GuidZP400 |
65a94685-ee39-41a7-8ff8-c8e694ed1b6a
|
Biuletyn |
597225-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Nowy Wiśnicz
|
Regon |
54887300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Wiśnicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-720
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146 850 912
|
Zamawiajacy fax |
146 850 911
|
Zamawiajacy email |
zp@nowywisnicz.pl
|
Adres strony url |
www.nowywisnicz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”, Poddziałanie 2.1.1 ,,Elektroniczna administracja”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.nowywisnicz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.nowywisnicz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej (w zamkniętej kopercie) za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Nowym Wiśniczu Rynek 38, 32-720 Nowy Wiśnicz - sekretariat (pokój nr 2)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
W kierunku nowoczesnego urzędu E-administracja w Urzędzie Miejskim w Nowym Wiśniczu – dostosowanie UM do istniejącego zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania w e-administracji
|
Numer referencyjny |
RI-ZPU.271.42.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie Urzędu Miejskiego w Nowym Wiśniczu do istniejącego zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania w e-administracji w ramach programu: ,,W kierunku nowoczesnego urzędu E-administracja w Urzędzie Miejskim w Nowym Wiśniczu” oraz przeprowadzenie szkoleń tematycznych i audytu zewnętrznego.
2. Zamówienie zostało podzielone na V części:
1) Część I: Działania dotyczące e – usług i związane z nimi oraz działania dotyczące rozwiązań IT w administracji służące cyfryzacji procesów i procedur administracyjnych.
2) Część II: Turystyczna aplikacja mobilna.
3) Część III: Działania dotyczące zakupów sprzętowych oraz związane z nimi.
4) Część IV: Opracowanie mapy cmentarza z podziałem na kwatery i groby udostępnione w internecie.
5) Część V: Audyt zewnętrzny.
Zamawiający nie stawia żadnych ograniczeń dotyczących ilości ofert składanych przez Wykonawców, ani ograniczeń co do ilości części na które zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
48517000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
NIE DOTYCZY
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
NIE DOTYCZY
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
a) dla Części I: co najmniej dwie usługi polegające na dostawie rozwiązań IT w administracji, służących cyfryzacji procesów i procedur administracyjnych (w tym e-usług) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.
b) dla Części II: co najmniej dwie usługi polegające na dostawie turystycznej aplikacji mobilnej o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda.
c) dla Części III: co najmniej dwie usługi polegające na dostawie sprzętu informatycznego, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.
d) dla Części IV: co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu mapy cmentarza udostępnionej w internecie o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda.
e) dla Części V – NIE DOTYCZY.
2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować):
a) dla Części I:
• co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych;
• co najmniej jedną osoba na stanowisku Szefa Programistów – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem programistów bądź wdrożeniowców;
• co najmniej trzema osobami na stanowisku Wdrożeniowca systemów informatycznych – posiadających min. 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych;
• co najmniej dwiema osobami na stanowisku Programisty – posiadającymi min. 2-letnie doświadczenie w zakresie pisania i integracji systemów informatycznych.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji osób, o których mowa w pkt 2a.
b) dla Części II – NIE DOTYCZY.
c) dla Części III – NIE DOTYCZY.
d) dla Części IV – NIE DOTYCZY.
e) dla Części V – NIE DOTYCZY.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykazu dostaw, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
b) Wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym do SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy wraz z niżej wymienionymi dokumentami:
1) Wykaz oferowanego sprzętu komputerowego – dotyczy Części III;
2) Minimalne wymagania techniczne – dotyczy Części III;
3) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt 1;
4) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt 2, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z zapisami w załączniku do SIWZ, o którym mowa w pkt 1.
3. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian:
b) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania lub innych Produktów, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ;
c) w przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania lub innego Produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ;
d) konieczność dostarczenia innego, niż określonego w Umowie urządzenia, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
e) pojawienie się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
f) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
g) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
h) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
i) wystąpienia siły wyższej.
4. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany Harmonogramu, jeżeli jest to konieczne dla uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych.
5. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany terminu realizacji, w szczególności:
a) konieczność zmiany wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, w szczególności ze względu na zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2;
b) zmianę warunków dostawy niezależną od Wykonawcy, np. opóźnienie w dostawie z zagranicy, kontrola celna, opóźnienie lub zatrzymanie transportu wynikające, np. z powodów warunków atmosferycznych;
c) zmiana Harmonogramu spowodowana okolicznościami, których nie udało się przewidzieć na etapie podpisywania Umowy.
6. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
7. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych.
8.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zmieniona także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.10.2017 r. o godz. 11:30 w Ratuszu Miejskim Rynek 1 w sali Rady Miejskiej w Nowym Wiśniczu
|