Dostawa druków akcydensowych i druków specjalnych w 2013 roku dla Urzędu Miasta Krakowa

Data publikacji 2012-12-19
Data zakończenia 2012-12-28 11:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 518484 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa druków akcydensowych i druków specjalnych w 2013 roku dla Urzędu Miasta Krakowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Ulica pl. Wszystkich Świętych 3-4
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-004
Województwo małopolskie
Tel 12 6161230
Fax 12 6161217
Internet www.krakow.pl
Regon 35155435300000
E-mail info@um.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/11/2013
Wadium W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Wiedza W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonali co najmniej jedną dostawę druków akcydensowych na kwotę nie mniejsza niż 80 000 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone dokumenty: 1. Wykaz wykonanych dostaw z podaniem ich przedmiotu, kwot dostawy, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji; 2. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji; 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Załącznik do umowy; 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 4. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem ich nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy (m.in. zmiana stawki podatku VAT), b) zmian ilościowych asortymentu wyszczególnionego w załączniku do umowy pn. Zakres rzeczowo-finansowy, zgodnie z § 3 ust. 2 lit. e i f. 3. Zmiany treści umowy, o których mowa w ust. 1 i 2, nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia brutto.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.krakow.pl
Adres uzyskania siwz Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, osoba do kontaktów: Dorota Pietrzykowska, pokój nr 324
Data składania wniosków 28/12/2012
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.4) i III.6) ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 1. każdy z osobna dotyczący ich dokument wymieniony w sekcji III.4.2 ogłoszenia tiret drugi. 2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy - wg załącznika 3 B do specyfikacji. 3. dokumenty wskazane w sekcji III.4.1 ogłoszenia składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest ten dokument. 4. dokumenty, o których mowa w sekcji III.6. ogłoszenia. UWAGA: dotyczy sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA winni być: od dnia zawarcia umowy do 29 listopada 2013 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)