Dostawa do siedziby Zamawiającego i prezentacja (z wyłączeniem części V w zakresie prezentacji) funkcjonowania nowego wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej.
Zamówienie zostało podzielone wg poniższych części:
Część I: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: bieżnia, rower do ćwiczeń,
Część II: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: młot i drabina bez końca.
Część III: Wyposażenie medyczne typu: zestaw PSP R2 w torbie z kpl. szyn Kramera w osobnej torbie i respiratorem transportowym, defiblyratorem AED oraz waga ze wzrostomierzem wraz z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką.
Część IV: Sprzęt komputerowy typu: komputer przenośny z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką.
Część V: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego typu: szafa medyczna, krzesło obrotowe, taboret tapicerowany, biurko lekarskie.
W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części I, II i V wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego
Szczegółowe wymagania dotyczące ww. wyposażenia określone zostały w rozdziale II Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
OpisProfesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: bieżnia i rower do ćwiczeń.
Wymagane min. parametry:
1. BIEŻNIA PROFESJONALNA - 1 kpl.
Wybór funkcji z menu przez programator dotykowy: przejście na sterowanie
ręczne, medyczny przebieg testu, programy stałe, programy własne, automatyka pulsu.
Wyświetlacz pokazujący następujące parametry:
- kalorie,
- dystans,
- czas,
- prędkość,
- kalorie/godz.
- tempo,
- wznios,
- aktualny puls.
Parametry techniczne:
prędkość. 0,2- 20 km / h. z regulacją co 0,1 km /h,
wznios minimum: 0 - 20 % z płynną regulacją
zasilanie 230V/50Hz,
pas bieżni min. 150 x 50 cm.
nośność bieżni minimum 170 kg
Pomiar pulsu przez sensory dotykowe umieszczone w poręczach i pasek napiersiowy.
Klucz bezpieczeństwa stanowiący awaryjny system zatrzymywania bieżni.
Panel sterujący bezpośrednio przy urządzeniu, pozwalający na niezależne wykorzystanie
urządzenia bez konieczności załączania pulpitu sterującego.
Oprogramowanie i opis klawiatury w j. polskim - tj. komunikaty komputera w języku
polskim.
2. ROWER DO ĆWICZEŃ - 1 kpl
- Panel sterujący bezpośrednio przy urządzeniu , pozwalający na niezależne wykorzystanie
urządzenia bez konieczności załączania pulpitu sterującego,
- Maksymalna waga użytkownika min170 kg.
- Rowerek bez zasilania elektrycznego - własny generator.
- Regulacja siedzenia (min. w pionie i w poziomie),
- Oprogramowanie i opis klawiatury w j. polskim - tj. komunikaty komputera w języku
polskim.
- Możliwość regulacji mocy obciążenia (W) oraz utrzymania stałej mocy niezależnie od prędkości pedałowania
FUNKCJE KOMPUTERA:
Wyświetlacz pokazujący następujące parametry:
- kalorie,
- dystans,
- czas,
- tempo
- kalorie na godz.,
- prędkość,
- poziom obciążenia,
- Funkcja doradcy kardio; w osobnych oknach pokazywany puls aktualny oraz puls
optymalny (docelowy) dla treningu kardio i treningu odchudzanie.
Możliwość wyboru kilku programów min. spalania kalorii, trening interwałowy itd.
Możliwość przeprowadzenia testu wydolnościowego.
Pomiar pulsu przez sensory dotykowe w umieszczone w poręczach, lub pasek napiersiowy,
Uchwyty na bidon.
Wymagania dodatkowe:
- Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim.
- Minimalny okres gwarancji na ww. urządzenia: min. 36 m-cy.
W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części I wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego.Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: młot i drabina bez końca.
Wymagane min. parametry:
1. MŁOT - 1 kpl.
Urządzenie do ćwiczeń, w którym ciężar pociągany jest w dół i odpuszczany do góry.
Panel sterujący musi zawierać:
- programator z wyświetlaczem zadanej i wykonanej ilości pociągnięć,
- lampkę kontrolną gotowości oraz sygnalizację akustyczną i optyczną zakończenia ćwiczenia.
