GuidZP400 |
6799928b-e530-4de8-9874-d4ac2a92d51e
|
Biuletyn |
593071-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Sztuki Mościce
|
Regon |
12034176800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Traugutta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146 334 600
|
Zamawiajacy fax |
146 331 052
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mck.tarnow.pl
|
Adres strony url |
www.csm.tarnow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
II etap modernizacji Centrum Sztuki Mościce – sala widowiskowa spełniająca nowoczesne wymagania publiczności artystów, wymogi bezpieczeństwa
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.csm.tarnow.pl zakładka „o nas” / „przetargi” oraz https://bip.malopolska.pl/csmoscice/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Sztuki Mościce, 33-101 Tarnów, ul. Traugutta 1, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa i montaż foteli teatralnych dla realizacji inwestycji pod nazwą: II etap modernizacji Centrum Sztuki Mościce – sala widowiskowa spełniająca nowoczesne wymagania publiczności, artystów, wymogi bezpieczeństwa”.
|
Numer referencyjny |
CSM-DN-271-7/2017/CSM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż foteli teatralnych, których wymagane parametry techniczne określono w Załączniku Nr 4 do SIWZ, a także demontaż starych foteli i świadczenie gwarantowanych usług serwisowych w okresie na jaki udzielona jest gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39111200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
ścieralność tkaniny, współczynnik pochłaniania dźwięku foteli pustych oraz rozszerzenie okresu rękojmi na zamontowane wyposażenie stanowią oprócz ceny kryteria oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń
i dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, a uszczegółowionych w rozdz. III.2.2), tj.:
a. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem),
b. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem),
c. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem),
d. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016, poz. 716) (w oryginale).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń
i dokumentów, potwierdzających okoliczności spełniania przed oferowany przedmiot zamówienia (fotel Typ I oraz Typ II) wymagań określonych w SIWZ:
a. próbkę - oferowany fotel Typ I oraz Typ II wraz z próbnikiem tkanin tapicerskich tkaniny zastosowanej w oferowanych fotelach,
b. kartę katalogową fotela, folder lub inny dokument zawierający nazwę fotela, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego modelu, wymiary oraz szczegóły techniczne pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia wymogi przedmiotu zamówienia,
c. Atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2016-12E,
d. Atest wytrzymałościowy pianek siedziska na ściskanie wg PN-EN 12727:2016-12E na 1500000 cykli,
e. Klasyfikację ogniową w zakresie zapalności wg normy EN 1021- oraz EN 1021-2,
f. Klasyfikację ogniową w zakresie wydzielania toksycznych produktów rozkładu i spalania , wydana przez akredytowane laboratorium,
g. Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny obejmujący wszystkie elementy fotela,
h. wyniki badań pogłosowego współczynnika pochłaniania dźwięku przez fotele, wraz z opisem procedury i warunków pomiarów oraz obliczenia współczynnika pochłaniania dźwięku α. Należy podać wyniki pomiarów foteli pustych i zajętych. Pomiary powinny być wykonane zgodnie z PN-EN ISO 354:2005 Akustyka – Pomiar pochłaniania dźwięku w komorze pogłosowej. Wyniki pomiarów należy przedstawić w pasmach oktawowych zgodnie z PN-EN ISO 11654:1999. Akustyka – Wyroby dźwiękochłonne używane w budownictwie –Wskaźnik pochłaniania dźwięku,
i. wyniki badań odporności na ścieranie za pomocą testu Martindale´ a zgodnie z normą PN-EN ISO 12947-2:2000.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w ofercie zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zobowiązani są złożyć wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale). Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z informacją, o której mowa w zdaniu pierwszym.
2.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa wyłącznie w stosunku do wykonawców, którzy złożyli
w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.1. Jeżeli podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. III.4):
- lit. a – c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1, lit. b niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 3.1, lit. a niniejszego rozdziału, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
3.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 3.2 stosuje się odpowiednio.
3.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
4. Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, w szczególności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub odpowiednio innego dokumentu, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07).
5. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysów ofertowych.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany mogą dotyczyć:
a) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wykonania przedmiotu umowy w części w sposób gwarantujący lepszą realizację umowy, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia,
c) obniżenia wynagrodzenia,,
d) zmian wynikających z przekształceń własnościowych,
e) zmian organizacyjno-technicznych,
f) zmiany adresu,
g) materiałów i wyrobów zaoferowanych w ofercie, na zasadach określonych w §2 projektu umowy,
2. Warunkiem rozpatrzenia wniosku o zmiany, o których mowa w ust.1 jest złożenie wniosku przez stronę inicjująca zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie
3. Zmiany, o których mowa, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności:
a) zmiana obowiązujących przepisów,
b) niedostępność na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów,
c) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
d) aktualizacja rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,
e) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania przedmiotu umowy,
f) konieczność wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od obu stron,
g) niedotrzymanie przez Zamawiającego warunków umowy: opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia wykonania przedmiotu umowy lub przeszkody dające się przypisać Zamawiającemu,
h) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia - odpowiednio udokumentowana - wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
i) zmiany w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia,
j) inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym, zgodnie z SIWZ,
k) zdarzenia losowe m.in. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, nie wywiązywanie się z obowiązków wynikających z umowy oraz inne ważne przyczyny,
l) wystąpienie siły wyższej mającej istotny wpływ na realizacje przedmiotu umowy.
m) w przypadku wystąpienia istotnych zmian w wysokości środków otrzymywanych w ramach wieloletniej prognozy finansowej Województwa Małopolskiego oraz zewnętrznego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
|