Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na działaniach informacyjnych oraz promocyjnych Projektu.
Przez Projekt Zamawiający rozumie przedsięwzięcie zatytułowane Rekultywacja terenów w rejonie rzeki Bytomki na obszarze gminy Zabrze Nr POIS.02.02.00-00-004/11, objęte Umową o dofinansowanie zawartą w dniu 04.06.2012 roku, pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
a Miastem Zabrze w ramach Działania 2.2: Przywracanie terenom zdegradowanym wartości przyrodniczych i ochrona brzegów morskich, Priorytet II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi Programu Operacyjnego: Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
Celem działań informacyjnych i promocyjnych jest zwiększenie świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej w projektach realizowanych w ramach POIiŚ oraz zwiększenie poziomu wiedzy opinii publicznej na temat celów i korzyści wynikających z realizacji projektów w ramach POIiŚ, istotnych dla zwiększenia konkurencyjności kraju i regionów.
26 kwietnia 2012 r. zaktualizowano Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, zgodnie z którymi należy przygotować przedmiot zamówienia.
Ww. Zasady (...) o których mowa dostępne są na stronie Internetowej:
http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Documents/20120426_Zasady_promocji_benef_POIiS_ver_2_0_korekta_bez_trybu.pdf
Wykonawca zobowiązany jest prowadzić promocję projektu według wskazanych powyżej zasad.
Projekt promowany powinien być za pomocą następujących środków:- wykonanie i dostawa tablic informacyjnych - ustawionych podczas prac inwestycyjnych na każdym z terenów objętych Projektem, które po zakończeniu inwestycji zostaną zastąpione stałymi tablicami pamiątkowymi oraz jednej tablicy pamiątkowej umieszczonej po wykonaniu projektu na budynku Urzędu Miasta, - strona internetowa - zaprojektowanie oraz utrzymanie (do końca roku 2015r.) strony Internetowej projektu- w zakresie prac Zamawiający przewiduje: zaprojektowanie strony, uruchomienie strony oraz aktualizację strony - 2 razy w miesiącu, - materiały prasowe (informacja o rozpoczęciu/zakończeniu Projektu, broszury informujące), - konferencje/spotkania informacyjne,- materiały promocyjne (długopisy, ołówki, kubki/filiżanki, kalendarze itp.).
Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu jakościowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Zabrze
|
Ulica |
ul. Powstańców Śląskich 5-7
|
Nr domu |
5-7
|
Miejscowość |
Zabrze
|
Kod Pocztowy |
41-800
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 3733537, 2710011
|
Fax |
32 3733427, 2710818
|
Internet |
www.um.zabrze.pl
|
Regon |
27625552000000
|
E-mail |
sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2015
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
nie dotyczy
|
Wiedza |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty:
- wykaz nie mniej niż 1 wykonanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. polegających na wykonaniu usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 PLN netto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za usługi podobne do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie: m.in. tablic informacyjnych wolnostojących, prezentacji multimedialnej lub materiałów informacyjno - promocyjnych, takich jak np.: teczki konferencyjne, broszury, ulotki, długopisy, kalendarze, emisje komunikatów informacyjno - promocyjnych w jednym z następujących środków przekazu; prasa, radio lub telewizja.
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
|
Potencjał |
nie dotyczy
|
Zdolne |
nie dotyczy
|
Sytuacja |
W celu wykazania spełniania, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi dokument:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00zł.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentu dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganego przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Dokumenty, o których mowa wyżej są składane w oryginale lub kopii i poświadczane za zgodność z oryginałem przez inne podmioty udostępniające wykonawcy odpowiednio potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, wiedzę i doświadczenie oraz zdolności finansowe zgodnie z zapisami paragrafu 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U nr 226 poz. 1817).
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w następujących przypadkach:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności których podstawą będą obiektywne przesłanki zaakceptowane przez Zamawiającego,
b) zmiany podwykonawców czy powierzenia zamówienia kolejnym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego, z przyczyn niezależnych
c) zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, jednakże jej zastosowanie nie będzie skutkować zmianę wartości brutto umowy,
d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
e) zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia.
f) zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Wykonawcy i Zamawiającego, która może nastąpić tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego.
g) obniżenie wartości umowy, w przypadku, gdy zakres prac opisany w SIWZ ze względów technicznych, ekonomicznych lub formalnoprawnym nie będzie konieczny do wykonania lub nie leży w interesie Zamawiającego.
h) Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów, producenta oferowanego produktu, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, w szczególności z powodu wycofania z produkcji określonego produktu, niedostępności produktu na rynku lub z innych przyczyn niezależnych od wykonawcy, z zastrzeżeniem że zmieniony produkt będzie miał cechy właściwości równoważne tzn. spełniał wymagania techniczne, funkcjonalne oraz jakościowe, nie gorsze niż produkt oferowany.
i) zmiana za zgodą Zamawiającego artykułu o równoważnych cechach lub lepszych w przypadku niedostępności towaru na rynku. Zmiany te nie będą powodowały wzrostu cen jednostkowych przedmiotu umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zabrze.magistrat.pl(wybrać po lewej str.Urząd Miejski, nast.po prawej Zamówienia Publiczne)
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta w Zabrzu, Wydział Ekologii,ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pok.211, osoba przekazująca: Olga Klemczak
|
Data składania wniosków |
04/01/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, 41-800 Zabrze, ul. Wolności 286, pok. 305
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na działaniach informacyjnych oraz promocyjnych Projektu.
Przez Projekt Zamawiający rozumie przedsięwzięcie zatytułowane Rekultywacja terenów w rejonie rzeki Bytomki na obszarze gminy Zabrze Nr POIS.02.02.00-00-004/11, objęte Umową o dofinansowanie zawartą w dniu 04.06.2012 roku, pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
a Miastem Zabrze w ramach Działania 2.2: Przywracanie terenom zdegradowanym wartości przyrodniczych i ochrona brzegów morskich, Priorytet II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi Programu Operacyjnego: Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
2) Zamówienie będzie realizowane w terminie do 31 grudnia 2015r. od daty podpisania umowy.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|