Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych

Data publikacji 2012-12-10
Data zakończenia 2012-12-18 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 501344 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim zgodnie z szacunkowym wykazem ilościowym:

1. samochodowe zwyczajne (jedno i dwurzędowe)- 9 975 kpl.;
2. samochodowe zabytkowe (jedno i dwurzędowe)- 10 kpl.;
3. samochodowe indywidualne (jedno i dwurzędowe) - 10 kpl.;
4.samochodowe tymczasowe (jedno i dwurzędowe) -50 kpl.;
5. samochodowe tymczasowe badawcze(jedno i dwurzędowe) -5 kpl.;
6. samochodowe zwyczajne jednorzędowe (do przyczep) -1 000 szt.;
7. motocyklowe zwyczajne -990 szt.;
8. motocyklowe indywidualne- 1 szt.;
9. motocyklowe zabytkowe - 4 szt.;
10. motocyklowe tymczasowe- 5 szt.;
11. motorowerowe zwyczajne -795 szt.;
12. motorowerowe tymczasowe -5 szt.

Dopuszcza się możliwość dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy ww. ilościami tablic poszczególnych rodzajów, z zastrzeżeniem, że przesunięcia takie nie spowodują wzrostu wynagrodzenia wykonawcy brutto.
Tablice będą dostarczane partiami, zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem, w terminie 3 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. Na przeciętna wielkość zamówionej partii towaru składało się będzie około 500 kpl. tablic.
Realizacja zamówienia obejmuje także odbiór tablic przeznaczonych do złomowania.
Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane przez Wykonawcę posiadającego wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, stosownie do zapisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012, poz. 1137).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe
Ulica ul. Tadeusza Kościuszki 3
Nr domu 3
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Kod Pocztowy 05-300
Województwo mazowieckie
Tel 025 7598700 do 65
Fax 025 7598702
Internet www.powiatminski.pl
Regon 71158500700000
E-mail inwestycje@powiatminski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000 PLN (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto zamawiającego prowadzone przez ING Bank Śląski O/Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 88 - nr 98 1050 1894 1000 0022 7306 1362, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Przy wadium wpłacanym w formie przelewu - przelew musi być dokonany przez wykonawcę odpowiednio wcześniej, aby do terminu składania ofert pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych prze podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą. Dokument taki winien zawierać następujące informacje: 1) nazwę i adres beneficjenta, 2) nazwę i adres wykonawcy zadania, 3) nazwę i adres gwaranta, 4) nazwę zadania, 5) kwotę wadium, 6) okres ważności dokumentu, 7) opis zdarzeń, których zaistnienie spowoduje zatrzymanie wadium. Opis ten winien uwzględniać zapisy art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Fakultatywnie dokument ten może zawierać numer prowadzonego postępowania. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Wiedza Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga by wykazał, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wytworzeniu i dostawie tablic rejestracyjnych, o wartości zamówienia minimum 70 tysięcy złotych. Ponadto Wykonawca winien udokumentować, że przedmiotowe zamówienie zostało wykonane należycie.
Potencjał Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o wykonaniu części zamówienia przez podwykonawców- złożone na formularzu ofertowym. 3. Dokument potwierdzający fakt wniesienia wadium w kwocie 1 000 zł, stosownie do zapisów rozdziału XI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu przetargowym - w przypadku, gdy ofertę oraz załączniki podpisuje inna osoba aniżeli Wykonawca, a w przypadku Wykonawców niebędących osobami fizycznymi - inna osoba niż umocowana do reprezentowania Wykonawcy w przedłożonym odpisie z właściwego rejestru.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Stosownie do zapisów art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1. Z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą. 2. Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa. 3. Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek). 4. Nastąpi zmiana danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). 5. Wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę. 6. Nastąpi konieczność zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 7. Wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. 8. W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, 9. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.powiatminski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Data składania wniosków 18/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pok. nr 8- biuro obsługi interesanta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)