Usługi dostępu do Internetu stacjonarnego dla Transportowego Dozoru Technicznego

Data publikacji 2017-10-03
Data zakończenia 2017-10-18 00:00:00
Instytucja Transportowy Dozór Techniczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 596602-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług nieograniczonego dostępu do Internetu stacjonarnego. Zamawiający wymaga zapewnienia czternastu symetrycznych łącz kablowych/światłowodowych o przepustowościach i w lokalizacjach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 496cd76b-994a-45c2-958d-0a70ba57356c
Biuletyn 596602-N-2017
Zamawiajacy nazwa Transportowy Dozór Techniczny
Regon 017231686
Zamawiajacy adres ulica Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-613
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48224902902
Zamawiajacy fax +48228300062
Zamawiajacy email przetargi@tdt.gov.pl
Adres strony url http://www.tdt.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.tdt.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny kurier, poczta, osobiście - forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, pok. 62, 44 piętro
Nazwa nadana zamowieniu Usługi dostępu do Internetu stacjonarnego dla Transportowego Dozoru Technicznego
Numer referencyjny ZP 17/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług nieograniczonego dostępu do Internetu stacjonarnego. Zamawiający wymaga zapewnienia czternastu symetrycznych łącz kablowych/światłowodowych o przepustowościach i w lokalizacjach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, uprawniający do prowadzenia działalności gospodarczej, o którym mowa w art. 10 ust 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. t.j. 2014 poz. 243 ze zm.).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie realizuje/zrealizował co najmniej trzy usługi z których każda polega (ła) na świadczeniu usług dostępu do Internetu stacjonarnego przez okres co najmniej 24 miesięcy o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 PLN każda
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości ¬- dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w lit a) stosuje się odpowiednio
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa wraz z ofertą: pełnomocnictwo – o ile dotyczy. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.tdt.gov.pl wraz z informacjami, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany miejsca świadczenia usługi w przypadku zmiany lokalizacji Zamawiającego. 2) w przypadku zmiany lokalizacji Zamawiającego (dotyczy lokalizacji Zespołów Inspektorów) gdy Wykonawca nie będzie mógł świadczyć usługi w zmienionej lokalizacji dopuszcza się zmianę w zakresie zmniejszenia ilości lokalizacji w danym zakresie bez skutków prawnych i finansowych dla Zamawiającego. 3) w przypadku zmiany lokalizacji Zamawiającego gdy Wykonawca będzie mógł świadczyć usługi w zmienionej lokalizacji na warunkach niniejszej umowy a nie będzie mógł świadczyć minimalnej zakładanej prędkości łącza symetrycznego dopuszcza się zmianę prędkości łącza na inną (min. 5 Mbit/s) z odpowiednim obniżeniem opłaty abonamentowej ; 4) zmiany: nazwy, adresu, statusu, zmian organizacyjnych Zamawiającego i Wykonawcy; 5) zmiana numeru rachunku bankowego jednej ze stron; 6) zmiana adresów nr telefonu wskazanych w § 4 ust.6 oraz ust. 7 Umowy. 7) zmiana adresów e-mail wskazanych w § 4 ust. 8 Umowy. 8) w przypadku zmiany przepisów prawa, w oparciu o które będzie realizowana Umowa w zakresie mającym wpływ na realizacje Umowy – dopuszczalna jest zmiana dostosowująca Umowę do zmienionych przepisów; 9) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej - jeżeli wskutek okoliczności Siły Wyższej Strona nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą Stronę. W takim przypadku Strony uzgodnią sposób i zasady dalszego wykonywania Umowy lub Umowa zostanie rozwiązana. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia w niżej określonych przypadkach: 1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do przedmiotu Umowy, zmiana stawki VAT, mająca wpływ na cenę brutto, następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, na swoją korzyść, treści Umowy w zakresie wartości całkowitej brutto należnej Wykonawcy, w sytuacji gdyby nastąpiła urzędowa obniżka stawki podatku VAT na przedmiot Umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę
IV 4 4 data 2017-10-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)