Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych, wraz z montażem, zabawek i sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych – materiałów plastycznych i roślin

Data publikacji 2017-09-25
Data zakończenia 2017-10-03 00:00:00
Instytucja Przedszkole Miejskie nr 24
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592584-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych, wraz z montażem, zabawek i sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych – materiałów plastycznych i roślin”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. ilości w komplecie, zestawie, kolory) w tym miejsca montażu i usytuowanie wyposażenia, wymagane minimalne parametry urządzeń zawarte są w załącznikach nr 4 do SIWZ – szczegółowe opisy zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d7149008-2833-4912-a6ed-d1b2b9cea574
Biuletyn 592584-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Miejskie nr 24
Regon 88317500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 336 885
Zamawiajacy fax 895 336 885
Zamawiajacy email przedszkolemiejskienr24@xl.wp.pl
Adres strony url http://www.pm24olsztyn.dlaprzedszkoli.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Pewny start na dobry początek” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie RPWM.02.01.00 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej, Numer projektu: RPWM.02.01.00-IŻ.00-28-001/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.pm24olsztyn.dlaprzedszkoli.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.pm24olsztyn.dlaprzedszkoli.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w termini lub przesłać pocztą na niżej podany adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedszkole Miejskie nr 24 w Olsztynie ul. Żołnierska 37, 10-560 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych, wraz z montażem, zabawek i sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych – materiałów plastycznych i roślin
Numer referencyjny 2/2017/ZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych, wraz z montażem, zabawek i sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych – materiałów plastycznych i roślin”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. ilości w komplecie, zestawie, kolory) w tym miejsca montażu i usytuowanie wyposażenia, wymagane minimalne parametry urządzeń zawarte są w załącznikach nr 4 do SIWZ – szczegółowe opisy zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 rozdziału VI SIWZ dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570 tj) Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 2 powyżej do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (DZ. U. z 2017 poz. 229 t.j.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)