Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Witnica

Data publikacji 2012-12-18
Data zakończenia 2012-12-27 14:00:00
Instytucja Gmina Witnica
Miejscowość Witnica
Województwo lubuskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516206 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Witnica.
Odbiorca:
1/Urząd Miasta i Gminy Witnica z siedzibą przy ul. Krajowej Rady Narodowej 6; 66-460 Witnica
2/Miejski Dom Kultury z siedzibą przy ul. Gorzowskiej 22; 66-460 Witnica
3/Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Kosynierów Mirosławskich 1; 66-460 Witnica
4/Szkoła Podstawowa w Witnicy z siedzibą przy ul. Wiosny Ludów 14;66-460 Witnica
5/Miejska Biblioteka Publiczna z siedzibą przy ul. Sikorskiego 6; 66-460 Witnica
6/Miejskie Przedszkole Bajka z siedzibą przy ul. Wiosny Ludów 4; 66-460 Witnica
7/Gimnazjum im Ludzi Pojednania z siedzibą przy Placu Wolności 7; 66-460 Witnica
8/Ochotnicza Straż Pożarna w Witnicy przy ul. Żwirowa 2A; 66-460 Witnica
9/Szkoła Podstawowa Dąbroszyn 22; 66-460 Witnica
10/Szkoła Podstawowa w Kamieniu Wielkim z siedzibą przy ul. Kościelnej 1; Kamień Wielki; 66-460 Witnica;
11/Zespół Edukacyjny w Nowinach Wielkich z siedzibą przy ul. Wiejskiej 26; 66-460 Witnica
12/Przedszkole Gminne Na środku Świata w Nowinach Wielkich z siedzibą przy ul. Wiejskiej 15; 66-460 Witnica.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Witnica
Ulica ul. Krajowej Rady Narodowej 6
Nr domu 6
Miejscowość Witnica
Kod Pocztowy 66-460
Województwo lubuskie
Tel 095 7216446
Fax 095 7515218
Internet www.bip.wrota.lubuska.pl/ugwitnica
Regon 21096688100000
E-mail inwestycje@witnica.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnia waruneków na podstawie złożonych oświadczeń zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-2 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należycie wykonał, dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowane w 100% wraz z załączeniem dokumentów /referencje, protokoły końcowe odbioru, inne/ potwierdzających ich należyte wykonanie.
Potencjał Zamawiający wymaga złozenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Zamawiający wymaga złozenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Zamawiający wymaga złozenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PO
Liczba wyk 5
Wybor wyk Kryterium oceny wniosków doświadczenie - znaczenie 100%
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków; 1/Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; 2/Zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w życie po Dacie Odniesienia wywołujących potrzebę jego zmiany; 3/Zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 4/Zmiana Personelu Wykonawcy lub zamawiającego; 5/W wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego; 6/w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli taka zamiana leży w interesie publicznym; 7/w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; 8/w przypadku zdarzeń losowych trudnych do przewidzenia /zdarzenie losowe trudne do przewidzenia lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych/ możliwa jest zmiana postanowień umowy - w tym zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. Zmiany umowy, o których mowa wyżej, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Szybkość realizacji zamówienia na zgłoszenie telefoniczne
Kryt 2p 20
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy Witnica; ul. Krajowej Rady Narodowej 6 66-460 Witnica
Data składania wniosków 27/12/2012
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Witnica; ul. Krajowej Rady Narodowej 6; Sekretariat 66-460 Witnica
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)