GuidZP400 |
d795794e-044a-4216-891c-665ef2f19ced
|
Biuletyn |
595934-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
|
Regon |
000298554
|
Zamawiajacy adres ulica |
dr. J. Babińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-393
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(012)6524347
|
Zamawiajacy fax |
+48(012)2621335
|
Zamawiajacy email |
mjozefiak@babinski.pl
|
Adres strony url |
www.babinski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.babinski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, 30-393 Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia, w tym mebli i urządzeń AGD
|
Numer referencyjny |
ZP-36/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania, dostawy i montażu wyposażenia, w tym mebli i urządzeń AGD w pomieszczeniach budynku nr 2A Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku do SIWZ pn.: „Opis wyposażenia dla pomieszczeń w budynku nr 2A Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego w Krakowie” oraz projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
3) Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty, które Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia.
4) Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje transport, wniesienie i montaż przedmiotu zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach.
5) Rękojmia - wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi wynosi 24 miesiące, liczone od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-08T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy zrealizowane lub realizowane w ramach odrębnych umów polegające na wykonaniu, dostawie i montażu mebli w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda z dostaw wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wykaz dostaw stanowi załącznik nr 2A do SIWZ.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczeń i załączonych dowodów.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający żąda:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane. Wykaz zawierać ma co najmniej dwie dostawy zrealizowane lub realizowane w ramach odrębnych umów polegające na wykonaniu, dostawie i montażu mebli w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda z dostaw.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2A do SIWZ.
Do wykazu Wykonawca załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnianej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz cenowy – zał. nr 1A do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ, Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert).
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie:
a) terminu dostarczenia i montażu przedmiotu umowy w pomieszczeniach Zamawiającego (§ 3 ust. 1 umowy), gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od Stron (siła wyższa) lub okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, a w szczególności w sytuacji, gdy pomieszczenia w budynku nr 6B nie zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie wskazanym w §3 ust.1 z powodu opóźnień w zakresie prac budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego,
b) realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w wycenie Wykonawcy, a zmiany w tym zakresie wymagają sporządzenia aneksu do umowy,
c) osób wskazanych w § 1 ust. 4 i 5 umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
5. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych.
|
IV 4 4 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|