Dostawa wraz z montażem i instalacją wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w tym: Część I: Urządzenia wydolnościowe: bieżnia i rower do ćwiczeń Część II: Urządzenia wydolnościowe: młot i drabina bez końca Część III: Wyposażenie medyczne Część IV: Sprzęt komputerowy Część V: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego

Data publikacji 2012-12-20
Data zakończenia 2012-12-28 10:00:00
Instytucja Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520656 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 374000002, 331900008, 302131006, 302321108, 331920002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa do siedziby Zamawiającego i prezentacja (z wyłączeniem części V w zakresie prezentacji) funkcjonowania nowego wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej.

Zamówienie zostało podzielone wg poniższych części:
Część I: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: bieżnia, rower do ćwiczeń,
Część II: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: młot i drabina bez końca.
Część III: Wyposażenie medyczne typu: zestaw PSP R2 w torbie z kpl. szyn Kramera w osobnej torbie i respiratorem transportowym, defiblyratorem AED oraz waga ze wzrostomierzem wraz z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką.
Część IV: Sprzęt komputerowy typu: komputer przenośny z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką.
Część V: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego typu: szafa medyczna, krzesło obrotowe, taboret tapicerowany, biurko lekarskie.

W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części I, II i V wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego

Szczegółowe wymagania dotyczące ww. wyposażenia określone zostały w rozdziale II Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.

Opis

Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: bieżnia i rower do ćwiczeń.
Wymagane min. parametry:

1. BIEŻNIA PROFESJONALNA - 1 kpl.
Wybór funkcji z menu przez programator dotykowy: przejście na sterowanie
ręczne, medyczny przebieg testu, programy stałe, programy własne, automatyka pulsu.
Wyświetlacz pokazujący następujące parametry:
- kalorie,
- dystans,
- czas,
- prędkość,
- kalorie/godz.
- tempo,
- wznios,
- aktualny puls.

Parametry techniczne:
prędkość. 0,2- 20 km / h. z regulacją co 0,1 km /h,
wznios minimum: 0 - 20 % z płynną regulacją
zasilanie 230V/50Hz,
pas bieżni min. 150 x 50 cm.
nośność bieżni minimum 170 kg

Pomiar pulsu przez sensory dotykowe umieszczone w poręczach i pasek napiersiowy.
Klucz bezpieczeństwa stanowiący awaryjny system zatrzymywania bieżni.
Panel sterujący bezpośrednio przy urządzeniu, pozwalający na niezależne wykorzystanie
urządzenia bez konieczności załączania pulpitu sterującego.
Oprogramowanie i opis klawiatury w j. polskim - tj. komunikaty komputera w języku
polskim.

2. ROWER DO ĆWICZEŃ - 1 kpl
- Panel sterujący bezpośrednio przy urządzeniu , pozwalający na niezależne wykorzystanie
urządzenia bez konieczności załączania pulpitu sterującego,
- Maksymalna waga użytkownika min170 kg.
- Rowerek bez zasilania elektrycznego - własny generator.
- Regulacja siedzenia (min. w pionie i w poziomie),
- Oprogramowanie i opis klawiatury w j. polskim - tj. komunikaty komputera w języku
polskim.
- Możliwość regulacji mocy obciążenia (W) oraz utrzymania stałej mocy niezależnie od prędkości pedałowania

FUNKCJE KOMPUTERA:
Wyświetlacz pokazujący następujące parametry:
- kalorie,
- dystans,
- czas,
- tempo
- kalorie na godz.,
- prędkość,
- poziom obciążenia,
- Funkcja doradcy kardio; w osobnych oknach pokazywany puls aktualny oraz puls
optymalny (docelowy) dla treningu kardio i treningu odchudzanie.

Możliwość wyboru kilku programów min. spalania kalorii, trening interwałowy itd.
Możliwość przeprowadzenia testu wydolnościowego.
Pomiar pulsu przez sensory dotykowe w umieszczone w poręczach, lub pasek napiersiowy,
Uchwyty na bidon.

Wymagania dodatkowe:
- Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim.
- Minimalny okres gwarancji na ww. urządzenia: min. 36 m-cy.

W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części I wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego.Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: młot i drabina bez końca.
Wymagane min. parametry:

1. MŁOT - 1 kpl.
Urządzenie do ćwiczeń, w którym ciężar pociągany jest w dół i odpuszczany do góry.
Panel sterujący musi zawierać:
- programator z wyświetlaczem zadanej i wykonanej ilości pociągnięć,
- lampkę kontrolną gotowości oraz sygnalizację akustyczną i optyczną zakończenia ćwiczenia.
Komunikaty na panelu w języku polskim.
Panel sterujący do montażu bezpośrednio przy młocie.

napięcie zasilania: 230 VAC
napięcie sterujące: 24 VDC
obudowa: blacha stalowa z powłoką proszkową, kolor szary
programowanie: czteromiejscowy dwurzędowy licznik elektroniczny
wyświetlacz: czteromiejscowy dwurzędowy wyświetlacz LCD

2. DRABINA BEZ KOŃCA - 1 kpl.
- Silnik hamujący sterowany elektronicznie,
- wyposażona w: układy zapewniające bezpieczeństwo podczas ćwiczeń: układ hamowania oraz łagodny rozruch.
- w zasięgu ręki zamontowany wyłącznik bezpieczeństwa, zabezpieczenie optyczne powodujące zatrzymanie przy dostaniu się nóg poniżej dozwolonego poziomu,
- stopnie okrągłe wykonane ze stali,
- obudowa z blachy stalowej w kolorze błękitnym lub szarym.

