GuidZP400 |
d5cc1280-047e-4235-899d-ef09a57ea8ea
|
Biuletyn |
593173-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
75007966000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ułańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łowicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
046 8375368 w. 250
|
Zamawiajacy fax |
468 375 991
|
Zamawiajacy email |
lowzoz@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.pol.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.pol.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.pol.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę nalezy złożyć w wersji papierowej, w zamknietej kopercie, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, lub posłańca w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej, 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH
|
Numer referencyjny |
ZOZ.VI,ZP.241-10/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy wyrobów medycznych.
CPV – 33.14.00.00-3
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu wyrobów medycznych w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie przez okres 12 miesięcy.
Przedmiot zamówienia składa się z 34 zadań:
Zadanie nr 1: zestaw do stymulacji endokawitarnej
Zadanie nr 2: gąbki do toalety jamy ustnej
Zadanie nr 3: drobny sprzęt jednorazowy
Zadanie nr 4: papier do EKG, KTG, elektrody i żele
Zadanie nr 5: cewniki urologiczne, worki do moczu
Zadanie nr 6: zgłębniki żołądkowe
Zadanie nr 7 maski tlenowe i cewniki do odsysania
Zadanie nr 8: prezerwatywy- osłonki
Zadanie nr 9: fartuchy, maski i czepki jednorazowe
Zadanie nr 10: opakowania do sterylizacji i wskaźniki
Zadanie nr 11: zestawy do cewnikowania żył centralnych, kaniule, igły do znieczuleń
Zadanie nr 12: filtry oddechowe, przedłużacze do rurek intubacyjnych
Zadanie nr 13: torby na wymiociny
Zadanie nr 14: czepek do mycia głowy
Zadanie nr 15: termometry elektroniczne
Zadanie nr 16: elektrody Ergo-Pen
Zadanie nr 17: jednorazowe golarki medyczne
Zadanie nr 18: rurki intubacyjne i filtry oddechowe
Zadanie nr 19: obłożenie jednorazowe pola operacyjnego
Zadanie nr 20: dozowniki łokciowe
Zadanie nr 21: przyrządy do przetoczeń
Zadanie nr 22: strzykawki, igły iniekcyjne
Zadanie nr 23: okulary do fototerapii
Zadanie nr 24: sonda Sengstakena
Zadanie nr 25: wkłady workowe
Zadanie nr 26: pościel jednorazowa, prześcieradła, obłożenia
Zadanie nr 27: osprzęt do dermatomu
Zadanie nr 28: samoprzylepny opatrunek do kaniul
Zadanie nr 29: worki stomijne
Zadanie nr 30: opakowania do sterylizacji i wskaźniki
Zadanie nr 31: worki na zwłoki
Zadanie nr 32: drobny sprzęt medyczny jednorazowy
Zadanie nr 33: worek do usunięcia z pola operacyjnego pęcherzyka żółciowego po laparoskopii
Zadanie nr 34: nici syntetyczne, nie wchłanialne, poliamidowe plecione, bezigłowe
Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje używania zgodnie z art. 14 Ustawy o wyrobach medycznych ( Dz.U. 2010r. nr 107 poz. 679 z póź.zm.)
Minimalny termin przydatności oferowanych wyrobów medycznych powinien wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostawy.
Faktura winna zawierać serię i datę ważności dostarczanych wyrobów medycznych.
UWAGA!
Dostawy winny być realizowane transportem Wykonawcy do magazynów Zamawiającego do Apteki Szpitalnej ZOZ w Łowiczu w godz. 8-15.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 1.; składa odpowiadający mu dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o firmach, które złożyły oferty, kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, cenach, terminach wykonania zamówienia, okresie gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach (art. 86 ust. 5 ustawy PZP), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo złożyć wszystkie dokumenty dotyczące tego podmiotu wskazane w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający do Wykonawcy w postępowaniu o udzieleni zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określił Wykonawcom żadnych warunków udziału w postępowaniu i nie wymaga złożenia w tym zakresie żadnych oświadczeń i dokumentów
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z przepisami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku (Dz.U. 2017 r. poz.211 z póź. zm.) posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 5 do SIWZ).
2. deklarację zgodności - dla wszystkich pozycji
3. wpis lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dla wszystkich pozycji
4. katalogi, foldery potwierdzające parametry oferowanych wyrobów medycznych
5. próbki potwierdzające zgodność zaoferowanych wyrobów medycznych z opisem przedmiotu zamówienia: dotyczy zadania nr 34 – 2 szt. dla każdej pozycji
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej
2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 2.1.1. w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 2.1.1. oraz jej podpisem.
3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Zamawiający zwraca uwagę na możliwość zastosowania na każdym etapie postępowania art. 22d ust. 2 i art. 26 ust. 2f Ustawy- Pzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się dokonywania zmian postanowień umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, z wyjątkiem przewidzianych w ust. 2.
2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
a. przedmiotowym tj. zaoferowania innego preparatu w przypadku:
- wygaśnięcia świadectwa rejestracyjnego,
- incydentu medycznego,
- zaprzestania produkcji
b. zmian ceny w przypadku:
- obniżenia ceny.
3. W przypadku wycofania oferowanych wyrobów medycznych Wykonawca będzie dostarczał zastępcze wyroby medyczne dostępne na rynku, o parametrach nie gorszych niż oferowane, w tej samej cenie.
4. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|