Dostawa sprzętu do wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektów o numerach RPMA.10.01.01-14-7263/16 i RPMA.10.01.0114-7199/16 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).

Data publikacji 2017-09-27
Data zakończenia 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Płocka
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592867-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektów o numerach RPMA.10.01.01-14-7263/16 i RPMA.10.01.0114-7199/16 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0660b6bf-1522-4236-ad6e-58f180908789
Biuletyn 592867-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Płocka
Regon 000592868
Zamawiajacy adres ulica ul. Stary Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3671598
Zamawiajacy fax 24 3671598
Zamawiajacy email zamowienia@plock.eu
Adres strony url www.plock.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekty o numerach RPMA.10.01.01-14-7263/16 i RPMA.10.01.0114-7199/16 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.plock.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.plock.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisema
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) – Biuro Obsługi Klienta – stanowisko nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu do wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektów o numerach RPMA.10.01.01-14-7263/16 i RPMA.10.01.0114-7199/16 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).
Numer referencyjny WZP.271.1.109.2017EK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektów o numerach RPMA.10.01.01-14-7263/16 i RPMA.10.01.0114-7199/16 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 25
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) specyfikację techniczną proponowanego sprzętu oraz oprogramowania, 2) karty katalogowe oferowanego sprzętu w języku polskim, 3) wydruki potwierdzające osiągnięcia w teście PassMark CPU Mark dla procesora i kart graficznych, minimalne wymogi zostały wskazane dla każdej z części oddzielnie w Dziale II opis przedmiotu zamówienia (konieczność potwierdzenia wydrukiem ze strony https://www.cpubenchmark.net, http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php, 4) certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny, 5) deklarację zgodności CE – Conformité Européenne lub równoważny, 6) Energy Star co najmniej 5.0, 7) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki.
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy. 3) urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie i spełniające wymagania zawarte w SIWZ - w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta.
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)