GuidZP400 |
f59b29c4-9c25-4925-9e0e-8f0c18e6322f
|
Biuletyn |
623229-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
|
Regon |
23116144800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42686
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zgorzelec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59900
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 722 858
|
Zamawiajacy fax |
757 722 858
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz.zgorzelec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz.zgorzelec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.zgorzelec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres: WS-SPZOZ w Zgorzelecu, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia , pokój 13-14, 59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska 11-12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„DOSTAWA MEBLI i WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY WS-SPZOZ W ZGORZELCU”
|
Numer referencyjny |
40/ZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia (meble medyczne, fotele biurowe, meble do poczekalni, biurka, kontenery do biurek, regały, szafy, komplety szafek) WS-SPZOZ w Zgorzelcu ul. Lubańska 11-12 Medyczne Laboratorium Diagnostyczne.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie: dostawa i montaż w terminie do 10 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobligowany jest do wykazania się zrealizowaniem lub realizowaniem przynajmniej 1 dostawy mebli lub urządzeń medycznych, na kwotę brutto, nie mniejszą niż 14.323,00 zł. Wartość powyższa może być kwotą jednorazowej dostawy lub sumą wykonanych dostaw dla jednego kontrahenta w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż ww., wówczas w okresie prowadzenia działalności.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia). UWAGA: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji I Informacji O Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi, ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych (ministerialnych), Zamawiający pobierze je samodzielnie. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu adresu strony internetowej oraz sygnatury dokumentu, pod którymi te dokumenty/oświadczenia będą dostępne).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw mebli lub urządzeń medycznych, na kwotę brutto, nie mniejszą niż 14.323,00 zł, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz należy złożyć, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ – NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ).
Spełnienie wyżej opisanych wymogów Zamawiający zweryfikuje poprzez ocenę złożonych dokumentów, w myśl zasady: spełnia/nie spełnia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- Katalog lub prospekt lub folder w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis składu jakościowego, ilościowego potwierdzający wymagania postawione przez Zamawiającego w zał. nr 3 i 3A do SIWZ oraz zawierający tabele rozmiarów i numery katalogowe w oparciu, o które została przygotowana oferta. W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji formularza cenowego (załącznika nr 2 do SIWZ) dotyczy dany zapis, celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia - NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ).
- Oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) - NALEŻY WSKAZAĆ KTÓRYCH POZYCJI ASORTYMENTOWYCH OŚWIADCZENIE DOTYCZY – JEŻELI DOTYCZY – NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, 2. wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 4. wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu wymogów 5. pełnomocnictwo – jeżeli niezbędne – vide pkt. 12.4. – 12.5. SIWZ 6. załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 7. potwierdzenie zapłaty wadium (dot. form niepieniężnych)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium odpowiednio w wysokości 570,- zł brutto (słownie: pięćset siedemdziesiąt złotych), w terminie do dnia 07.12.2017 r. do godz. 12:00. W przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza – decyduje data wpływu wadium na rachunek Zamawiającego.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
- kwotę gwarancji,
- termin ważności gwarancji,
Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego.
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089), należy złożyć w formie oryginału - w składanej ofercie przetargowej.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty – Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy.
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku MILLENNIUM S.A. nr konta 55 1160 2202 0000 0001 9259 2053 z dopiskiem:
”Przetarg nieograniczony – DOSTAWA MEBLI i WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY WS-SPZOZ W ZGORZELCU 40/ZP/2017”
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium:
a) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 10.10
b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano,
c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.8 lit. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie odrzucona na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza okolicznościami:
- wynikającymi z przepisu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), a także w przypadkach określonych poniżej:
a) zmiana danych kontrahenta (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.),
b) zmiany sposobu spełnienia świadczenia (miejsca lub daty realizacji umowy).
Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian umowy w formie aneksu, który dla swej skuteczności wymaga zachowania formy pisemnej.
Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
|