Komunikaty na panelu w języku polskim.
Panel sterujący do montażu bezpośrednio przy młocie.
napięcie zasilania: 230 VAC
napięcie sterujące: 24 VDC
obudowa: blacha stalowa z powłoką proszkową, kolor szary
programowanie: czteromiejscowy dwurzędowy licznik elektroniczny
wyświetlacz: czteromiejscowy dwurzędowy wyświetlacz LCD
2. DRABINA BEZ KOŃCA - 1 kpl.
- Silnik hamujący sterowany elektronicznie,
- wyposażona w: układy zapewniające bezpieczeństwo podczas ćwiczeń: układ hamowania oraz łagodny rozruch.
- w zasięgu ręki zamontowany wyłącznik bezpieczeństwa, zabezpieczenie optyczne powodujące zatrzymanie przy dostaniu się nóg poniżej dozwolonego poziomu,
- stopnie okrągłe wykonane ze stali,
- obudowa z blachy stalowej w kolorze błękitnym lub szarym.
6-cio pozycyjny panel sterujący LCD bezpośrednio na drabinie:
- Wyświetlacz parametrów: prędkość, czas wspinaczki (zużycie energii i moc w W na przemian) droga i częstość akcji serca,
- Obowiązkowe poręcze zabezpieczające,
- Silnik: trójfazowy 0,75 kW zasilany z 230 V 50 Hz/15A
- Zasilanie: - 220/240 V 50/60 Hz
- Pomiar pulsu: system bezprzewodowy POLAR lub równoważny, 1 kanał pomiar i wyświetlenie w czasie rzeczywistym
- Interfejs: cyfrowy (RS 232)
- Oprogramowanie: umożliwiające obsługę za pomocą komputera.
Wymagania dodatkowe:
- Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim.
- Minimalny okres gwarancji na ww. urządzenia: min. 36 m-cy.
W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części II wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego.Wyposażenie medyczne typu:
1. Zestaw PSP R2 w torbie z kpl. szyn Kramera w osobnej torbie, defiblyratorem AED, ciśnieniomierzem stacjonarnym i respiratorem transportowym - 1 kpl.
2. Waga ze wzrostomierzem wraz z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką - 1 kpl..
Wymagania dodatkowe:
- Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim.
- Minimalny okres gwarancji 24 m-ce.Sprzęt komputerowy typu: komputer przenośny z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką - 1 kpl.Meble do pomieszczenia ratownika medycznego typu: szafa medyczna, taboret, biurko lekarskie.
1. Szafa medyczna - 1 szt.
- Szafa jednodrzwiowa, wykonana z blachy.
- Przeszklenie drzwi ze szkła hartowanego.
- Zamykana zamkiem ryglującym w trzech punktach z uchwytem klamkowym.
- Wyposażona w 4 półki wykonane ze szkła hartowanego o maksymalnym udźwigu 25 kg.
- Malowana farbami proszkowymi (epoksydowo-poliestrowymi) - kolor biały lub szary.
Przybliżone wymiary zewnętrzne szafy:
Szerokość: 600 mm
Głębokość: 420 mm
Wysokość: 1800 mm
2. Krzesło obrotowe - 2 szt..
- tapicerowane siedzisko i oparcie - kolor szary
- regulacja wysokości siedziska
- regulacja pochylenia i wysokości oparcia
- podłokietniki
- na kółkach obrotowych
3.Taboret z tapicerowanym siedziskiem - 1 szt..
- szerokość: 410mm
- wysokość: 475mm
- masa: maks. 3,00 kg
- stelaż w kolorze czarnym (w standardzie)
4. Biurko lekarskie - 1 szt..
- wymiary (wys. x szer. x gł.): 740-770x1200x600
- Kolor: biały lub szary (jak szafa - pkt. 1)
- Konstrukcja metalowa
- W kpl. kontenerek biurka posiadający min. dwie szuflady dostosowane do formatów na karty chorób pacjentów.
W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części V wchodzi także przeniesienie i montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego. |