ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK. Znak sprawy: SZP/380/46/2012

Data publikacji 2012-12-11
Data zakończenia 2012-12-19 10:00:00
Instytucja Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
Miejscowość Łańcut
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 501954 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301923004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:

Nazwa przedmiotu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK

PAKIET I - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK

Rodzaj i ilość określa załącznik nr: 2 w SIWZ - formularz cenowy.

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nigdy dotąd nieużywanych materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów, innych) do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych urządzeń dla Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. w Łańcucie. Szczegółowy opis posiadanych urządzeń oraz szacunkową ilość przedmiotów zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
2.Zamawiający wymaga zaoferowania materiałów eksploatacyjnych do posiadanych urządzeń wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, wcześniej nigdy nieużywanych, nieregenerowanych, nierefabrykowanych nie pochodzących demontażu. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania przedmiotów zamówienia, które już były używane, a ich proces wytwarzania ogranicza się do czynności napełnienia, uzupełnienia samego wkładu danego materiału eksploatacyjnego (proszku, tuszu itp.) i wymiany zużytych elementów mechanicznych na nowe. Oferty mogą składać Wykonawcy oferujący przedmioty zamówienia oryginalne lub kompatybilne (zamienniki dotychczas nigdy nieużywane) z posiadanymi urządzeniami Zamawiającego.
3.Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu ofertowym, będącym integralną częścią SIWZ, przez 12 miesięcy.
4.Wymagania stawiane Wykonawcy:
1).Wykonawca musi gwarantować, że dostarczone przedmioty zamówienia nie były dotąd nigdy używane (tak oryginały jak i zamienniki), będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego i należyte bezpieczeństwo oraz będą posiadać właściwe opakowanie i oznakowanie.
2).Wykonawca winien gwarantować, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego przedmiotów zamówienia nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone - jeśli gwarancja dotyczy danego urządzenia.
3).W przypadku, gdy dostarczone materiały eksploatacyjne nie będą odpowiadały jakością wydruków jak np. blady wydruk, brudzenie papieru, sypanie proszku, rysa na wałku lub uszkodzenie Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany tego produktu na nowy w terminie do 3 dni roboczych. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4).Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi wadę produktu, albo że jakość lub niezawodność dostarczanych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, faksów oraz innych urządzeń wielofunkcyjnych, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 72 godzin (dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faxem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu.
5).Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzeń, gdy ich uszkodzenie powstało w wyniku stosowania produktu dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta danego urządzenia. Naprawa wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faxem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.
6).Oferowane materiały muszą posiadać termin ważności (używalności) nie krótszy, niż 12 miesięcy od dnia dostawy. Materiały eksploatacyjne muszą być pakowane pojedynczo, dostarczane do Zamawiającego w opakowaniach producenta materiałów eksploatacyjnych. Dostarczane produkty muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych nazwę producenta, oznaczenie produktu, termin ważności lub datę produkcji z okresem używalności, opis zawartości, a w tym wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany produkt.
7).Wymaga się, aby zaoferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy.
8).Zamawiający oczekuje od Wykonawcy materiałów eksploatacyjnych nowych (wolnych od wad), gotowych do pracy po włożeniu do urządzenia.
9).Materiały eksploatacyjne winny być dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert:
alternatywnych,
równoważnych,

Termin i realizacja zamówienia:
1.Okres realizacji dostaw - 12 miesięcy (w formie dostaw cząstkowych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy.
2.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie najpóźniej do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
3.Zamówienia, o których mowa w ust. 2 będzie składać Kierownik Magazynu lub osoba upoważniona przez niego.
4.Dostawy towaru będą odbywać się transportem WYKONAWCY lub przy pomocy firmy transportowej na jego koszt i ryzyko do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Magazynu w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.

Termin płatności:

Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Magazynu i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO.

Oferty częściowe - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie Pakietu nr 1. W Pakiecie nr 1 muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty.
Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
Ulica ul. Paderewskiego 5
Nr domu 5
Miejscowość Łańcut
Kod Pocztowy 37-100
Województwo podkarpackie
Tel 017 2240231
Fax 017 2252302
Internet www.cm-lancut.pl
E-mail szpital_lancut@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium, w formie określonej przepisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - art. 45 Wadium w kwocie na: Pakiet I 1900,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 19.12.2012r. do godz. 10.00
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Wiedza Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Potencjał Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zdolne Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Sytuacja Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Inne dokumenty Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium B
Kryt 1p 90.00
Kryt 2 Okres Niezmienności Cen
Kryt 2p 10.00
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.cm-lancut.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 13 Sekretariat
Data składania wniosków 19/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 6 - Dział Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)