zakup sprzętu komputerowego

Data publikacji 2012-12-10
Data zakończenia 2012-12-18 08:45:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Ursynów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 500930 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302321198, 302131006, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Ursynów
Ulica ul. Zamiany 13
Nr domu 13
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-786
Województwo mazowieckie
Tel 22 641-67-59
Fax 22 641-52-14
Internet www.zozursynow.pl
Regon 01718583900000
E-mail biuro@zozursynow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/01/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 tożsame co do przedmiotu zamówienia dostawy, każda z nich o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000,00 złotych.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) formularze: specyfikacja techniczno ilościowa oraz asortymentowo cenowy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik1 nr 1 i 8. 2) Deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu, zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
Inne dokumenty 1) pełnomocnictwa
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: 1. okresu realizacji umowy. 2. terminu rozpoczęcia lub terminu zakończenia realizacji umowy. 3. zmniejszenia wielkości lub zakresu zamówienia. 4. zmiany wielkości ceny, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. 5. zmiany wielkości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, przy nie zwiększonym poziomie wartości umowy, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku następujących okoliczności: 1. zmiany umowy będą korzystne dla Zamawiającego, 2. konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, 3.Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.zozursynow.pl
Adres uzyskania siwz 02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13 pokój 20
Data składania wniosków 18/12/2012
Godzina składania wniosków 08:45
Miejsce 02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13 pokój nr 1 Sekretariat Dyrektora
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)