Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innego, na rzecz realizacji projektu Tropem nauki realizowanego w Gminie Bierzwnik

Data publikacji 2012-12-18
Data zakończenia 2012-12-28 12:00:00
Instytucja Gmina Bierzwnik
Miejscowość Bierzwnik
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe,
  • Odzież sportowa,
  • Sprzęt elektrotechniczny,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516744 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 232200006, 386510003, 323424006, 317300002, 445100008, 374000002, 184120000, 385100003, 343410007, 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie pod nazwą Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innego, na rzecz realizacji projektu Tropem nauki realizowanego w Gminie Bierzwnik współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt realizowany jest w partnerstwie przez Gminę Bierzwnik (partner w projekcie) oraz Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowego w Szczecinie (lider w projekcie). Nr umowy UDA - POKL.09.01.02 - 32 - 017/12-00.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innego w ramach realizacji zajęć dodatkowych prowadzonych dla uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjum na terenie Gminy Bierzwnik, w toku realizacji projektu pod nazwą Tropem nauki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Miejsce dostaw:
- Szkoła Podstawowa w Bierzwniku, ul. Sienkiewicza 17, 73-240 Bierzwnik
- Szkoła Podstawowa w Łasku, Łasko 14, 37, 73-240 Bierzwnik
- Szkoła Podstawowa w Zieleniewie, Zieleniewo 37, 73-240 Bierzwnik
- Gimnazjum Publiczne w Bierzwniku, ul. Krajowej Rady Narodowej 18, 73-240 Bierzwnik
1) Zamawiający dopuszcza możliwość starania się o udział w postępowaniu 2 lub więcej podmiotom wspólnie.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i doposażenia równoważnego, odpowiadającego parametrom techniczno-użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji przetargowej a jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu .
3) Rodzaj oraz ilości sprzętu i produktów pozostałych wraz z wymaganymi parametrami zawarte są w załącznikach nr od 6 do 13 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wskazane produkty w pogrupowanych pakietach według poszczególnych szkół na własny koszt.
4) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres: - min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy - dotyczy części zamówienia nr I, II,IV(w części IV część A),V
- min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy - dotyczy części zamówienia nr III, IV(w części IV część B), V, VI, VII, VIII.
5) Zamawiający wymaga by dostarczone pozycje były nowe, bez śladów użytkowania nie powystawowe, wolne od wad i uszkodzeń mechanicznych oraz posiadały właściwe dopuszczenia, certyfikaty, deklaracje jeżeli przepisy tego wymagają.
6) Wszystkie instrukcje muszą być w języku polskim.
7) Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw w transzach, przy czym pierwsza stanowić będzie co najmniej 50% wartości zamówienia brutto.
8) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w części lub w całości, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
9) Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zastosowane jest pojęcie ustawa bez bliższego określenia o jaką ustawę chodzi - dotyczy ono ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2010r. N r113, poz.759 z późn. zm.).
10) Wykonawca składając swoją ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia określone w SIWZ włącznie ze wszystkimi załącznikami, jakim podporządkowane jest niniejsze zamówienie oraz wymagania określone przez Zamawiającego.
11) Wykonawcy zobowiązani są do dokładnego zapoznania się i zastosowania do wszystkich instrukcji, załączników i warunków umowy oraz specyfikacji zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
12) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione jedynie w przypadkach określonych w ustawie.

