Przetarg nieograniczony ZP/PN/5/2017 usługa wykonania mebli i wyposażenia bibliotecznego zaprojektowanych indywidualnie wraz z montażem oraz dostawą mebli i wyposażenia katalogowego wraz z montażem w filii nr 2 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

Data publikacji 2017-09-26
Data zakończenia 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble biblioteczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593504-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391550003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Zamówienie obejmuje:
a) wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową mebli i wyposażenia wraz z montażem /regały, lada, szafki różnego typu, oznakowanie działów, rozdzielacze, bookendy, tapicerka i poduszki, stanowiska komputerowe, stoły/
b) dostawę i montaż wyposażenia katalogowego /fotele, krzesła, wieszaki, kosze, biurka, szafy, szafki kuchenne, wyposażenie AGD/.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3078395-4545-4268-a930-25ac7756318f
Biuletyn 593504-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego
Regon 19197859400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targ Rakowy
Zamawiajacy adres numer domu 42496
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80806
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 019 618
Zamawiajacy fax 583 019 618
Zamawiajacy email administracja@wbpg.org.pl
Adres strony url www.wbpg.org.pl
Adres strony internetowej www.wbpg.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wbpg.org.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagane jest przesłanie ofert pisemnie na adres Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Gdańsku
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony ZP/PN/5/2017 usługa wykonania mebli i wyposażenia bibliotecznego zaprojektowanych indywidualnie wraz z montażem oraz dostawą mebli i wyposażenia katalogowego wraz z montażem w filii nr 2 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku
Numer referencyjny ZP/PN/5/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 2. Zamówienie obejmuje: a) wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową mebli i wyposażenia wraz z montażem /regały, lada, szafki różnego typu, oznakowanie działów, rozdzielacze, bookendy, tapicerka i poduszki, stanowiska komputerowe, stoły/ b) dostawę i montaż wyposażenia katalogowego /fotele, krzesła, wieszaki, kosze, biurka, szafy, szafki kuchenne, wyposażenie AGD/.
Cpv glowny przedmiot 39155000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 309618,40
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-12-20T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 250 000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126) § 2 ust.4 pkt 2 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z Zał. nr 6 do SIWZ). Przez usługi Zamawiający rozumie usługi wykonania mebli oraz wyposażenia projektowanych indywidualnie odpowiadających swoją wartością oraz przedmiotem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN brutto. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że wykonał przynajmniej dwie takie usługi (dwie usługi – każda o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; II II aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub .innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu III lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informacji, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – wg Zał. nr 7 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu I Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 250 000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); II Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126) § 2 ust.4 pkt 2 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z Zał. nr 6 do SIWZ). Przez usługi Zamawiający rozumie usługi wykonania mebli oraz wyposażenia projektowanych indywidualnie odpowiadających swoją wartością oraz przedmiotem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN brutto. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że wykonał przynajmniej dwie takie usługi (dwie usługi – każda o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN brutto)
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na zasadach i warunkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Wadium w wysokości 9.000,00 PLN (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100) należy wnieść do dnia 4 października 2017 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 93 1500 1025 1210 2010 1178 0000
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany stawki podatku VAT, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. b) przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie, nie prowadzącym jednak do zwiększenia jego wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zamawiającego, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności na które wykonawca nie miał wpływu np. ujawnienie błędów w dokumentacji technicznej. c) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. d) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, e) zmian nieistotnych w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)