Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych przy realizacji Projektu pn.: Rekultywacja terenów w rejonie rzeki Bytomki na obszarze gminy Zabrze

Data publikacji 2012-12-20
Data zakończenia 2013-01-04 09:00:00
Instytucja Miasto Zabrze
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Tablice,
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521978 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793422005, 224620006, 301950002, 799700004, 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na działaniach informacyjnych oraz promocyjnych Projektu.
Przez Projekt Zamawiający rozumie przedsięwzięcie zatytułowane Rekultywacja terenów w rejonie rzeki Bytomki na obszarze gminy Zabrze Nr POIS.02.02.00-00-004/11, objęte Umową o dofinansowanie zawartą w dniu 04.06.2012 roku, pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
a Miastem Zabrze w ramach Działania 2.2: Przywracanie terenom zdegradowanym wartości przyrodniczych i ochrona brzegów morskich, Priorytet II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi Programu Operacyjnego: Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
Celem działań informacyjnych i promocyjnych jest zwiększenie świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej w projektach realizowanych w ramach POIiŚ oraz zwiększenie poziomu wiedzy opinii publicznej na temat celów i korzyści wynikających z realizacji projektów w ramach POIiŚ, istotnych dla zwiększenia konkurencyjności kraju i regionów.
26 kwietnia 2012 r. zaktualizowano Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, zgodnie z którymi należy przygotować przedmiot zamówienia.
Ww. Zasady (...) o których mowa dostępne są na stronie Internetowej:
http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Documents/20120426_Zasady_promocji_benef_POIiS_ver_2_0_korekta_bez_trybu.pdf
Wykonawca zobowiązany jest prowadzić promocję projektu według wskazanych powyżej zasad.



Projekt promowany powinien być za pomocą następujących środków:- wykonanie i dostawa tablic informacyjnych - ustawionych podczas prac inwestycyjnych na każdym z terenów objętych Projektem, które po zakończeniu inwestycji zostaną zastąpione stałymi tablicami pamiątkowymi oraz jednej tablicy pamiątkowej umieszczonej po wykonaniu projektu na budynku Urzędu Miasta, - strona internetowa - zaprojektowanie oraz utrzymanie (do końca roku 2015r.) strony Internetowej projektu- w zakresie prac Zamawiający przewiduje: zaprojektowanie strony, uruchomienie strony oraz aktualizację strony - 2 razy w miesiącu, - materiały prasowe (informacja o rozpoczęciu/zakończeniu Projektu, broszury informujące), - konferencje/spotkania informacyjne,- materiały promocyjne (długopisy, ołówki, kubki/filiżanki, kalendarze itp.).

Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu jakościowego.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Zabrze
Ulica ul. Powstańców Śląskich 5-7
Nr domu 5-7
Miejscowość Zabrze
Kod Pocztowy 41-800
Województwo śląskie
Tel 32 3733537, 2710011
Fax 32 3733427, 2710818
Internet www.um.zabrze.pl
Regon 27625552000000
E-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty: - wykaz nie mniej niż 1 wykonanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. polegających na wykonaniu usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 PLN netto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za usługi podobne do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie: m.in. tablic informacyjnych wolnostojących, prezentacji multimedialnej lub materiałów informacyjno - promocyjnych, takich jak np.: teczki konferencyjne, broszury, ulotki, długopisy, kalendarze, emisje komunikatów informacyjno - promocyjnych w jednym z następujących środków przekazu; prasa, radio lub telewizja. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja W celu wykazania spełniania, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi dokument: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentu dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganego przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty, o których mowa wyżej są składane w oryginale lub kopii i poświadczane za zgodność z oryginałem przez inne podmioty udostępniające wykonawcy odpowiednio potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, wiedzę i doświadczenie oraz zdolności finansowe zgodnie z zapisami paragrafu 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U nr 226 poz. 1817). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w następujących przypadkach: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności których podstawą będą obiektywne przesłanki zaakceptowane przez Zamawiającego, b) zmiany podwykonawców czy powierzenia zamówienia kolejnym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego, z przyczyn niezależnych c) zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, jednakże jej zastosowanie nie będzie skutkować zmianę wartości brutto umowy, d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. e) zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia. f) zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Wykonawcy i Zamawiającego, która może nastąpić tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego. g) obniżenie wartości umowy, w przypadku, gdy zakres prac opisany w SIWZ ze względów technicznych, ekonomicznych lub formalnoprawnym nie będzie konieczny do wykonania lub nie leży w interesie Zamawiającego. h) Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów, producenta oferowanego produktu, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, w szczególności z powodu wycofania z produkcji określonego produktu, niedostępności produktu na rynku lub z innych przyczyn niezależnych od wykonawcy, z zastrzeżeniem że zmieniony produkt będzie miał cechy właściwości równoważne tzn. spełniał wymagania techniczne, funkcjonalne oraz jakościowe, nie gorsze niż produkt oferowany. i) zmiana za zgodą Zamawiającego artykułu o równoważnych cechach lub lepszych w przypadku niedostępności towaru na rynku. Zmiany te nie będą powodowały wzrostu cen jednostkowych przedmiotu umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.zabrze.magistrat.pl(wybrać po lewej str.Urząd Miejski, nast.po prawej Zamówienia Publiczne)
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta w Zabrzu, Wydział Ekologii,ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pok.211, osoba przekazująca: Olga Klemczak
Data składania wniosków 04/01/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, 41-800 Zabrze, ul. Wolności 286, pok. 305
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na działaniach informacyjnych oraz promocyjnych Projektu. Przez Projekt Zamawiający rozumie przedsięwzięcie zatytułowane Rekultywacja terenów w rejonie rzeki Bytomki na obszarze gminy Zabrze Nr POIS.02.02.00-00-004/11, objęte Umową o dofinansowanie zawartą w dniu 04.06.2012 roku, pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a Miastem Zabrze w ramach Działania 2.2: Przywracanie terenom zdegradowanym wartości przyrodniczych i ochrona brzegów morskich, Priorytet II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi Programu Operacyjnego: Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. 2) Zamówienie będzie realizowane w terminie do 31 grudnia 2015r. od daty podpisania umowy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)