DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, OPROGRAMOWAŃ ORAZ PROJEKTORA MULTIMEDIALNEGO, EKRANU I MIKROFONU DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Data publikacji 2012-12-12
Data zakończenia 2012-12-20 09:00:00
Instytucja Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Mikrofony,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507362 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302130005, 302131006, 302300000, 302370009, 302372702, 480000008, 386521001, 386534001, 323410005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych, komputerów przenośnych, akcesoriów komputerowych, oprogramowań oraz projektora multimedialnego, ekranu i mikrofonu dla jednostek organizacyjnych Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie o parametrach, cechach oraz funkcjach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Określone w specyfikacji parametry i wymagania należy traktować jako minimalne. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 zadań. 3) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu do Zamawiającego. 5) Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego sprzętu. 6) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 5 do SIWZ

Opis

Dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego (1 szt.) dla Instytutu Filologii Obcych Wydziału Filologiczno - Historycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.Dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego (1 szt.) dla Instytutu Filologii Obcych Wydziału Filologiczno - Historycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.Dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego z akcesoriami oraz pamięć USB (2 szt.) i pakietu biurowego (15 szt.) dla Instytutu Edukacji Technicznej i Bezpieczeństwa Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa zestawu komputerowego stacjonarnego ( 1 szt.) oraz pakietu biurowego (1 szt.) dla Wydziału Wychowania Artystycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa zestawu komputerowego stacjonarnego ( 2 szt.) z klawiaturą ( 1szt.) oraz myszą optyczną (2 szt.) i pakietem oprogramowania biurowego (2 szt.) dla Działu Spraw Studenckich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa zestawu komputerowego stacjonarnego (1 szt.) dla Instytutu Chemii, Ochrony Środowiska i Biotechnologii Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa zestawu komputerowego stacjonarnego (1 szt.) dla Instytutu Filologii Polskiej Wydziału Filologiczno - Historycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa zestawu komputerowego stacjonarnego (1 szt.) dla Instytutu Matematyki i Informatyki Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.Dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego (1 szt.) z pakietem biurowym dla Instytutu Filologii Polskiej Wydziału Filologiczno-Historycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.Dostawa komputera przenośnego typu laptop (2 szt.) dla Instytutu Historii Wydziału Filologiczno - Historycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.Dostawa komputera przenośnego typu laptop (1 szt.) dla Instytutu Kultury Fizycznej i Turystyki Wydziału Pedagogicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa komputera przenośnego typu laptop (1 szt.) , jednostki centralnej (1 szt.) klawiatury komputerowej (1 szt.) myszy komputerowej (2 szt.) oraz pakietu biurowego (1 szt.) dla Działu Rozwoju i Obsługi Dydaktyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.Dostawa projektora multimedialnego (1 szt.), dysku twardego zewnętrznego (1 szt.), myszy optycznej (1 szt.) oraz komputera przenośnego typu laptop (1 szt.) dla Instytutu Plastyki Wydziału Wychowania Artystycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.Dostawa ekranu (1 szt.) dla Studiów Podyplomowych: Doradztwo zawodowe Wydziału Pedagogicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.Dostawa dwukanałowego systemu bezprzewodowego (1 szt.) z mikrofonami dla Studiów Podyplomowych: Doradztwo zawodowe Wydziału Pedagogicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Ulica ul. Waszyngtona 4/8
Nr domu 4/8
Miejscowość Częstochowa
Kod Pocztowy 42-200
Województwo śląskie
Tel 034 3784100
Fax 034 3784202
Internet www.ajd.czest.pl
Regon 00000149400000
E-mail a.malolepsza@ajd.czest.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 15
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2012
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia będzie spełniać wymagania określone w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć opis - specyfikację techniczną sprzętu i oprogramowania potwierdzającą spełnianie wszystkich wymagań, funkcji i parametrów technicznych wyszczególnionych w SIWZ z podaniem konkretnych danych, parametrów, funkcji i cech oferowanego sprzętu/oprogramowania oraz oznaczeń takich jak - producent, typ, model, oferowanego sprzętu, nazwa i wersja oferowanego oprogramowania. Zaleca się sporządzenie specyfikacji technicznej na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty Pełnomocnictwo: - jeżeli ofertę składa pełnomocnik, o ile nie wynika ono z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do oferty; - w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 upzp. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: parametrów, funkcji lub innych cech urządzenia/oprogramowania zaoferowanych w ofercie - zmiana zaoferowanego urządzenia/oprogramowania (marka, model, wersja urządzenia, oprogramowania), przy czym zmiana taka może być spowodowana: - niedostępnością na rynku urządzeń/oprogramowania wskazanych w ofercie; - pojawieniem się na rynku urządzeń/oprogramowania nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, - pojawieniem się na rynku urządzeń/oprogramowania o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej a nowe urządzenie/oprogramowanie będzie spełniało wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.ajd.czest.pl
Adres uzyskania siwz Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 29, 42-200 Częstochowa
Data składania wniosków 20/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Akademia im. Jana Długosza, ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy Sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)