DOSTAWA ARTYKUŁÓW REKLAMOWYCH

Data publikacji 2012-12-10
Data zakończenia 2012-12-18 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 260751 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów reklamowych

Wykaz opisu technicznego i ilościowego przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ:
Nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Nr 3A Opis techniczny do poz. 10 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wymaga aby do każdej zaoferowanej w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia pozycji Wykonawca dołączył zdjęcie oraz podał nazwę producenta wraz z oznaczeniem produktu oferowanego.

Zamawiający przewiduje zastosowanie uprawnienia do prawa opcji na następujących warunkach:

1) W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń Zamawiającego, pod warunkiem posiadania przez Wykonawcę możliwości dalszego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie ujętym w §1 umowy i na zasadach określonych w tejże umowie, przewiduje się dalszą realizację umowy w ramach prawa opcji na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w cenach zamówienia podstawowego zaoferowanych w złożonej ofercie. Prawo opcji przewidziane w niniejszym ust. może zostać zrealizowane wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego.
2) Zamawiający przewiduje zakres prawa opcji: do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-908
Województwo mazowieckie
Tel 022 6837865
Fax 022 6837977
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E-mail szp@wat.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 18.12.2012r. do godz. 09:00. 2) Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 3) Wadium może być wniesione: a) w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał lub kopia tego dokumentu. b) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228. z dopiskiem Wadium w postępowaniu na dostawę artykułów reklamowych.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Oferta składana przez Wykonawcę winna również zawierać: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 3 i 3A do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt. 5 SIWZ. 4) Oryginał lub kopię poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu. Brak w ofercie kopii przelewu nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Natomiast brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego do dnia i godziny upływu terminu składania ofert określonego w SIWZ. Datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto Zamawiającego a nie data złożenia przelewu. 5) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt 5 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewidywane zmiany do umowy oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy. 2) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmniejszenia dostaw w ujęciu wartościowym, ilościowym i asortymentowym przedmiotu zamówienia, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nie później niż w ciągu 7 dni od daty zaistnienia tych okoliczności. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się wykorzystać przedmiot zamówienia w co najmniej 75% wartości przedmiotu zamówienia. 3) W przypadku zmiany stawki VAT, strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem ust. 6, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 4) Strony ustalają możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem § 1, ust. 5 umowy, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.wat.edu.pl
Adres uzyskania siwz WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 22, pokój nr 6, godz. 08:00-15:00
Data składania wniosków 18/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 22, pokój nr 6, godz. 08:00-15:00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)