Przedmiot zamówienia: dostawa do zamawiającego fabrycznie nowych materiałów biurowych w 2013 r. w ilościach i parametrach określonych w zał. Nr 2 do SIWZ.

Data publikacji 2012-12-18
Data zakończenia 2012-12-31 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Kolnie
Miejscowość Kolno
Województwo podlaskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517998 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Materiały muszą być fabrycznie nowe, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Jeżeli w załączniku nr 2 do SIWZ Zamawiający nie wskaże, że towar musi być oryginalny przez producenta danego urządzenia (np. tusz do drukarki) wówczas dopuszcza się składanie ofert równoważnych, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt równoważny oferowany przez Wykonawcę musi zostać wskazany z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności. Wydajność i jakość oferowanego produktu równoważnego musi być taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, np. produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie użyty.

2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, a także spełniają parametry jakościowo-wydajnościowe przez producenta sprzętu.
3. Materiały do sprzętu kopiującego/drukującego muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub uzupełniony, bądź też wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów.
4. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien wymienić materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, na materiał spełniający, na koszt Wykonawcy,
5. Wielkość zamówienia określa załącznik Nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Kolnie
Ulica ul. 11-go Listopada 1
Nr domu 1
Miejscowość Kolno
Kod Pocztowy 18-500
Województwo podlaskie
Tel 086 2782429
Fax 086 2782092
Regon 45067107100000
E-mail wysockikolno@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie żąda wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku w/g wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku w/g wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ
Potencjał Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku w/g wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku w/g wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ
Sytuacja Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku w/g wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdza, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.powiatkolno.home.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Kolnie, 18-500 Kolno, ul. 11-go Listopada 1,pok. 218 lub na stronie internetowej zamawiającego.
Data składania wniosków 31/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 212 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)