Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej w Michałowie, ul. Sienkiewicza 21, gm. Michałowo, pow. białostocki, woj. podlaskie. Dostawy odbywać się będą w okresie od 01.11.2017 do 31.10.2018 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części: Część Nr 1. – artykuły ogólnospożywcze, kod CPV 15.00.00.00-8 Część Nr 2. – warzywa i owoce, kod CPV 15.30.00.00-1 Część Nr 3. – mięso (świeże, nie mrożone), kod CPV 15.10.00.00-9 Część Nr 4. – mrożonki, kod CPV 15.89.60.00-5 Część Nr 5. – pieczywo, kod CPV 15.81.00.00-9 Część Nr 6. – nabiał, kod CPV 15.50.00.00-3 Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkości zamówienia zamieszczony jest w załącznikach od Nr 2.1 do Nr 2.6 do SIWZ . Ilość asortymentu podana w załączniku stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach stosownie do rzeczywistych potrzeb co oznacza, iż faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Dostawa artykułów obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w stołówce Szkoły Podstawowej w Michałowie Dostawy samochodem dostawczym powinny odbywać się przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego. Dostarczany towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, składu, ilości szczegółowej, składników odżywczych w tym soli, cukru, barwników, konserwantów oraz ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami |
GuidZP400 |
b8696508-06f8-4053-b5b2-64ef36a99325
|
Biuletyn |
593405-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Władysława Syrokomli w Michałowie
|
Regon |
000645458
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Michałowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-050
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 718 95 15,
|
Zamawiajacy fax |
85 718 95 15
|
Zamawiajacy email |
ksiegowosc@gzsmich.pl,
|
Adres strony url |
http://gzsmich.edupage.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/GZS/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/GZS/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście pod adres: Szkoła Podstawowa w Michałowie, ul Sienkiewicza 21, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie;
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im Wł. Syrokomli w Michałowie, ul Sienkiewicza 21, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie;
|
Numer referencyjny |
SP M-wo.26.01.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej w Michałowie, ul. Sienkiewicza 21, gm. Michałowo, pow. białostocki, woj. podlaskie. Dostawy odbywać się będą w okresie od 01.11.2017 do 31.10.2018 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części: Część Nr 1. – artykuły ogólnospożywcze, kod CPV 15.00.00.00-8 Część Nr 2. – warzywa i owoce, kod CPV 15.30.00.00-1 Część Nr 3. – mięso (świeże, nie mrożone), kod CPV 15.10.00.00-9 Część Nr 4. – mrożonki, kod CPV 15.89.60.00-5 Część Nr 5. – pieczywo, kod CPV 15.81.00.00-9 Część Nr 6. – nabiał, kod CPV 15.50.00.00-3 Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkości zamówienia zamieszczony jest w załącznikach od Nr 2.1 do Nr 2.6 do SIWZ . Ilość asortymentu podana w załączniku stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach stosownie do rzeczywistych potrzeb co oznacza, iż faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Dostawa artykułów obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w stołówce Szkoły Podstawowej w Michałowie Dostawy samochodem dostawczym powinny odbywać się przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego. Dostarczany towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, składu, ilości szczegółowej, składników odżywczych w tym soli, cukru, barwników, konserwantów oraz ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
190000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2017-11-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie niezbędnym do wykazania zdolności technicznej lub zawodowej wymaga się przedstawienia wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ W zakresie wiedzy i doświadczenia należy złożyć oświadczenie o posiadanej wiedzy i doświadczeniu w zakresie bezpieczeństwa i żywności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajdują się w rozdziale VI SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sprawie zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 144 ust 1 pkt. 2 - 6 ustawy PZP
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
|