GuidZP400 |
82605d10-0465-4c0c-be1d-59a68d8582d1
|
Biuletyn |
593116-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Zespół Obsługi Jednostek w Łabowej
|
Regon |
49289569400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Łabowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łabowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-336
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 475 13 98
|
Zamawiajacy fax |
18 41 41 947
|
Zamawiajacy email |
gzos@labowa.pl
|
Adres strony url |
www.labowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Łabowa” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.2 Wychowanie przedszkolne – SPR
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Gminny Zespół Obsługi Jednostek w Łabowej, 33 - 336 Łabowa 38
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Zespół Obsługi Jednostek w Łabowej, 33 - 336 Łabowa 38
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w gminie Łabowa
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy:
1) Wyposażenia pomieszczeń w oddziale przedszkolnym w Łabowej –
cz. I;
2) Dostawa środków czystości do oddziału przedszkolnego w Łabowej – cz. II;
3) Dostawa pomocy dydaktycznych do oddziału przedszkolnego przedszkola w Łabowej – cz. III;
4) Wyposażenia pomieszczeń w oddziale przedszkolnym w Czaczowie – cz. IV;
5) Dostawa środków czystości do oddziału przedszkolnego w Czaczowie – cz. V;
6) Dostawa pomocy dydaktycznych do oddziału przedszkolnego
w Czaczowie – cz. VI;
Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy nie posiadający jakichkolwiek wad i usterek, ani śladów użytkowania, objęty gwarancją na okres co najmniej 24 miesiące. Pomoce naukowe, objęte przedmiotowym zamówieniem zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 13 do SIWZ. Wszelkie użyte nazwy własne poszczególnych elementów, wskazują sprzęt przykładowy i służą jedynie do określenia parametrów, których oczekuje zamawiający w zakresie dostarczanego sprzętu. Dostarczany sprzęt musi spełniać normy wskazane dla celów przedszkolnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Całkowita wartość tego zamówienia wynosi 80 000,00 zł bez podatku
|
Data zakonczenia |
2017-10-20T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3;
3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 4 i 5 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4;
4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających
z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów
o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 6 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5;
5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r.
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r., poz. 716), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6;
6) oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych podlega unieważnieniu.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego
4. Zmiany w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
5. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Warunkiem dokonania zmian o których mowa jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmian
2) uzasadnienie zmiany
3) opis wpływu zmian na termin wykonania umowy
7. Zmiany mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności:
1) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia realizacji przedmiotu umowy lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu;
2) siła wyższa.
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|