Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy będzie dostarczał tonery, atramenty oraz materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych Zamawiającego

Data publikacji 2012-12-17
Data zakończenia 2013-01-03 09:30:00
Instytucja Izba Celna w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513788 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251208, 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na podstawie zawartej umowy fabrycznie nowych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, w asortymencie i ilościach każdorazowo określanych w formie pisemnego zamówienia, wymienionych w formularzu cenowym zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Miejsce dostawy: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9a, 81-29 Gdynia, Magazyn.
3) Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30125110-5, 30125120-8, 30124000-4
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i oferty wariantowej.
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy.
6) Termin wykonania zamówienia: umowa zostanie zawarta na okres jednego roku licząc od dnia jej podpisania lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności co nastąpi szybciej.
7) W trakcie trwania umowy Zamawiający przewiduje dokonania zakupów artykułów w ilościach wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 .
Zamawiający zastrzega sobie jednak prawo do dokonania zakupów na niższą kwotę od ogólnej wartości brutto oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do zmian ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Celna w Gdyni
Ulica ul. Północna 9A
Nr domu 9A
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-029
Województwo pomorskie
Tel 058 6669088
Fax 058 6669226
Internet www.gdynia.uc.gov.pl
Regon 00014368500000
E-mail Dorota.Owczarek@gdy.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Służba Celna
Rodzaj zam inny Służba Celna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia/złożenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów.
Wiedza Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów.
Potencjał Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów.
Sytuacja Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.gdynia.uc.gov.pl
Adres uzyskania siwz Wydział Logistyki ul. Północna 9 A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, III piętro, od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 14:00
Data składania wniosków 03/01/2013
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9 A, 81-029 Gdynia, parter, pokój 003
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)