Opis

Część A : Szkoła Podstawowa w Bierzwniku
1 Rzutnik pisma 1szt.
2 Laptop - 1szt.
3 Odtwarzacz DVD multimedialny 1szt.
4 Rzutnik multimedialny - projektor 1szt.
5 Aparat cyfrowy:1szt.
6 Kamera cyfrowa.1szt.
7 Radioodtwarzacz: 1szt.
Część B : Szkoła Podstawowa w Łasku
1 Aparat: 1szt
2 Aparat fotograficzny kompaktowy 1szt.
3 Laptop 2szt
4 Radioodtwarzacz 3szt.
5 Kserokopiarka laserowa 1szt.
6 Ekran projekcyjny 2szt.
7 Drukarka laserowa. 1szt.
8 Kamera cyfrowa:. 1szt.
Część C: Szkoła Podstawowa w Zieleniewie
1 Kamera 1szt.
2 Odtwarzacz 2szt.
3 Radioodtwarzacz. 1szt.
4 Rzutnik pisma. 1szt.
Część D : Gimnazjum w Bierzwniku
1 Rzutnik pisma. 1szt.
2 Laptop 2szt.
3 Odtwarzacz DVD 1szt.
4 Rzutnik multimedialny 2szt.
5 Aparat fotograficzny kompaktowy. 1szt.
6 Kamera cyfrowa 1szt.
7 Radioodtwarzacz 3szt.Część A : Szkoła Podstawowa w Bierzwniku
1 Sprzęt 1kpl.
Część B : Szkoła Podstawowa w Łasku
1 Sprzęt nagłaśniający 1kpl.
Część C : Gimnazjum w Bierzwniku
1 Sprzęt nagłaśniający 1kpl.Szkoła Podstawowa w Bierzwniku
1 Wkrętarko wiertarka. 1szt.
2 Pistolet do klejenia. 3szt.
3 Zestaw szczypiec 6 elementów 1szt.Część A : Szkoła Podstawowa w Łasku
1 Skrzynia gimnastyczna 1szt.
Część B: Szkoła Podstawowa w Zieleniewie
1 Stroje dla uczestników zajęć Rytm i melodia 10pkl.
2 Stroje sportowe - Komplety piłkarskie 12kplSzkoła Podstawowa w Łasku
1) Mikroskopy - 3 sztSzkoła Podstawowa w Zieleniewie
1 Rower - 2sztSzkoła Podstawowa w Łasku
1 Tablice do prezentacji prac 2szt.Szkoła Podstawowa w Zieleniewie
1 Zestaw znaków drogowych 1kpl

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Bierzwnik
Ulica ul. Kopernika 2
Nr domu 2
Miejscowość Bierzwnik
Kod Pocztowy 73-240
Województwo zachodniopomorskie
Tel 95 768 01 30
Fax 95 768 01 11
Internet www.bip.bierzwnik.pl
Regon 21096703000000
E-mail urzad@bierzwnik.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Nie przewiduje się wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
Wiedza a) na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Dotyczy wszystkich części zamówienia od 1 do 8. b) jeśli Wykonawca wykaże się co najmniej jednym zleceniem na kwotę co najmniej 20 000,00 zł, wykonanym w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - dotyczy części I i II zamówienia opisanych w dziale IV SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
Potencjał Na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
Zdolne Na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sytuacja Na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy nr UDA - POKL.09.01.02 - 32 - 017/12-00 o dofinansowanie projektu b) zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa w przypadku zmian w projekcie. c) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. d) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. Pozostałe zmiany: - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; - zmiana obowiązującej stawki VAT. Nie przewiduje się zmiany kwoty brutto zaoferowanej w ofercie cenowej. - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; - Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. - Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; c) dzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; - Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: a) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy; - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. b) zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, pod warunkiem, że Zamawiający nie straci dofinansowania.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.bierzwnik.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Bierzwnik ul. Kopernika 2 73-240 Bierzwnik pok. nr 17
Data składania wniosków 28/12/2012
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Gminy Bierzwnik ul. Kopernika 2 73-240 Bierzwnik Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie pod nazwą Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innego, na rzecz realizacji projektu Tropem nauki realizowanego w Gminie Bierzwnik współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt realizowany jest w partnerstwie przez Gminę Bierzwnik (partner w projekcie) oraz Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowego w Szczecinie (lider w projekcie). Nr umowy UDA - POKL.09.01.02 - 32 - 017/12-00.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)