Prenumerata czasopism krajowych na 2013 rok dla UKSW w Warszawie

Data publikacji 2012-12-14
Data zakończenia 2012-12-27 09:30:00
Instytucja Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny,
  • Czasopisma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265419 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222000002, 222120009, 799800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna i terminowa dostawa czasopism krajowych w prenumeracie na 2013 rok, obejmująca tytuły zawarte w Załącznikach do Formularzy Ofertowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki do Formularzy Ofertowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 1. Część I: Prenumerata czasopism krajowych na 2013 rok dla Biblioteki Wydziału Prawa i Administracji UKSW w Warszawie (ul. Wóycickiego 1/3);
2. Część II: Prenumerata czasopism krajowych na 2013 rok dla Biblioteki Głównej UKSW w Warszawie (ul. Dewajtis 5). Prenumerata czasopism krajowych na 2013 rok dla UKSW w Warszawie obejmuje wszystkie numery każdego z tytułów opatrzone datą wydania z 2013 roku, niezależnie od daty ich ukazania się na rynku. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegać na dostawie prenumeraty czasopism krajowych w ten sposób, że: 1. dzienniki - w dniu wydania do godz. 08:00 rano; 2. tygodniki - nie później niż 1 dzień roboczy od daty wydania; 3. pozostałe czasopisma - nie później niż 15 dni roboczych od daty wydania

Opis

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna i terminowa dostawa czasopism krajowych w prenumeracie na 2013 rok, obejmująca tytuły zawarte w Załączniku nr 1 do Formularza Ofertowego - CZĘŚĆ IKrótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna i terminowa dostawa czasopism krajowych w prenumeracie na 2013 rok, obejmująca tytuły zawarte w Załączniku nr 1 do Formularza Ofertowego - CZĘŚĆ II

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Ulica ul. Dewajtis 5
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-815
Województwo mazowieckie
Tel 022 5618943
Fax 022 5618944
Internet www.uksw.edu.pl
Regon 00000195600000
E-mail dzp@uksw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności w sytuacjach: 1. zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2. wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania: 2.1. osób trzecich, 2.2. organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie lub istotnych postanowieniach umowy; 3. zmiany wartości Umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 roku Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości Umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych części umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia poszczególnych faktur VAT. 4. zmiany przedmiotu Umowy - w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: 4.1. niż produkt będący przedmiotem Umowy oraz 4.2. niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, 4.3. w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług pozostają bez zmian z zastrzeżeniem postanowień niniejszego punktu. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; 5. Wprowadzenie zmian postanowień Umowy wymaga: 5.1. zgodnej woli Stron; 5.2. zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.dzp.uksw.edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 032), ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa
Data składania wniosków 27/12/2012
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Sekretariat Kanclerza UKSW (pokój nr 035), ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)