Dostawa wyposażenia szpitala - według 9 pakietów

Data publikacji 2012-12-14
Data zakończenia 2012-12-24 11:30:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Kabiny natryskowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Mikrofony i głośniki,
  • Wzmacniacze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511330 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315000001, 397000005, 444110004, 331900008, 392360005, 386534001, 391300002, 323400008, 323430009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia szpitala - według 9 pakietów.
PAKIET 1 - oświetlenie
PAKIET 2 - art. sanitarno-gospodarcze
PAKIET 3 - lodówki
PAKIET 4 - drzwi do kabin prysznicowych
PAKIET 5 - płyta grzewcza
PAKIET 6 - ekran projekcyjny
PAKIET 7 - szafki kartotekowe
PAKIET 8 - tablica Ruch Chorych
PAKIET 9 - nagłośnienie
Kod CPV: 31500000-1, Kod CPV: 39710000-5, Kod CPV: 44411000-4. Kod CPV : 39130000-2
Kod CPV: 33190000-8, Kod CPV: 39236000-5, Kod CPV: 38653400-1 / Kod CPV: 32340000-8 /
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr.1 do SIWZ.
2.Zamawiający dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych, gdzie część zamówienia stanowią poszczególne pakiety od 1 do 9.
3.Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowią pakiety od 1 do 9.
4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji zostaną odrzucone.
6.Okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy ( dot. Pakietów 1 - 9 ).
. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
1. Termin realizacji zamówienia do 2 tygodni od daty zawarcia umowy, za wyjątkiem PAKIETU 2 - dostawy przedmiotu zamówienia sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Sekcji Zaopatrzenia.
2. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia faksem potwierdzonego pisemnie.
3. Termin realizacji zamówienia rozumie się dostawę przedmiotu zamówienia oraz dostarczenie faktury.

Opis

Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica os. Złotej Jesieni 1
Nr domu 1
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-826
Województwo małopolskie
Tel 12 64 68 502
Fax 12 64 68 930
Internet www.rydygierkrakow.pl/umowy
Regon 12118869400000
E-mail g.kruk@rydygierkrakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Szpital Sp. z o.o
Rodzaj zam inny Szpital Sp. z o.o
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający - stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności polegających na dostawie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ - załącznik nr 3 do siwz
Wiedza Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do siwz
Potencjał Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie mu przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do siwz
Zdolne Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do siwz
Sytuacja Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 siwz
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty Oferta ma zawierać: a)wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr. 2 do specyfikacji) b)szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XIV/2 specyfikacji), c)dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt VII specyfikacji), d)w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 8b specyfikacji, e)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. f) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna z fotografią przedmiotu, aktualny katalog zawierający dokładny opis) dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 SIWZ) - dot. Pakiet 1, Pakiet 3, Pakiet 7 g)dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów - posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. Nr 107 poz. 679), tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy - dot. Pakiet 3 lodówka farmaceutyczna - deklarację zgodności CE producenta, - certyfikat jednostki notyfikującej, - zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, - w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. -szczegółową specyfikację techniczną ( uwzględniającą wszystkie założenia zawarte w załączniku nr. 1 do SIWZ) - dot. Pakiet 9
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu, - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - zmiany podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.rydygierkrakow.pl/przetargi
Adres uzyskania siwz Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., 31-826 Kraków os. Złotej Jesieni 1, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 15 B, II piętro
Data składania wniosków 24/12/2012
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., 31-826 Kraków os. Złotej Jesieni 1, Dziennik Podawczy, pokój 238, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)