Zakup wsparcia dla oprogramowania i urządzeń oraz oprogramowania serwerowego

Data publikacji 2017-09-27
Data zakończenia 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Transportowy Dozór Techniczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593849-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia dla oprogramowania i urządzeń oraz oprogramowania serwerowego w tym:
Część 1: Wsparcie techniczne dla urządzeń oraz przedłużenie gwarancji
1. Zakup usługi przedłużenia wsparcia technicznego oraz okresu gwarancyjnego urządzenia NEC HydraStor HS3-410
2. Zakup usługi przedłużenia wsparcia technicznego oraz okresu gwarancyjnego urządzenia HydraStor HS3-410
Część 2: Wsparcie dla oprogramowania oraz oprogramowanie serwerowe
1. Zakup subskrypcji i usługi wsparcia technicznego producenta oprogramowania vSphere with Operations Management 6.0 Standard (6 x CPU) na poziomie Basic,
2. Zakup subskrypcji i usługi wsparcia technicznego producenta oprogramowania vCenter Server 6 Standard na poziomie Basic
3. Zakup subskrypcji i usługi wsparcia technicznego producenta oprogramowania VMware vRealize Operations 6 Standard na poziomie Basic
4. Zakup oprogramowania serwerowego:
1) 16 szt. licencji „Windows Server DataCenter Core 2016 2Lic CoreLic (Goverment)” dla dwóch serwerów w klastrze (2x16 core) lub równoważne: pełna integracja z Active Directory Zamawiającego, usługa serwera drukarek, DNS.
Przy zaoferowaniu produktu równoważnego niezbędne będzie przeprowadzenia szkolenia dedykowanego w wymiarze 40h dla czterech administratorów systemu. Dodatkowo niezbędne będzie przeprowadzenie analizy przedwrożeniowej oraz wdrożenie produktu równoważnego w przeciągu 1 miesiąca od dostarczenia oprogramowania.
2) 400 szt. Windows Server CAL 2016 Government OLP 1 License No Level User CAL do systemu oferacyjnego z podpunktu 1)
3) 20 szt. „Windows Remote Desktop Services CAL 2016 Government OLP 1 License No Level User CAL” do systemu operacyjnego z podpunktu 1)
Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach:
1) 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Część 1 Wsparcie techniczne dla urządzeń oraz przedłużenie gwarancji
2) 1b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Część 2 Wsparcie dla oprogramowania oraz oprogramowanie serwerowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5aa2537-c9a0-4e30-ad1e-5f736a061868
Biuletyn 593849-N-2017
Zamawiajacy nazwa Transportowy Dozór Techniczny
Regon 017231686
Zamawiajacy adres ulica Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-613
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48224902902
Zamawiajacy fax +48228300062
Zamawiajacy email przetargi@tdt.gov.pl
Adres strony url www.tdt.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.tdt.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny kurier, poczta, osobiście - forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa pok 62 44 piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wsparcia dla oprogramowania i urządzeń oraz oprogramowania serwerowego
Numer referencyjny ZP 16/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy bez ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia dla oprogramowania i urządzeń oraz oprogramowania serwerowego w tym: Część 1: Wsparcie techniczne dla urządzeń oraz przedłużenie gwarancji 1. Zakup usługi przedłużenia wsparcia technicznego oraz okresu gwarancyjnego urządzenia NEC HydraStor HS3-410 2. Zakup usługi przedłużenia wsparcia technicznego oraz okresu gwarancyjnego urządzenia HydraStor HS3-410 Część 2: Wsparcie dla oprogramowania oraz oprogramowanie serwerowe 1. Zakup subskrypcji i usługi wsparcia technicznego producenta oprogramowania vSphere with Operations Management 6.0 Standard (6 x CPU) na poziomie Basic, 2. Zakup subskrypcji i usługi wsparcia technicznego producenta oprogramowania vCenter Server 6 Standard na poziomie Basic 3. Zakup subskrypcji i usługi wsparcia technicznego producenta oprogramowania VMware vRealize Operations 6 Standard na poziomie Basic 4. Zakup oprogramowania serwerowego: 1) 16 szt. licencji „Windows Server DataCenter Core 2016 2Lic CoreLic (Goverment)” dla dwóch serwerów w klastrze (2x16 core) lub równoważne: pełna integracja z Active Directory Zamawiającego, usługa serwera drukarek, DNS. Przy zaoferowaniu produktu równoważnego niezbędne będzie przeprowadzenia szkolenia dedykowanego w wymiarze 40h dla czterech administratorów systemu. Dodatkowo niezbędne będzie przeprowadzenie analizy przedwrożeniowej oraz wdrożenie produktu równoważnego w przeciągu 1 miesiąca od dostarczenia oprogramowania. 2) 400 szt. Windows Server CAL 2016 Government OLP 1 License No Level User CAL do systemu oferacyjnego z podpunktu 1) 3) 20 szt. „Windows Remote Desktop Services CAL 2016 Government OLP 1 License No Level User CAL” do systemu operacyjnego z podpunktu 1) Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach: 1) 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Część 1 Wsparcie techniczne dla urządzeń oraz przedłużenie gwarancji 2) 1b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Część 2 Wsparcie dla oprogramowania oraz oprogramowanie serwerowe
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej doświadczenia: Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: Dla części 1: co najmniej dwa zamówienia polegające na zakupie wsparcia technicznego lub oprogramowania o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 PLN. Dla części 2: co najmniej dwa zamówienia polegające na zakupie wsparcia technicznego lub oprogramowania o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 PLN. W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie dostawy wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część dostawy zrealizowano na kwoty nie mniejsze niż określone powyżej dla każdej z części. W przypadku Wykonawców, którzy składają ofertę wspólnie, przynajmniej jeden musi się wykazać wykonaniem, co najmniej dwóch zamówień odpowiednio obejmujących przedmiot zamówienia o wartości odpowiedniej, dla każdej z części.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości ¬- dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w ppkt 3) stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ: - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór Wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykaz innych dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą: pełnomocnictwo – o ile dotyczy; zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu.Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli dokument będzie budził wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.tdt.gov.pl wraz z informacjami, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Ww. oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa oddzielnie w swoim imieniu każdy z Wykonawców. OŚWIADCZENIA NIE NALEŻY SKŁADAĆ WRAZ Z OFERTĄ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; b) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w terminie określonym w § 2 Umowy; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30 dni
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)