GuidZP400 |
f2eda71d-35c8-4e8f-b746-938fdaaa6d0b
|
Biuletyn |
594994-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
|
Regon |
015785334
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wołoska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
137
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-507
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 082 462
|
Zamawiajacy fax |
225 081 216
|
Zamawiajacy email |
info@ckikmsw.com.pl
|
Adres strony url |
www.ckikmswa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zaklad opieki zdrowotnej.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ckikmswa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ckikmswa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej (papierowej).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA, ul. Wołoska 137, 02 - 507 Warszawa, Nowy Pawilon, IX Piętro, pokój 8 lub 6.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę czekolady dla CKiK MSWiA
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę partiami czekolady w ilości 160.000 (sto sześćdziesiąt tysięcy) tabliczek czekolady czterech rodzajów po 40.000 (słownie: czterdzieści tysięcy) tabliczek czekolady każdego z czterech rodzajów (smaków). Dwa wymagane obligatoryjnie rodzaje czekolady to: mleczna oraz naturalna (gorzka), pozostałe dwa smaki dowolne, zaproponowane przez Wykonawcę w treści oferty. Czekolady wszystkich smaków powinny być czekoladami twardymi, a nie nadziewanymi.
|
Cpv glowny przedmiot |
15840000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
202600,00
|
Waluta calosc |
PLN.
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Wykonawcy powinna umozliwiać mu realizację przedmiotu zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien posiadać zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą wykonanie przedmiotu zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie zgodne z trescią załacznika nr 2 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Oświadczenie zgodne z trescią załacznika nr 2 do SIWZ.
2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wzór powyższego wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) wypełnione zestawienie bezwzględnie wymaganych parametrów - zgodne z załacznikiem nr 1.1 do SIWZ,
2)oświadczenie Wykonawcy, że oferowany produkt spełnia wymogi na podstawie Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych (Dz. U. Nr 214 poz. 1813 z 2002 r. z późn. zm.); Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 24.01.2017 r., poz. 149), zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1.2 do SIWZ.
3) specyfikacja jakościowa oferowanych produktów – obejmująca opis produktu sporządzony przez jednostkę kontroli jakości lub dział technologiczny zawierające w szczególności n/w informacje: opis wyrobu, wykaz składników, parametry fizykochemiczne, wartość odżywcza 100 g produktu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w odniesieniu do następujących postanowień:
a) zmiana terminu dostawy – zmiana może wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostawy, trudności transportowe, produkcyjne, celne oraz uwarunkowania społeczne (petycje, protesty, strajki),
b) zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamawianych produktów objętych umową o ± 10%,
c) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego (np. zmiana siedziby, nazwy, adresu) związana z wewnętrzną reorganizacją Wykonawcy/Zamawiającego w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy,
d) zmiana nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
e) zmiana wartości - jeżeli po dacie podpisania umowy nastąpią jakiekolwiek zmiany w podatku VAT, które podwyższą lub obniżą cenę, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce zostanie stosownie obniżona lub podwyższona wartość przedmiotu umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Jeżeli złożona oferta zawierać będzie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca może najpóźniej w terminie składania ofert złożyć zastrzeżenie, że nie mogą one być udostępniane. Zastrzeżenie będzie skuteczne jeśli Wykonawca wykaże w w/w terminie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie można zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 113 z 2010 r., poz. 759 z późn. zm.). Dokumenty i zaświadczenia zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać wyodrębnione z oferty i opatrzone klauzulą „Informacje zastrzeżone – Nie udostępniać innym Wykonawcom.” Brak powyższego zastrzeżenia skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego, że cała oferta jest jawna i nie zawiera informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez „tajemnicę przedsiębiorstwa” - rozumie się nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności – art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. Nr 153, poz. 1503 z 2003 r. z późn. zm.).
|
IV 4 4 data |
2017-10-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|