GuidZP400 |
1059220e-126c-4f1f-8db8-5b15e869174c
|
Biuletyn |
596166-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
|
Regon |
930691990
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-139
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48713444471
|
Zamawiajacy fax |
+48713448561
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@znio.pl
|
Adres strony url |
www.ossolineum.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Fundacja
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ossolineum.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ossolineum.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szewska 37 , 50-139 Wroclaw
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja i rozbudowa sieci teletechnicznej wraz z dostawą urządzeń aktywnych sieci bezprzewodowej wifi i DECT z ich montażem
|
Numer referencyjny |
OZP-2621-18/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: Modernizacja i rozbudowa sieci teletechnicznej wraz z dostawą urządzeń aktywnych sieci bezprzewodowej wifi i DECT z ich montażem
Skrócony opis:
Modernizacja i rozbudowa sieci teletechnicznej ma za zadanie umożliwienie korzystania większej ilości osób w sposób bezpieczny dla przechowywanych i udostępnianych zbiorów i obiektów poprzez ich zabezpieczenie fizyczne.
Zadania planowane do realizacji w ramach postępowania:
- Modernizacja okablowania sieci IT (wymiana światłowodu i instalacja punktów sieci)
- Modernizacja instalacji elektrycznej (2 nowe przyłącza z UPS w serwerowni)
- Montaż systemu DECT i systemu WiFi i kamer IP CCTV
- Dostawa 20 urządzeń dostępowych sieci bezprzewodowej (Access Pointów)
- Dostawa Universal Service Gateway – routera dla Access Pointów
- Dostawa 9 stacji bazowych DECT
- Dostawa kontrolera stacji bazowych DECT
- Dostawa 10 słuchawek DECT
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie dostawy i montażu punktów sieci bezprzewodowej oraz dostawy i montażu elementów telefonii DECT następujące kwoty:
Nazwa zadania Składowe zadania Cena netto
1.2 Dostawa i montaż punktów sieci bezprzewodowej
1.2a-1.2c przewidziana kwota 26 400
1.3 dostawa i montaż elementów telefonii DECT
1.3a,1.3b przewidziana kwota 22 900
Warunki serwisu i gwarancji
- Okablowanie strukturalne - gwarancja na min. 5 lat od daty wykonania prac. Usuwanie usterek - do 7 dni roboczych w przypadku awarii pojedynczego punktu. i 4 dni w przypadku awarii masowej tj. uszkodzenia więcej niż 2 włókien w światłowodzie, lub jednoczesnej awarii 3 lub więcej punktów sieci kablowej miedzianej (ethernet)
- Urządzenia aktywne - wymiana uszkodzonych komponentów w trybie do 4 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia
Wykonawca przedstawi zamawiającemu nr telefonu, oraz adres e-mail do kontaktów w sprawie zgłoszeń serwisowych.
Za skuteczne zgłoszenie przyjmuje się potwierdzenie wysłania maila ze skrzynki dti@ossolineum.pl, lub potwierdzone przez obie strony zgłoszenie telefoniczne.
|
Cpv glowny przedmiot |
32428000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać ubezpieczenie OC w zakresie działalności związanej
z przedmiotem zamówienia o wartości min. 30 000 zł.
W przypadku złożenia polisy, w której wysokość ubezpieczenia Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) zdolności techniczne:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
2) zdolności zawodowe:
"Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługi takiego samego rodzaju, jak usługi objęte przedmiotem zamówienia (co najmniej 2 projekty). Usługi takiego samego rodzaju, czyli, wykonanie prac w zakresie:
a) montaż okablowania strukturalnego min 100 punktów (z elementami sieci światłowodowej) - układanie kabli, montaż przełącznic światłowodowych i osprzętu,
b) wykonania instalacji elektrycznych (niskie prądy) w szczególności montaż rozdzielnic naściennych, pomiary elektryczne, wykonanie instalacji gniazd wyłączników i osprzętu elektrycznego (min 50 punktów sieci elektrycznej)
wraz z podaniem ich, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
Referencje dla punktów a i b mogą być łączone (1 projekt obejmujący zakresem zadania z pkt a i b)"
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 1c do formularza ofertowego.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.5. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda od wykonawcy:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy:
a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy:
załącznik nr 1a do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające,
że wykonawca nie podlega wykluczeniu;
załącznik nr 1b do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;
załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp;
załącznik nr 1d do formularza ofertowego – zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zmówienia.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 900,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących w szczególności:
I. Zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) zmiany będące następstwem konieczność dostosowania rozwiązań technicznych / technologicznych w siedzibie Zamawiającego.
b) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności:
- brak możliwości dojazdu oraz transportu na teren dostawy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych;
II. Zmiany osobowe:
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami do realizacji wdrożenia;
III. Pozostałe zmiany:
a) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
c) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh.
i innych, które nie będą ingerować w określenie przedmiotu zamówienia.
IV. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych;
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
d) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych;
e) zmiany w zakresie technicznym / technologicznym nie mające wpływu na przedmiot i wartość zamówienia.
2. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|