GuidZP400 |
a49d8e41-15ec-4e20-bdc9-cb9d0e10c506
|
Biuletyn |
592531-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
|
Regon |
1226172500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powsińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
69/71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-903
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 694 61 18
|
Zamawiajacy fax |
22 694 61 21
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
|
Adres strony url |
www.centrum.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.zamowienia.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania biurowego dla Jednostek Administracji Państwowej
|
Numer referencyjny |
2017/26
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa oprogramowania biurowego dla Jednostek Administracji Państwowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
48517000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
283700,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia zostanie określony przez Wykonawcę w ofercie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia/umowy polegające na dostawie oprogramowania, każda o wartości przekraczającej 100.000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
– wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularza Oferty – Załącznik nr 5a do SIWZ, (PAdES)
2) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu– Załącznik nr 5b do SIWZ, (PAdES)
3) Pełnomocnictwa lub innych dokumentów, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, (PAdES)
4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, (PAdES)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
a) zmiana nazwy, adresu, statusu firmy;
b) zmiana wynikająca z omyłek rachunkowych lub pisarskich;
c) zmiana urzędowej wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów/usług, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku;
d) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
e) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy z uwagi na:
- okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiającego;
- okoliczności wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|