GuidZP400 |
7abf0ce4-324d-4845-a297-89a9c27ce3ef
|
Biuletyn |
596955-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.io.gliwice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń medycznych dla Kliniki Transplantacji Szpiku i Onkohematologii Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Cureie Oddział w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-137/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych dla Kliniki Transplantacji Szpiku i Onkohematologii Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy odrębne zadania, tym samym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zadanie nr 1 - Pompy infuzyjne, Zadanie nr 2 - Urządzenia do ogrzewania krwi, Zadanie nr 3 - Urządzenie do walidacji sprzętu krytycznego (zestaw do walidacji chłodziarek medycznych)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 3.1-3.3 do SIWZ, tj. „Parametry Techniczne” w zakresie zadań nr 1-3.
4. Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawców minimalnych okresów gwarancji: - w zakresie zadania nr 1 – min. 24 miesiące (parametr oceniany) - w zakresie zadania nr 2 – 24 miesiące - w zakresie zadania nr 3 – 12 miesięcy licząc od dnia wykonania umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-15T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI ust. 2 pkt. 2 SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.1 w zakresie zadania nr 1-2:
1) deklaracja zgodności lub certyfikat CE (potwierdzające oznakowanie CE)
2) katalog lub folder producenta zawierający opisy oferowanych urządzeń. Wymagane katalogi lub foldery producenta winny zawierać zdjęcia oferowanych urządzeń (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami).
1.2 w zakresie zadania nr 3 poz. 1 i 2:
1) katalog lub folder producenta zawierający opisy oferowanych urządzeń. Wymagane katalogi lub foldery producenta winny zawierać zdjęcia oferowanych urządzeń (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami).
Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „OFERTA PRZETARGOWA” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) „SPECYFIKACJE ASORTYMENTOWO-CENOWE” – załączniki nr 2.1-2.3 do SIWZ (odpowiednio), 3) „PARAMETRY TECHNICZNE” – załącznik nr 3.1-3.3 do SIWZ (odpowiednio), 4) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z § 8 Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5.1 do SIWZ oraz § 6 Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5.2 ZMIANY UMOWY 1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach: 1) zmiany jakości na wyższą zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określonej w § 3 ust. 1 umowy, 2) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (zmiana stawki podatku VAT), 3) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu. 3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 2) powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów.
|
IV 4 4 data |
2017-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
ofertę należy złożyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|