leasing operacyjny sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

Data publikacji 2012-12-11
Data zakończenia 2012-12-19 09:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Serwery,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 504346 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 661140002, 660000000, 302130005, 302131006, 488200002, 302321108, 489000007, 516000008, 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie. Przedmiot 1.Komputery klasy Desktop PC + nośnik - 28 szt.; 2.Monitor LCD 19 - 28 szt.; 3.Komputery klasy Notebook + nośnik - 1 szt.; 4.Komputery klasy Serwer - 1 szt.; 5.Drukarka laserowa kolorowa sieciowa - 8 szt.; 6.Drukarka laserowa cz/b format A4 sieciowa - 18 szt.; 7.Drukarka przenośna atramentowa z dołączonym oprogramowaniem 5 szt.; Oprogramowanie dodatkowe do komputerów - 1.Eset Smart Security BE Suite GOV 1Y - 29 lic.; 2.Licencja prog. Archiwizującego WinRAR w wersji 4.x pl 64 bit - 29 lic.Okres leasingu wynosi 36 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Ulica ul. Jagiellońska 26
Nr domu 26
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-719
Województwo mazowieckie
Tel 022 59 79 100
Fax 022 59 79 290, 59 79 603
Internet www.mazovia.pl
Regon 01327263600018
E-mail a.siennicka@mazovia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian następujących postanowień Umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) Praw i obowiązków stron umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie ukształtowania zgodnie z nowymi regulacjami tych praw i obowiązków, które mają wpływ na wykonanie usługi; 2) Wysokości wynagrodzenia umownego w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i netto, natomiast kwota wynagrodzenia brutto pozostanie bez zmian. 3) Ograniczenia zakresu usługi w sytuacji, gdy Zamawiający zaniecha części usługi, 4) Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia mowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania Umowy posłużenie się przez Wykonawcę podwykonawcami, którzy będą realizowali zastępczo część lub cały zakres powierzony innym podwykonawcom lub nowy zakres usługi; 5) Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 6) Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 7) Gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian wynikających ze zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną; 8) Gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności następstwem zmian w zasadach dotyczących sposobu realizacji zamówienia
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.mazovia.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych,Ul. Jagiellońska 36, 03-719 Warszawa.pok.111.
Data składania wniosków 19/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, ul. Skoczylasa 4, 03-469 Warszawa..
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunku, o którym mowa w ust. 1. 4. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia..
Czy unieważnienie Nie
Data zakończenia 30/12/2012
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)