DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH

Data publikacji 2012-12-12
Data zakończenia 2012-12-19 10:00:00
Instytucja Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505834 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony (Zadanie nr I, II i III) w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem cenowym i ofertowym.
Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe,
realizacja zapotrzebowania sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Ilość poszczególnych artykułów będzie określana każdorazowo na zamówieniu przesyłanym na piśmie, za pomocą faksu podpisanym przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego z terminem realizacji zamówienia nie dłuższym niż 5 dni roboczych po dniu złożenia zapotrzebowania.
Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego jako (zamiennik z gwarancją) tj. artykuły eksploatacyjne do urządzeń biurowych typu fax, kserokopiarka, drukarka:
Wszystkie dostarczone artykuły eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez żadnych
elementów pochodzących z recyclingu, czy też wcześniej używanych, czy modyfikowanych. Kaseta z tonerem musi posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające wysypanie proszku tonera podczas transportu czy magazynowania. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być dostarczane w zewnętrznych oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego.
Zamawiający oczekuje standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych produktów i zapewnienie bezawaryjnego działania urządzeń będących w jego dyspozycji. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty, dla wszystkich oferowanych zamienników, potwierdzenie zgodności parametrów technicznych względem produktów wzorcowych, w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO 19752:2004 (dla tonerów monochromatycznych), ISO 19798:2007 (dla wkładów do drukarek kolorowych) oraz ISO 24711:2007 (dla nabojów do drukarek atramentowych) wystawione przez producenta zamienników. Jednocześnie Wykonawca dołącza oświadczenie producenta, że zaoferowany produkt równoważny jest wytwarzany w procesie produkcji zgodnie z normami ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 lub równoważnymi normami jakościowymi. Wykonawca składający ofertę do przedmiotowego postępowania musi zagwarantować, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych (produkty oryginalne lub zamienniki) pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. Część urządzeń biurowych, do których kupowane są materiały eksploatacyjne, posiada aktualną gwarancję producenta. Jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z powodu zastosowania materiałów (zamienników) Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków.
Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w Zadaniu nr III, pozycji 80, 86 i 89 Załącznika nr 1:
Wszystkie produkty muszą być dostarczane w zewnętrznych oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta, z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta.

Opis

zadanie nr I - materiały eksploatacyjne -poz. 29zadanie nr II - koperty - poz. 8zadanie nr III - pozostałe materiały biurowe - poz. 97

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Ulica ul. Kościuszki 38
Nr domu 38
Miejscowość Szczecinek
Kod Pocztowy 78-400
Województwo zachodniopomorskie
Tel 094 3726720, 3726721
Fax 094 3726729, 3730886
Internet www.szpital.szczecinek.pl
Regon 32052419000000
E-mail przetargi@szpital.szczecinek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka z o.o.
Rodzaj zam inny Spółka z o.o.
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwotach podanych przy opisie Przedmiotu zamówienia
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia.
Wiedza Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy urządzeń będących przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż oferowana aktualnie, potwierdzonej, że dostawa została wykonana należycie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające - Aktualne świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia zgodnie z wymogami ustawowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia. - Katalogi lub karty katalogowe lub ulotki produktowe, lub inne materiały informacyjne dotyczące oferowanych wyrobów
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info www.soldea.pl
Adres strony internetowej siwz www.szpital.szczecinek.pl
Adres uzyskania siwz Szpital w Szczecinku Spółka z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek
Data składania wniosków 19/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)