6-cio pozycyjny panel sterujący LCD bezpośrednio na drabinie:
- Wyświetlacz parametrów: prędkość, czas wspinaczki (zużycie energii i moc w W na przemian) droga i częstość akcji serca,
- Obowiązkowe poręcze zabezpieczające,
- Silnik: trójfazowy 0,75 kW zasilany z 230 V 50 Hz/15A
- Zasilanie: - 220/240 V 50/60 Hz
- Pomiar pulsu: system bezprzewodowy POLAR lub równoważny, 1 kanał pomiar i wyświetlenie w czasie rzeczywistym
- Interfejs: cyfrowy (RS 232)
- Oprogramowanie: umożliwiające obsługę za pomocą komputera.

Wymagania dodatkowe:
- Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim.
- Minimalny okres gwarancji na ww. urządzenia: min. 36 m-cy.

W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części II wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego.Wyposażenie medyczne typu:
1. Zestaw PSP R2 w torbie z kpl. szyn Kramera w osobnej torbie, defiblyratorem AED, ciśnieniomierzem stacjonarnym i respiratorem transportowym - 1 kpl.
2. Waga ze wzrostomierzem wraz z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką - 1 kpl..

Wymagania dodatkowe:
- Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim.
- Minimalny okres gwarancji 24 m-ce.Sprzęt komputerowy typu: komputer przenośny z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką - 1 kpl.Meble do pomieszczenia ratownika medycznego typu: szafa medyczna, taboret, biurko lekarskie.

1. Szafa medyczna - 1 szt.
- Szafa jednodrzwiowa, wykonana z blachy.
- Przeszklenie drzwi ze szkła hartowanego.
- Zamykana zamkiem ryglującym w trzech punktach z uchwytem klamkowym.
- Wyposażona w 4 półki wykonane ze szkła hartowanego o maksymalnym udźwigu 25 kg.
- Malowana farbami proszkowymi (epoksydowo-poliestrowymi) - kolor biały lub szary.

Przybliżone wymiary zewnętrzne szafy:
Szerokość: 600 mm
Głębokość: 420 mm
Wysokość: 1800 mm
2. Krzesło obrotowe - 2 szt..
- tapicerowane siedzisko i oparcie - kolor szary
- regulacja wysokości siedziska
- regulacja pochylenia i wysokości oparcia
- podłokietniki
- na kółkach obrotowych

3.Taboret z tapicerowanym siedziskiem - 1 szt..

- szerokość: 410mm
- wysokość: 475mm
- masa: maks. 3,00 kg
- stelaż w kolorze czarnym (w standardzie)

4. Biurko lekarskie - 1 szt..

- wymiary (wys. x szer. x gł.): 740-770x1200x600
- Kolor: biały lub szary (jak szafa - pkt. 1)
- Konstrukcja metalowa
- W kpl. kontenerek biurka posiadający min. dwie szuflady dostosowane do formatów na karty chorób pacjentów.

W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części V wchodzi także przeniesienie i montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Ulica ul. Słowackiego 52/54
Nr domu 52/54
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-629
Województwo mazowieckie
Tel 022 5617624
Fax 022 8330724
Internet www.sgsp.edu.pl
Regon 00017341000000
E-mail grzesio@sgsp.edu.pl; e.ciborowska@sgsp.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/01/2013
Wadium 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na część I, II i III postępowania tj. urządzenia wydolnościowe i wyposażenie medyczne, w wysokości: cz. I: 1500,00 PLN brutto (słownie: tysiąc pięćset złotych), cz. II: 2000,00 PLN brutto (słownie: dwa tysiące złotych), cz. III: 800,00 PLN brutto (słownie: osiemset złotych). Na pozostałe części zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium. 2). Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 68 1030 1508 0000 0008 1630 1084 BH - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 102. 4). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 28.12.2012 r., do godz. 1000, tj. przed upływem terminu składania ofert, co musi zostać udokumentowane stosownym załącznikiem do oferty. 5). Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6) Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium określona została w art. 46 Ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie wymaga się od wykonawców posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawcy - przedsiębiorcy, prowadzący działalność na podstawie ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej lub prowadzący działalność nie jako działalność gospodarcza zobowiązani są do podania w ofercie stosownych informacji o podstawach prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wg tych informacji zamawiający sprawdzi je we właściwych dostępnych rejestrach. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawca podał w ofercie stosowne informacje a następnie czy z podanego rejestru wynika, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wiedza W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.
Potencjał W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.
Zdolne W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.
Sytuacja W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Inne dokumenty 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp, do ustanowienia pełnomocnika zgodnie i w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Pzp odpowiednio do: - reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia (złożenie oferty wspólnej z imiennym wskazaniem wszystkich wykonawców składających ofertę oraz podejmowaniem innych czynności wynikających z procedury postępowania), - reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takich przypadkach jednym z dokumentów składających się na ofertę powinno być poprawnie udzielone Pełnomocnictwo. 2) W przypadku wybrania oferty wspólnej zamawiający wymaga przedłożenia, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców w zakresie dotyczącym wykonania przedmiotu zamówienia. 3) W przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcami zamówienia są wszyscy uczestnicy zawartego porozumienia o udzielenie zamówienia (wykonawca zbiorowy). Wykonawcy ponoszą, zgodnie z art. 141 Pzp solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.sgsp.edu.pl
Adres uzyskania siwz W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pok. 323 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02).
Data składania wniosków 28/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 KANCELARIA OGÓLNA pok. 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)