GuidZP400 |
152608a9-8e7a-45c1-b4ac-ec5932195ef8
|
Biuletyn |
591483-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
"Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, Pion Infrastruktury Wydział Zakupów w Poznaniu
|
Regon |
1068496000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Głogowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-943
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61/8697011,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@poznan.poczta-polska.pl,
|
Adres strony url |
www.poczta-polska.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Sukcesywna dostawa kopert bezpiecznych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.poczta-polska.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.poczta-polska.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pisemnie na adres wkazany poniżej:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Poczta Polska S.A. Pion Infrastruktury Wydział Zakupów w Poznaniu, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, I piętro pok. nr 115 SEKRETARIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa kopert bezpiecznych
|
Numer referencyjny |
PI.TPZPoz.2600.118.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopert bezpiecznych w rodzajach, ilościach oraz formatach wskazanych poniżej: 1) Koperty z
Formularza cenowego A: *Koperta B5 nieprzezroczysta (rozmiar 200x260) - 1 785 000 szt.; *Koperta B5 przezroczysta (rozmiar 200x260) – 117 000
szt.; *Koperta B4 nieprzezroczysta (rozmiar 275x375) – 400 000 szt.; *Koperta C3 nieprzezroczysta (rozmiar 335x475) – 320 000 szt.; *Koperty na
bilon (395x440) – 3 200 szt.; *Koperta A5 nieprzezroczysta (rozmiar 160x250) – 700 szt.; *Torba bezpieczna na bilon (od 9 kg do 15 kg) – 14 600 szt.;
*Koperta B5 podwójna nieprzezroczysta, tzn. 2xB5 – 370 szt.; Zamawiający wymaga aby wszystkie ww. koperty miały logo określone w Załączniku nr
6 do projektu umowy. 2) Koperty z Formularza cenowego B: *Koperta B5 nieprzezroczysta (rozmiar 200x260) – 457 700 szt.; *Koperta B5
przezroczysta (rozmiar 200x260) – 9 400 szt.; *Koperta B4 nieprzezroczysta (rozmiar 275x375) – 374 100 szt.; *Koperta C3 nieprzezroczysta (rozmiar
335x475) - 63 900 szt.; 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji maksymalnie z 20% ilości przedmiotu zamówienia w stosunku do ilości
docelowych podanych w pkt. 1 ppkt 1) i 2) (Formularz Cenowy A i Formularz Cenowy B). W przypadku skorzystania z tego prawa, Wykonawcy nie
przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu niezrealizowania umowy. 3. W okresie realizacji zamówienia Zamawiającemu przy składaniu
zamówień przysługiwać będzie prawo korygowania asortymentu i ilości przedmiotu zamówienia na inny wymieniony w pkt 1 ppkt 1) i 2) (Formularz
Cenowy A i Formularz Cenowy B) do łącznej wartości brutto przedmiotu umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199230-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Pożądany termin podpisania umowy: listopad 2017 r. W przypadku nie wykorzystania maksymalnej wartości
przedmiotu umowy, w pierwotnym terminie obowiązywania zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania
do czasu wykorzystania maksymalnej wartości, z tym że nie dłużej niż o okres 3 miesięcy. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy wymaga
zawarcia aneksu do umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem co najmniej 2 dostaw kopert
bezpiecznych na łączną kwotę nie mniejszą niż 75 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego: a) odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca
zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego: * Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające
ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (na potwierdzenie spełnienia
warunku udziału w postępowaniu określonego w Sekcji III.1.3) ogłoszenia. Uwaga: Zamawiający wyjaśnia, iż poprzez przedstawienie w
„Wykazie”, wykonanych dostaw odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, rozumie co najmniej 2 dostawy kopert
bezpiecznych na łączną kwotę nie mniejszą niż 75 000,00 zł brutto. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których
mowa w pkt 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Zamawiający jednocześnie
informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 2 wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach
innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wraz z zobowiązaniem Wykonawca złoży dokumenty, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego
podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres
udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zobowiązanie wraz z ww. dokumentami Wykonawca składa wraz z ofertą.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez
Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z Formularzem cenowym A i
B, 2) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w
formie innej niż pieniężna; 4) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia wraz z dokumentami określonymi w pkt. III.5.1) pkt 3 ogłoszenia. 5) umowę spółki cywilnej w celu ustalenia sposobu reprezentacji - w
przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp . Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź
informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Zamawiający będzie
również żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp i
przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. III. 4) ogłoszenia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać
postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przy uwzględnieniu ust. 1a – 1e ustawy Pzp. 2. Zamawiający informuje, że jeżeli w trakcie obowiązywania
umowy nastąpi mająca wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę zmiana: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10
października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, Strony mają prawo do zmiany wartości umowy brutto o wartość wzrostu lub
spadku kosztów wykonania zamówienia wynikającego z wprowadzonej zmiany. Szczegółowe warunki zmiany, o której mowa powyżej zawarte są w
projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|