GuidZP400 |
be2388d4-e061-4319-89b2-93c6bde1a089
|
Biuletyn |
623459-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
|
Regon |
1226172500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powsińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
69/71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-903
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 694 61 18
|
Zamawiajacy fax |
22 694 61 21
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
|
Adres strony url |
www.centrum.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://zamowienia.gov.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy galanterii cukierniczej krótkoterminowej na potrzeby Bufetu R w KPRM
|
Numer referencyjny |
37/2017/ZBR-PN/AJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy galanterii cukierniczej krótkoterminowej na potrzeby Bufetu R w KPRM przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności co nastąpi wcześniej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ.
3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
4. Wykonawca w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ, wpisuje wielkość opakowania (gramatury), nazwę handlową przedmiotu dostawy, ceny jednostkowe netto.
5. Miejsce realizacji dostaw: Bufet Rządowy w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, al. Ujazdowskie 1/3,
00-001 Warszawa.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej wyszczególnionej w Załączniku nr 1 do umowy. Zakres umowy może być pomniejszony do 20% (tj. zrealizowany w 20%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
|
Cpv glowny przedmiot |
15812000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty – Załącznik nr 2 do SIWZ (PAdES),
2. Formularz asortymentowo – cenowy - Załącznik nr 2A do SIWZ, zawierający informację na temat wielkości opakowania (gramatury) oferowanego produktu, nazwy handlowej przedmiotu dostawy, ceny jednostkowej netto, wartości netto, stawki VAT, wartości brutto, i łącznej wartości netto i brutto oferty, (PAdES)
3. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IV podrozdziale III ust. 1 SIWZ, (PAdES)
4. Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty (PAdES).
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, (PAdES).
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy galanterii cukierniczej krótkoterminowej na potrzeby Bufetu R w KPRM prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: www.zamowienia.gov.pl.
Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,
komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.
włączona obsługa JavaScript,
zainstalowany program Acrobat Reader.
Pobieranie dokumentacji postępowania:
W zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” Wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału
w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego - w przypadku, kiedy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu,
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy,
Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez System.
W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania. Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
Zaleca się Wykonawcy zainteresowanym udziałem w postępowaniu rejestrację na Platformie Zakupowej w celu otrzymywania na bieżąco powiadomień dotyczących przebiegu postępowania.
Złożenie oferty wymaga rejestracji w systemie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści Umowy. Warunki zmiany umowy określono w Istotnych postanowieniach umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|