Dostawa sprzętu komputerowego dla PWr WCSS zgodnie ze specyfikacją techniczną zawartą w SIWZ- 2 zadania (części). AC/BZP/260/2012

Data publikacji 2012-12-19
Data zakończenia 2013-01-03 10:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 518714 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200003, 302372001, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla PWr WCSS zgodnie ze specyfikacją techniczną zawartą w SIWZ- 2 zadania (części).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacjach technicznych, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2a-b do niniejszej SIWZ.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie jedną lub dowolną liczbę części.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest:
Serwer kasetowy (1 szt.)
Terminal kliencki (14 szt.)
Oprogramowanie serwerowe
Monitor (3 szt.)
Klawiatura (3 szt.)
Karty mikroprocesorowe (20 szt.)
1.Termin realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
a) dla sprzętu objętego 23% stawką VAT dostawy realizowane będą w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia.
b) dla sprzętu objętego 0% stawką VAT, zgodnie art. 43 ust. 9 oraz art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11.03.2004 roku o podatku od towarów i usług (tekst jednolity (Dz. U. z 2011 roku Nr 177, poz. 1054), przy zachowaniu warunków, o których mowa w art. 83 ust. 13-15 tej ustawy, dostawy realizowane będą w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wraz z potwierdzeniem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającego do zastosowania 0% stawki VAT.
2.Szczegóły dotyczące terminu wykonania zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Serwery ( 2 szt.)
Termin realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
a) dla sprzętu objętego 23% stawką VAT dostawy realizowane będą w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia.
b) dla sprzętu objętego 0% stawką VAT, zgodnie art. 43 ust. 9 oraz art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11.03.2004 roku o podatku od towarów i usług (tekst jednolity (Dz. U. z 2011 roku Nr 177, poz. 1054), przy zachowaniu warunków, o których mowa w art. 83 ust. 13-15 tej ustawy, dostawy realizowane będą w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wraz z potwierdzeniem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającego do zastosowania 0% stawki VAT.
2)Szczegóły dotyczące terminu wykonania zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
Nr domu 27
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-370
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3202182,3203145
Fax 071 3202143
Internet www.przetargi.pwr.wroc.pl
Regon 55181193009000
E-mail bzp@pwr.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1)Oferta musi się składać z: a)formularza ofertowego Wykonawcy- Załącznik Nr 1, b)dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V SIWZ, c)szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, pozwalającego stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia (wraz z kalkulacją cenową) - odpowiednio Załącznik Nr 2a-b do SIWZ (do oferty wydrukować tylko te strony z odpowiednią Częścią/Częściami, na którą/e składana jest oferta).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zgodnie z przepisem art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Dostawcy, w przypadkach wyraźnie określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ustępach poniżej. 2.W przypadku wycofania z oferty handlowej producenta Sprzętu o parametrach określonych w Ofercie, bądź zastąpienia oferowanych Sprzętów nowszymi, Dostawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w formie pisemnej. Powiadomienie to powinno nastąpić z wyprzedzeniem umożliwiającym zmianę Umowy w trybie niewywołującym opóźnienia w planowanych przez Zamawiającego dostawach Sprzętu, Oprogramowania Systemowego i Usług, nie później jednak niż na 3 tygodni przed planowaną zmianą. Powyższa zmiana nie może w żaden sposób wpłynąć na zmianę wynagrodzenia określonego w powyższym § 5 ust. 1 i musi być ustalona przez Strony aneksem do Umowy. 3.Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminu Dostawy w przypadku wystąpienia przestojów albo opóźnień wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy. W takim przypadku przedłużenie terminu Dostawy nastąpi o czas trwania przestojów albo opóźnień. Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Dostawcy o przedłużenie terminu Dostawy w formie pisemnej. Powiadomienie to powinno nastąpić z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.pwr.wroc.pl
Adres uzyskania siwz 1) Z oficjalnej strony Zamawiającego, 2) w siedzibie BZP (ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław), 3) na pisemny wniosek Wykonawcy
Data składania wniosków 03/01/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Biura Zamówień Publicznych P.Wr.- ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)