GuidZP400 |
d8669042-78e2-4313-a96b-416028ee17f2
|
Biuletyn |
594939-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 22
|
Regon |
000693345
|
Zamawiajacy adres ulica |
STABLOWICKA
|
Zamawiajacy adres numer domu |
143
|
Zamawiajacy miejscowosc |
WROCŁAW
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54-062
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717986845, 717986845
|
Zamawiajacy fax |
713543647
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.sp022@wroclawskaedukacja.pl, mkurkowska0808@wroclawskaedukacja.pl
|
Adres strony url |
https://sp22.edupage.org/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://sp22.edupage.org/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sp22.edupage.org/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zespoł Szkolno – Przedszkolny nr 20 we Wrocławiu, ul. Karpnicka 2, 54-062 Wrocław
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespoł Szkolno – Przedszkolny nr 20 we Wrocławiu, ul. Karpnicka 2, 54-062 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYBÓR DOSTAWCY POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO NR 20 WE WROCŁAWIU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy pomocy dydaktycznych oraz
elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia
obejmuje: 1) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, do nowego
budynku Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Karpnickiej 2; 2) Rozładunek; 3) Wniesienie i
zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 4) Zmontowanie, ustawienie lub
zainstalowanie poszczególnych produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3.
Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-15T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami pomocy dydaktycznych i/lub zabawek o wartości co najmniej:
CZĘŚĆ 2 - 20 000,00 zł brutto,
CZĘŚĆ 8 - 100 000,00 zł brutto,
CZĘŚĆ 15 - 10 000,00 zł brutto,
CZĘŚĆ 16 - 70 000,00 zł brutto,
CZĘŚĆ 17 - 20 000,00 zł brutto,
2. W przypadku pozostałych części zamówienia publicznego spełnianie warunków dotyczących Zdolności technicznej i zawodowej nie jest wymagane
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wydrukowany, parafowany i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności:
1) Zmiana terminu realizacji zadania w przypadku zmian terminowych w harmonogramie pracy Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy.
2) W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego;
3) Zmiany urzędowej stawki podatku VAT;
4) Przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|