GuidZP400 |
0962450a-2a0f-4fcb-9b6a-a0acd8178031
|
Biuletyn |
594302-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Sochaczew
|
Regon |
75014864400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1-go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sochaczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
046 8622235 w. 347
|
Zamawiajacy fax |
046 862-26-02
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@sochaczew.pl
|
Adres strony url |
www.sochaczew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sochaczew.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Naprawa systemu sieci LTE wybudowanej w ramach projektu Sochaczew Miasto E-Innowacji
|
Numer referencyjny |
ZP.2710.22.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Naprawa systemu sieci LTE wybudowanej w ramach projektu Sochaczew Miasto E-Innowacji
|
Cpv glowny przedmiot |
32418000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 250 000,00 zł.(słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy)
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek muszą spełniać wykonawcy łącznie.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest bezpieczny na sumę gwarancyjną nie niższą niż 250 000,00zł. (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 250 000,00 zł.(słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy)
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek muszą spełniać wykonawcy łącznie.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest bezpieczny na sumę gwarancyjną nie niższą niż 250 000,00zł. (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy)
- osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które muszą posiadać:
- wymagane prawem uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie:
• sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
• telekomunikacji
• konstrukcyjno-budowlanych
oraz do kierowania robotami w specjalnościach:
• konstrukcyjno-budowlanej
• telekomunikacyjnej
Zamawiający dopuszcza wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej z funkcji wymienionych powyżej.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości określonej w pkt. 2.2 a ) SIWZ w każdej części zamówienia
2. dokumenty potwierdzające, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt. 2.2.b) SIWZ. W każdej części zamówienia
3.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wykaz sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
4. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2.4.2. niniejszej specyfikacji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- dowód wniesienia wadium
- Oświadczenie o podwykonawstwie – zał. nr 7
- zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych
- odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnionego do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej; w/w pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
5000,00 PLN
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT;
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy.
d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami.
W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.
f) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego.
g) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
16.2 Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a. stawki podatku od towarów i usług,
b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie tych zmian.
Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 16.4, 16.5 i 16.6. stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
b) zmiany danych teleadresowych,
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.10.2017 r. o godz. 09:30
|