Dostawa mebli

Data publikacji 2012-12-12
Data zakończenia 2012-12-20 11:30:00
Instytucja Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe,
  • Wyroby meblarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506584 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 395161003, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli metalowych, biurowych i socjalnych oraz tapicerowanych, stanowiących pierwsze wyposażenia oddziału pulmonologii

Opis

Meble metaloweMeble tapicerowaneMeble biurowe i socjalne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Ulica ul. Sikorskiego 32
Nr domu 32
Miejscowość Grudziądz
Kod Pocztowy 86-300
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 6413400
Fax 56 4621334
Internet www.przetargi.bieganski.org
Regon 87029873800000
E-mail szpital@szpital.grudziadz.net
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy - Prawo zamówień publicznych
Wadium Nie dotyczy niniejszego postępowania
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy: posiadający wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia wynikające z wykonania w okresie ostatnich trzech lat: a) przynajmniej jednej dostawy mebli metalowych o wartości co najmniej 100 tys. zł. lub dwóch dostaw o wartości co najmniej 50 tys. zł każda z nich - dotyczy zadania 1. b) przynajmniej jednej dostawy mebli tapicerowanych o wartości co najmniej 30 tys. zł. lub dwóch dostaw o wartości co najmniej 15 tys. zł każda z nich - dotyczy zadania 2. c) przynajmniej jednej dostawy mebli biurowych lub socjalnych o wartości co najmniej 100 tys. zł. lub dwóch dostaw o wartości co najmniej 50 tys. zł każda z nich - dotyczy zadania 3. Oceny spełniania wymaganego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. III.4.1), na zasadzie spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty Oferta - wg formularza załączonego do SIWZ. Formularz cenowy - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a także zmiany istotne, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.bieganski.org
Adres uzyskania siwz Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16 (sekretariat)
Data składania wniosków 20/12/2012
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)