1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń gastronomicznych i mebli technicznych do placówek oświatowych w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej (T) w Gminie Miejskiej Kraków” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.
2. Szczegółowy wykaz urządzeń gastronomicznych i mebli technicznych, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje dostaw określa Załączniki nr: 4.1. i 4.2 do SIWZ.
3. Dostawy urządzeń gastronomicznych odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy,
z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, w szczególności
z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia.
4. Dostawy mebli technicznych obejmować będą zakup, dostawę i montaż mebli technicznych oraz demontaż, wywiezienie i przekazanie starych mebli (w tym elektro-odpadów), do podmiotu zajmującego się zbieraniem i utylizacją odpadów, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, w ilości określonej w załączniku do umowy, w wymiarach ostatecznie określonych przez Wykonawcę, na koszt
i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, montażem i demontażem, w tym w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem oraz rozładowaniem, zapewnieniem osób oraz sprzętu niezbędnego do montażu mebli technicznych w wyznaczonym miejscu.
5. Dostawy odbywać się będą w dniach roboczych w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Miejscem spełnienia świadczenia będą siedziby placówek oświatowych wskazane w Załącznikach nr: 4.1. i 4.2. do SIWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia urządzenia gastronomiczne były nowe, nieużywane, w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych, a meble techniczne były nowe, nieużywane, sporządzone na wymiar, w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych.
8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia gastronomiczne i meble techniczne posiadały atest do kontaktu z żywnością PZH i spełniały wszelkie wymagania sanitarne.
9. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia gastronomiczne posiadały deklarację zgodności CE.
|
GuidZP400 |
0d4c768e-5369-40d0-adef-c60fa0eda6f6
|
Biuletyn |
622211-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie
|
Regon |
55362100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ułanów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 617 88 88
|
Zamawiajacy fax |
12 410 43 90
|
Zamawiajacy email |
zampubl@zeo.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej (T) w Gminie Miejskiej Kraków
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zeo.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zeo.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków - dziennik podawczy/sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń gastronomicznych i mebli technicznych do placówek oświatowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
|
Numer referencyjny |
ZEO/ZP/CKZ/19/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń gastronomicznych i mebli technicznych do placówek oświatowych w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej (T) w Gminie Miejskiej Kraków” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.
2. Szczegółowy wykaz urządzeń gastronomicznych i mebli technicznych, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje dostaw określa Załączniki nr: 4.1. i 4.2 do SIWZ.
3. Dostawy urządzeń gastronomicznych odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy,
z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, w szczególności
z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia.
4. Dostawy mebli technicznych obejmować będą zakup, dostawę i montaż mebli technicznych oraz demontaż, wywiezienie i przekazanie starych mebli (w tym elektro-odpadów), do podmiotu zajmującego się zbieraniem i utylizacją odpadów, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, w ilości określonej w załączniku do umowy, w wymiarach ostatecznie określonych przez Wykonawcę, na koszt
i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, montażem i demontażem, w tym w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem oraz rozładowaniem, zapewnieniem osób oraz sprzętu niezbędnego do montażu mebli technicznych w wyznaczonym miejscu.
5. Dostawy odbywać się będą w dniach roboczych w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Miejscem spełnienia świadczenia będą siedziby placówek oświatowych wskazane w Załącznikach nr: 4.1. i 4.2. do SIWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia urządzenia gastronomiczne były nowe, nieużywane, w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych, a meble techniczne były nowe, nieużywane, sporządzone na wymiar, w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych.
8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia gastronomiczne i meble techniczne posiadały atest do kontaktu z żywnością PZH i spełniały wszelkie wymagania sanitarne.
9. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia gastronomiczne posiadały deklarację zgodności CE.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Uzupełnienie pkt II.8)
1.Dostawy w ramach każdej części wykonane zostaną w terminie maksymalnie 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
Uwaga: Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert: Razem z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; Uwaga: Pełnomocnictwo przedkłada się wyłącznie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Zestawienie asortymentowo - cenowe wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (stanowiące załącznik od nr: 4.1, 4.2 do SIWZ) – dla każdej z części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, 4) Informację dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określono w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SIWZ (Wzór umowy)
|
IV 4 4 data |
2017-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|