GuidZP400 |
17d4ef27-f75d-46cb-8e8d-dac0739e0a89
|
Biuletyn |
594776-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Sokólskiego
|
Regon |
5065862800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marsz. J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokółka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 112 008
|
Zamawiajacy email |
starostwo@sokolka-powiat.pl
|
Adres strony url |
www.sokolka-powiat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Uczniowie i nauczyciele Powiatu Sokólskiego podstawą konkurencyjnego rozwoju podlaskiej gospodarki w ramach RPOWP 2014-2020. Zintegrowany program rozwoju ustawicznego zorientowanego na jakość i potrzeby regionalnej gospodarki w ramach poddziałania 321 i poddziałania 322 w ramach RPOWP 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sokolka-powiat.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sokolka-powiat.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka, biuro podawcze na Punkcie Obsługi Klienta
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Sokółce fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarek
|
Numer referencyjny |
OR-IV.272.8.2017.JG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do Starostwa Powiatowego w Sokółce fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarek w następujących ilościach:
1. - stacje robocze (o różnych parametrach) - 28 szt.,
2. - monitory LCD (o różnych parametrach) - 31 szt.,
3. - laptopy (o różnych parametrach) - 10 szt.,
4. - drukarki laserowe mono A4 – 10 szt.,
5. - drukarka laserowa kolor A4 – 1 szt.,
6. - drukarka do naklejek inwentarzowych – 1 szt.,
7. - urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A4 – 6 szt.,
8. - urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolor A4 – 1 szt.,
9.- przełączniki sieciowe (o różnych parametrach) – 3 szt.,
10. - nagrywarki Blu-Ray zewnętrzne – 2 szt.,
11. - oprogramowanie graficzne – 2 szt.,
12. - licencje dostępowe CAL – 140 szt.
13. - kserokopiarka A3 kolor – 1 szt.,
14. - kserokopiarka A3 mono – 1 szt.,
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga złożenia z ofertą następujących dokumentów:
1) do stacji roboczych:
-wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu osiągnięcia wymaganej ilości punktów w teście PassMark CPU Mark,
-dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001,
-deklaracja zgodności CE na jednostkę centralną,
-dokument potwierdzający spełnianie wymogów normy Energy Star 5 lub nowszej. Wymagany jest certyfikat lub wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov,
-wydruk ze strony producenta lub ogólnodostępny katalog zawierający dane techniczne oferowanego modelu z wyraźnie widocznym adresem internetowym, oznaczeniem producenta oraz zdjęciami modelu.
2) do monitorów:
-dokumenty poświadczające, że monitory są produkowane zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001,
-deklaracja zgodności CE,
-dokument potwierdzający spełnianie wymogów normy Energy Star 5 lub nowszej. Wymagany jest certyfikat lub wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov,
-wydruk ze strony producenta lub ogólnodostępny katalog zawierający dane techniczne oferowanego modelu z wyraźnie widocznym adresem internetowym, oznaczeniem producenta oraz zdjęciami modelu.
3) do laptopów:
- dokumenty poświadczające, że laptop jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001,
-deklaracja zgodności CE,
-dokument potwierdzający spełnianie wymogów normy Energy Star 5 lub nowszej. Wymagany jest certyfikat lub wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov,
-wydruk ze strony producenta lub ogólnodostępny katalog zawierający dane techniczne oferowanego modelu z wyraźnie widocznym adresem internetowym, oznaczeniem producenta oraz zdjęciami modelu.
4) do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
- dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001,
-deklaracja zgodności CE,
-dokument potwierdzający spełnianie wymogów normy Energy Star 5 lub nowszej. Wymagany jest certyfikat lub wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov,
-wydruk ze strony producenta lub ogólnodostępny katalog zawierający dane techniczne oferowanych modeli z wyraźnie widocznymi adresami internetowymi, oznaczeniem producenta oraz zdjęciami modelu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający wymaga złożenia z ofertą następujących dokumentów:
1) Formularza ofertowego
2) Potwierdzenia spełniania szczegółowych wymagań co do parametrów technicznych i właściwości sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz kserokopiarek
3) Dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Pełnomocnictwa - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów składanych wraz z ofertą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy.
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a. zmiana kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, jeżeli w okresie realizacji umowy zmieni się obowiązująca stawka podatku VAT;
b. konieczność przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku:
– wystąpienia obiektywnych okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i są one niezależne od Stron umowy,
- – działania siły wyższej,
|
IV 4 4 data |
2017-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|