GuidZP400 |
5828d4eb-1823-46e7-b401-e69bc818eba6
|
Biuletyn |
594216-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
|
Regon |
00029009600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Hirszfelda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-413
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 3689584
|
Zamawiajacy fax |
71 36 89 583; 36 89 234
|
Zamawiajacy email |
dzp@dco.com.pl
|
Adres strony url |
WWW.DCO.COM.PL
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
WWW.DCO.COM.PL
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z ROZBUDOWĄ SIECI KOMPUTEROWEJ Z PODZIAŁEM NA 2 PAKIETY PAKIET NR 1 -DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA PAKIET NR 2-ROZBUDOWA SIECI STRUKTURALNEJ
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/71/17/II/JHP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z rozbudową sieci komputerowej z podziałem na 2 pakiety:
Pakiet nr 1-dostawa sprzętu komputerowego i programowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w załączniku nr 1 i 3 do niniejszej SIWZ .
Pakiet nr 2-rozbudowa sieci strukturalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w załączniku nr 2 i 3a do niniejszej SIWZ .
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego
a)wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna jednorazową dostawę: Pakiet nr 1 – sprzętu komputerowego i oprogramowania, na kwotę nie mniejszą niż:
– 160 000 zł brutto każda
b) osoby biorące udział w realizacji zamówienia, posiadają odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje ( dotyczy pakietu nr 2):
świadectwo kwalifikacyjne „E” z uprawnieniami do wykonywania pomiarów, a osoba sprawdzająca i podpisująca protokoły z pomiarów powinna mieć świadectwo kwalifikacyjne „D” z uprawnieniami do wykonywania pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych w pełnym zakresie, lub osoba wykonująca pomiary ochronne i podpisująca protokoły z pomiarów powinna mieć świadectwa kwalifikacyjne „D” i „E” lub „D” zgodnie z wymaganiami Rozp. Min. Gosp. Pracy i Polit. Społecz. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, dla urządzeń Grupy I.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykaz dostaw wg. załącznika nr 9 do SIWZ –wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt 5.1.2) SIWZ. powyżej. Wykaz winien być sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika SIWZ-dotyczy pakietu nr 1
Wykaz osób – załącznik Nr 10 do SIWZ - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, dotyczy pakietu nr 2
Załącznik nr 12- oświadczenie o posiadaniu przez osoby zatrudnione do wykonania zamówienia wymaganych przepisami uprawnień -dotyczy pakietu nr 2
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia Wykonawcy:
a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności,
b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
katalogi/prospekty/foldery/materiały firmowe producenta lub inne dokumenty potwierdzające, w czytelny i jasny sposób spełnianie parametrów określonych w załączniku nr 3 do SIWZ, w języku polskim lub angielskim. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba, że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. W przypadku folderu w języku obcym (innym niż angielski) do oferty należy dołączyć folder wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. Wykonawca winien zaznaczyć w katalogu, której pozycji opis dotyczy.-dotyczy pakietu nr 1
oświadczenia potwierdzającego, że oferowany sprzęt posiada aktualne i ważne Certyfikaty CE –dotyczy pakietu nr 1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
katalogi/prospekty/foldery/materiały firmowe producenta lub inne dokumenty potwierdzające, w czytelny i jasny sposób spełnianie parametrów określonych w załączniku nr 3 do SIWZ, w języku polskim lub angielskim. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba, że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. W przypadku folderu w języku obcym (innym niż angielski) do oferty należy dołączyć folder wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. Wykonawca winien zaznaczyć w katalogu, której pozycji opis dotyczy.-dotyczy pakietu nr 1
oświadczenia potwierdzającego, że oferowany sprzęt posiada aktualne i ważne Certyfikaty CE –dotyczy pakietu nr 1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: Pakiet nr 1 -6700 pln, Pakiet nr 2 -600 pln
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
11.1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.
11.2. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza zmiany w Umowie związane z:
11.2.1. aktualizacją danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy.
11.2.2. sytuacją gdy wprowadzenie zmian jest uzasadnione w świetle rozwoju technologicznego, pod warunkiem, że proponowana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności wiąże się z uzyskaniem produktów lepszej jakości;
11.2.3. sytuacją gdy wprowadzenie zmian jest uzasadnione planowanymi lub dokonanymi zmianami w infrastrukturze IT Zamawiającego, pod warunkiem, że są one konieczne ze względu na dostosowanie zakresu, sposobu lub harmonogramu realizacji Umowy do nowych warunków;
11.2.4. sytuacją, gdy z wyników przeprowadzonej kontroli jakości wynika konieczność wprowadzenia zmian, których celem będzie zmiana terminów lub sposobu realizacji Umowy, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany będą miały na celu realizację zaleceń wynikających z przeprowadzonej kontroli jakości;
11.2.5. sytuacją powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
11.2.6. ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie w jakim mogą one wpłynąć na terminowość lub sposób realizacji Umowy,
11.2.7. ze zmianą w strukturze i organizacji Zamawiającego lub w procesach biznesowych w trakcie realizacji Umowy, jeżeli zmiany takie istotnie wpływają na zakres i termin prac Wykonawcy,
11.2.8. z przerwą w realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania, przy czym wydłużenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy nie może przekraczać zaistniałej przerwy,
11.2.9. ze zmianą osób realizujących Przedmiot Umowy,
11.2.10. ze zmianą terminów realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
11.2.11. ze zmianą wymagań Zamawiającego, w przypadku gdy wymaganie opisane w załączniku nr …. do Umowy nie gwarantuje osiągnięcia przez Zamawiającego zamierzonego celu, a zmiana ta nie jest niekorzystna dla Zamawiającego.
11.2.12. ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa - dopuszcza się możliwość zmiany tych postanowień Umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ;
11.3. Wszelkie zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto.
|
IV 4 4 data |
2017-10-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|