Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia, w tym mebli i urządzeń AGD

Data publikacji 2017-10-02
Data zakończenia 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595934-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania, dostawy i montażu wyposażenia, w tym mebli i urządzeń AGD w pomieszczeniach budynku nr 2A Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku do SIWZ pn.: „Opis wyposażenia dla pomieszczeń w budynku nr 2A Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego w Krakowie” oraz projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
3) Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty, które Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia.
4) Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje transport, wniesienie i montaż przedmiotu zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach.
5) Rękojmia - wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi wynosi 24 miesiące, liczone od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d795794e-044a-4216-891c-665ef2f19ced
Biuletyn 595934-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Regon 000298554
Zamawiajacy adres ulica dr. J. Babińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-393
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48(012)6524347
Zamawiajacy fax +48(012)2621335
Zamawiajacy email mjozefiak@babinski.pl
Adres strony url www.babinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.babinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, 30-393 Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia, w tym mebli i urządzeń AGD
Numer referencyjny ZP-36/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania, dostawy i montażu wyposażenia, w tym mebli i urządzeń AGD w pomieszczeniach budynku nr 2A Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku do SIWZ pn.: „Opis wyposażenia dla pomieszczeń w budynku nr 2A Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego w Krakowie” oraz projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 3) Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty, które Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia. 4) Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje transport, wniesienie i montaż przedmiotu zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. 5) Rękojmia - wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi wynosi 24 miesiące, liczone od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-08T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy zrealizowane lub realizowane w ramach odrębnych umów polegające na wykonaniu, dostawie i montażu mebli w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda z dostaw wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wykaz dostaw stanowi załącznik nr 2A do SIWZ. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczeń i załączonych dowodów.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane. Wykaz zawierać ma co najmniej dwie dostawy zrealizowane lub realizowane w ramach odrębnych umów polegające na wykonaniu, dostawie i montażu mebli w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda z dostaw. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2A do SIWZ. Do wykazu Wykonawca załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnianej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy – zał. nr 1A do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ, Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie: a) terminu dostarczenia i montażu przedmiotu umowy w pomieszczeniach Zamawiającego (§ 3 ust. 1 umowy), gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od Stron (siła wyższa) lub okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, a w szczególności w sytuacji, gdy pomieszczenia w budynku nr 6B nie zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie wskazanym w §3 ust.1 z powodu opóźnień w zakresie prac budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego, b) realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w wycenie Wykonawcy, a zmiany w tym zakresie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, c) osób wskazanych w § 1 ust. 4 i 5 umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 5. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych.
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)