GuidZP400 |
bf46e414-8698-49dc-8efa-a92158736c6e
|
Biuletyn |
596032-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Duszniki Zdrój
|
Regon |
89071790600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Duszniki-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57340
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 869 76 60
|
Zamawiajacy fax |
74 866 90 25
|
Zamawiajacy email |
duszniki@duszniki.pl; ezilbert@duszniki.pl
|
Adres strony url |
www.bip.duszniki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Modernizacja i wyposażenie pracowni dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym przy Miejskim Zespole Szkół w Dusznikach – Zdroju” nr RPDS.07.02.01-02-0007/16-00 w ramach Osi Priorytetowej nr 7 „Infrastruktura edukacyjna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.duszniki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.duszniki.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Dusznikach - Zdroju Rynek 6, 57-340 Duszniki - Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja i wyposażenie pracowni dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym przy Miejskim Zespole Szkół w Dusznikach – Zdroju
|
Numer referencyjny |
ZP.271.19.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
4
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem i rozmieszczeniem wyposażenia pracowni dydaktycznych dla Liceum Ogólnokształcącego w Dusznikach – Zdroju, ul. Wybickiego 2a, w podziale na zadania:
zadanie 1 – dostawa komputerów i sprzętu elektronicznego
zadanie 2 – dostawa mebli
zadanie 3 – dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej
zadanie 4 – dostawa wykładziny PCV
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji technicznej, dla każdego zadania, stanowiącej załącznik nr 6 do Specyfikacji.
Wykaz norm, które powinny spełniać meble i sprzęt szkolny:
• PN-EN 1729-1:2007 „Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 1: Wymiary funkcjonalne”.
• PN-EN 1729-2:2007 „Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody badań”
• PN-88/F-06010/02 „Meble szkolne. Stoły uczniowskie: laboratoryjne, do kreślenia i rysowania, do nauki języków obcych. Podstawowe wymiary funkcjonalne.”
• PN-88/F-06010/03 „Meble szkolne. Stoły demonstracyjne i podstawki do technicznych audiowizualnych środków nauczania. Podstawowe wymiary funkcjonalne.”
• PN-90/F-06010/05 „Meble szkolne i przedszkolne. Meble do przechowywania. Podstawowe wymiary funkcjonalne.”
• PN-EN 14434:2007 „Tablice do pisania dla szkół. Wymagania ergonomiczne, techniczne i bezpieczeństwa oraz metody badań”.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-10T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
5.3.1.Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
5.3.2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
a) Zadanie 1 - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 60 000,00 PLN.
b) Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1 lit. b) dla zadania 2, zadania 3 i zadania 4
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
5.3.3. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
a) Zadanie 1 - wykonał lub wykonuje , w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 dostawy polegające na dostarczeniu, montażu, rozmieszczeniu, uruchomieniu komputerów lub sprzętu elektronicznego o wartość 50 000,00 PLN brutto,
b) Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1 lit. c). dla zadania 2, zadania 3 i zadania 4
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
1) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
6.2.1 W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.3.2. SIWZ, zamawiający będzie żądał od wykonawcy:
a) Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 60 000,00 zł.
6.2.2 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
6.2.3 W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.3.3. SIWZ, zamawiający będzie żądał od wykonawcy:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. – Załącznik nr 9 do SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
b) działania siły wyższej;
2) polepszenia parametrów technicznych dostawy;
3) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków;
4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów
|
IV 4 4 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|