Wyposażenie świetlicy w miejscowości Kunki

Data publikacji 2012-12-11
Data zakończenia 2012-12-20 10:00:00
Instytucja Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Miejscowość Olsztynek
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble szkolne,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 261979 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002, 391212009, 391120000, 392210007, 391360004, 391411003, 391211007, 391600001, 397111103, 392210007, 323246006, 302331538, 302000001, 331951004, 202374601, 302374106, 302300000, 302312009, 373111002, 386521001, 374615002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:Wyposażenie świetlicy w miejscowości Kunki
2.1 Zamówienie podzielono na następujące części:
Część I. MEBLE
1. Stoły konferencyjne -3 szt.
2. Krzesła tapicerowane -24 szt.
3. Komplet mebli kuchennych składający się z:
3.1. Szafki kuchenne wiszące:
A. Szafka okapowa -1 szt.
B. Szafka wisząca tradycyjna- 1 szt.
C. Szafka wisząca nad zlewozmywakiem -1 szt.
3.2. Szafki kuchenne stojące:
A Szafka stojąca - tradycyjna- 1 szt.
B. Szafka stojąca z szufladami - typu cargo -1 szt.
C. Szafka zlewozmywakowa -1 szt.
4. Zlewozmywak -1 szt.
5. Wieszaki ubraniowe -2 szt.
6. Regały:
A. Regał otwarty bez drzwiczek -1 szt.
B. Regał zamknięty - szafa biurowa -1 szt.
7. Biurka:
A. Biurko pod komputer -1 szt.
B. Biurko proste -1 szt.
8. Fotele obrotowe -2 szt.
9. Witryna na puchary -1 szt.
10. Stoliki małe -4 szt.

Część II. AGD i RTV
L.p. Zamawiany asortyment Ilość
1. Lodówko - zamrażarka -1 szt.
2. Kuchenka elektryczna -1 szt.
3. Kuchenka mikrofalowa z grillem elektrycznym -1 szt.
4. Grill elektryczny -1 szt.
5. Okap elektryczny -1 szt.
6. Telewizor -1 szt.
7. Odtwarzacz DVD -1 szt.

Część III. SPRZĘT KOMPUTEROWY I MULTIMEDIALNY
1. Komputery z oprogramowaniem -1 szt.
2. Monitor -1 szt.
3. Klawiatura -1 szt.
4. Mysz komputerowa -1 szt.
5. Urządzenie wielofunkcyjne -1 szt.
6. Konsola do gier zręcznościowych -1 szt.
7. Pianino cyfrowe wraz z regulowanym siedziskiem -1 szt.
8. Projektor z ekranem:
A. Projektor -1 szt.
B. Ekran -1 szt.

Część IV. STOŁY DO GIER
1. Stół do tenisa- 1 szt.
2. Bilard -1 szt.
3. Piłkarzyki -1 szt.
4. Cymbergaj elektryczny -1 szt.

Cześć V
1. Scena mobilna -1 szt.


2.2. Szczegółowy opis asortymentu jaki należy dostarczyć w ramach w/w części zamieszczono w załącznikach
nr 1, 2, 3, 4,5 do SIWZ.
2.3.Szkic pomieszczeń znajduje się w załączniku nr 6, a informacja o sposobie rozmieszczenia asortymentu w załączniku nr 7 do SIWZ.
2.4. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć asortyment fabrycznie nowy.
2.5. Wykonawcy udzielają zamawiającemu gwarancji na dostarczony przez siebie asortyment na okres 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru.
2.6. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

Opis

1. Stoły konferencyjne -3 szt.
2. Krzesła tapicerowane -24 szt.
3. Komplet mebli kuchennych składający się z:
3.1. Szafki kuchenne wiszące:
A. Szafka okapowa -1 szt.
B. Szafka wisząca tradycyjna -1 szt.
C. Szafka wisząca nad zlewozmywakiem- 1 szt.
3.2. Szafki kuchenne stojące:
A Szafka stojąca - tradycyjna -1 szt.
B. Szafka stojąca z szufladami - typu cargo -1 szt.
C. Szafka zlewozmywakowa -1 szt.
4. Zlewozmywak -1 szt.
5. Wieszaki ubraniowe -2 szt.
6. Regały:
A. Regał otwarty bez drzwiczek -1 szt.
B. Regał zamknięty - szafa biurowa -1 szt.
7. Biurka:
A. Biurko pod komputer -1 szt.
B. Biurko proste -1 szt.
8. Fotele obrotowe- 2 szt.
9. Witryna na puchary -1 szt.
10. Stoliki małe -4 szt.1. Lodówko - zamrażarka -1 szt.
2. Kuchenka elektryczna -1 szt.
3. Kuchenka mikrofalowa z grillem elektrycznym -1 szt.
4. Grill elektryczny- 1 szt.
5. Okap elektryczny- 1 szt.
6. Telewizor -1 szt.
7. Odtwarzacz DVD- 1 szt.Komputery z oprogramowaniem- 1 szt.
Monitor -1 szt.
Klawiatura -1 szt.
Mysz komputerowa -1 szt.
Urządzenie wielofunkcyjne -1 szt.
Konsola do gier zręcznościowych -1 szt.
Pianino cyfrowe wraz z regulowanym siedziskiem -1 szt.
Projektor z ekranem:
Projektor -1 szt.
Ekran- 1 szt.1. Stół do tenisa -1 szt.
2. Bilard -1 szt.
3. Piłkarzyki -1 szt.
4. Cymbergaj elektryczny- 1 szt.Scena mobilna - składana o konstrukcji stalowo - drewnianej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Ulica ul. Ratusz 1
Nr domu 1
Miejscowość Olsztynek
Kod Pocztowy 11-015
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 5192799, 5192705
Internet www.bip.olsztynek.pl
Regon 00052933800000
E-mail ratusz@olsztynek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia zgodnie z brzemieniem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia zgodnie z brzemieniem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia zgodnie z brzemieniem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia zgodnie z brzemieniem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewidziane możliwe zmiany umowy zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik - załącznik 8, 9 i 10 do SIWZ.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.olsztynek.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Olsztynku Ul. Ratusz 1 11-015 Olsztynek
Data składania wniosków 20/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Olsztynku Ul. Ratusz 1 11-015 Olsztynek pokój nr 11 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekty dofinansowane przez Unię Europejską w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)