Dostawa oprogramowania biurowego dla Jednostek Administracji Państwowej

Data publikacji 2017-09-25
Data zakończenia 2017-10-03 00:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania informatycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592531-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 485170005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa oprogramowania biurowego dla Jednostek Administracji Państwowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a49d8e41-15ec-4e20-bdc9-cb9d0e10c506
Biuletyn 592531-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Regon 1226172500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powsińska
Zamawiajacy adres numer domu 69/71
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-903
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 61 18
Zamawiajacy fax 22 694 61 21
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
Adres strony url www.centrum.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Centrum Obsługi Administracji Rządowej ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.zamowienia.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania biurowego dla Jednostek Administracji Państwowej
Numer referencyjny 2017/26
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa oprogramowania biurowego dla Jednostek Administracji Państwowej.
Cpv glowny przedmiot 48517000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 283700,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia zostanie określony przez Wykonawcę w ofercie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia/umowy polegające na dostawie oprogramowania, każda o wartości przekraczającej 100.000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularza Oferty – Załącznik nr 5a do SIWZ, (PAdES) 2) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu– Załącznik nr 5b do SIWZ, (PAdES) 3) Pełnomocnictwa lub innych dokumentów, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, (PAdES) 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, (PAdES)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a) zmiana nazwy, adresu, statusu firmy; b) zmiana wynikająca z omyłek rachunkowych lub pisarskich; c) zmiana urzędowej wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów/usług, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; d) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; e) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy z uwagi na: - okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiającego; - okoliczności wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu Umowy.
IV 4 4 data 2017-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)