy zgodny ze złożoną ofertą. c) W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Ofercie terminu dostawy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował, maksymalny, zgodny z SIWZ termin 30 dni.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w ust. 11 pkt 10 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, tj.: w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Wykonawca przedkłada nw. dokumenty (odpowiednio w zakresie dot. Wykonawcy):  informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy;  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik Wykonawcy;  zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione/go nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik Wykonawcy;  odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP – załącznik Wykonawcy;  oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności oświadczenie Wykonawcy – załącznik Wykonawcy;  oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik Wykonawcy;  oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – załącznik Wykonawcy. 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7 lit. b): a) tiret pierwsze – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; b) tiret drugie – czwarte – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8) Dokumenty, o których mowa w pkt. 7) lit. a) i b) tiret drugie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 7) lit. b) tiret pierwsze, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 9) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 8) stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 6) lit. b) tiret pierwsze SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt. 7) lit. a, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 8) zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postepowaniu w zakresie przesłanek wynikających z art. 24 ust. 12 – 22 PZP zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 4) SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty o których mowa w pkt. 7) lit. b) tiret pierwsze, piąte i szóste SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziały w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, tj.: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży:  Opis Techniczny oferowanych urządzeń – wg załącznika nr 4 do SIWZ.  dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych lub normę równoważną oraz autoryzację producenta komputera – załącznik Wykonawcy.  dokument potwierdzający, że urządzenie spełnia kryteria efektywności energetycznej na poziomie co najmniej równoważnym dla tej klasy urządzeń posiadających certyfikat programu ENERGY STAR uznawany w UE – załącznik Wykonawcy.  dokument potwierdzający, że urządzenie spełnia kryteria środowiskowe na poziomie co najmniej równoważnym dla tej klasy urządzeń posiadających certyfikat EPEAT Silver uznawany w UE – załącznik Wykonawcy.  dokument potwierdzający, że oferowane urządzenie jest zgodne z normami dotyczącymi oznakowania CE – deklaracja zgodności CE – załącznik Wykonawcy;  dokument potwierdzający, że producent urządzenia (jednostki) posiada wprowadzony System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 lub system równoważny – załącznik Wykonawcy;  oświadczenie producenta urządzenia (jednostki), potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych w zakresie określonym przez dyrektywę RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych – załącznik Wykonawcy – załącznik Wykonawcy;  oświadczenie producenta urządzenia (jednostki) potwierdzające, że głośność jednostki mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego IDLE wynosi maksymalnie 21 dB – załącznik Wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione Oferta, Formularz cenowy – asortymentowy, Stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Część 1-2, 4 Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1, a w szczególności: 1) gdy po podpisaniu Umowy, producent zaprzestanie produkcji lub dystrybucji któregokolwiek urządzenia będącego przedmiotem umowy. W takim przypadku możliwa będzie zmiana wyłącznie na urządzenie tego samego producenta o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż parametry urządzenia będącego przedmiotem umowy. Warunkiem dokonania tej zmiany jest przekazanie Zamawiającemu oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji lub dystrybucji urządzenia wchodzącego w skład Przedmiotu Umowy; 2) gdy po podpisaniu Umowy, producent zaprzestanie dystrybucji oprogramowania/licencji będącej przedmiotem umowy. W takim przypadku możliwa będzie zmiana wyłącznie na oprogramowanie/licencję tego samego producenta o uprawnieniach i warunkach użytkowania nie gorszych niż uprawnienia i warunki użytkowania oprogramowania/licencji będącej przedmiotem umowy. Warunkiem dokonania tej zmiany jest przekazanie Zamawiającemu oświadczenia producenta o zaprzestaniu dystrybucji oprogramowania/licencji będącej przedmiotem umowy; 3) wystąpienia okoliczności o których mowa w pkt. 1) i 2), w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w §4 ust. 1; 4) gdy Zamawiający nie będzie przygotowany do przyjęcia dostawy bądź nie przekaże informacji o szczegółach dotyczących realizacji dostawy, w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w §4 ust. 1; 5) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku i kwota brutto. Część 3 Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1, a w szczególności: 1) gdy po podpisaniu Umowy, producent zaprzestanie produkcji lub dystrybucji któregokolwiek urządzenia będącego przedmiotem umowy. W takim przypadku możliwa będzie zmiana wyłącznie na urządzenie tego samego producenta o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż parametry urządzenia będącego przedmiotem umowy. Warunkiem dokonania tej zmiany jest przekazanie Zamawiającemu oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji lub dystrybucji urządzenia wchodzącego w skład Przedmiotu Umowy; 2) wystąpienia okoliczności o których mowa w pkt. 1) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w §4 ust. 1; 3) gdy Zamawiający nie będzie przygotowany do przyjęcia dostawy bądź nie przekaże informacji o szczegółach dotyczących realizacji dostawy, w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w §4 ust. 1; 4) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku i kwota brutto.
IV 4 4 data 2017-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona trwałą techniką, w języku polskim (dokumenty sporządzone w innym języku niż język polski winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski), w sposób czytelny z zachowaniem formy pisemnej. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)