GuidZP400 |
d50bb45b-5814-427e-96b5-01af2e117c1f
|
Biuletyn |
624266-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Uniejów
|
Regon |
31101957900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Błogosławionego Bogumiła
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Uniejów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99210
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
632 888 192
|
Zamawiajacy fax |
632 888 192
|
Zamawiajacy email |
urzad@uniejow.pl
|
Adres strony url |
www.uniejow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej regionu przez Gminę Uniejów” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na Lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.uniejow.bip.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.uniejow.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie złożone osobiście lub przeslane do Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa modułowego stoiska targowego dla Gminy Uniejów w związku z udziałem w targach krajowych i zagranicznych o charakterze międzynarodowym
|
Numer referencyjny |
ZP.271.22.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa modułowego stoiska targowego dla Gminy Uniejów w związku z udziałem w targach krajowych i zagranicznych o charakterze międzynarodowym zgodnie z załączonym do SIWZ projektem stoiska stanowiącym załącznik nr 7.
2. Wymagania ogólne dla stoiska targowego:
2.1.Moduły stoiska winny zapewnić takie warianty montażu , dla których możliwe jest uzyskanie powierzchni
a) 4 x 5m
b)6 x 5m
c) 8 x 5m
2.2 Moduły stoiska winny zapewnić możliwość dobudowy piętra w celu powiększenia powierzchni użytkowej stoiska, bez powiększania powierzchni wystawienniczej.
2.3 Konstrukcja stoiska, okładziny, wyposażenie i meble nawiązujące bezpośrednio do ekologii i wody termalnej z właściwą ekspozycją logo.
3 Wymagania szczegółowe dla stoiska targowego
3.1. Część prezentacyjna przeznaczona do ekspozycji i bezpośredniego kontaktu z klientami – 50% powierzchni stoiska. Minimalne wyposażenie: Konsola promocyjna – 1 sztuka, standy z ulotkami – 6 sztuk.
3.2 Część organizacyjna 10 – 15% powierzchni stoiska.
3.3 zaplecze do magazynowania materiałów promocyjnych. Minimalne wyposażenie – regał na materiały promocyjne,
3.4 zaplecze gastronomiczne. Minimalne wyposażenie: ekspres do kawy, czajnik, stolik.
3.5. Część reprezentacyjna przeznaczona do indywidualnych spotkań z klientami – 35-40% powierzchni stoiska. Możliwość prowadzenia spotkania minimum 4 osób.
3.6.. Oświetlenie stoiska nawiązujące do ww. charakteru.
3.7 Instalacja elektryczna rozprowadzona po obwodzie stoiska co 1 m gniazdo 16A w podłodze.
3.8 Stoisko zadaszone od deszczu i promieni słonecznych.
3.9 Stoisko zamykane, uniemożliwiające dostęp osób postronnych poza godzinami ekspozycji.
3.10 Dobudowa piętra do poszerzenia części reprezentacyjnej, również z zadaszeniem
4 Dodatkowe wyposażenie stoiska :
4.1.Ściana wodna ( zdj. 4) z wbudowanym kompresorem i podświetleniem LED RGB, które w niekonwencjonalny sposób zaprezentują „Żywioł” wody na stoisku - 2 sztuki
4.2 monitor LCD 42 cale, do prezentacji filmów promocyjnych lub ewentualnie tła.
4.3. lodówka 135 l (wys. od 80 do 110 cm, pozostałe wymiary to ok. 50cm x 64cm),
4.4. czajnik elektryczny,
4.5. ekspres do kawy,
4.6. dwa krzesła
4.7.wieszak wiszący na ubrania/min. 8 haczyków,
4.8 kosz na śmieci o pojemności min. 35 l
4.9 sześć hokerów.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i oraz rękojmi, zgodnie ze wskazaniem w ofercie 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
6. Wszystkie wykorzystane do aranżacji nowe, nieużywane lub nie noszące śladów użytkowania meble oraz urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej oraz spełniać zasady BHP, w szczególności nie mogą narażać na niebezpieczeństwo upadków, skaleczeń i innych obrażeń. Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego niezbędne dokumenty poświadczające spełnienie tego wymogu. Wykonawca wykonując stoisko zgodnie z dołączonym przez Zamawiającego projektem, zobowiązany jest uwzględnić wszelkie wymagania organizacyjno-techniczne organizatora targów lub przedstawicielstwa targów w Polsce, w tym wymagania w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej. Zamawiający planuje uczestniczyć m.in. w następujących targach: INTERBUD Łódź, ITB Berlin, Tour Salon w Poznaniu, Targi Regiony Turystyczne- Na Styku Kultur w Łodzi, Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw, Go Regiontur Brno, Targi rolno- spożywcze Kluż – Rumunia, Polagra Food Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych - Poznań; Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Regionalnej NATURA FOOD - Łódź, INTERCHARM PROFESSION, Moskwa, BeautyWorld Middle East Dubaj; Europejskie Targi Produktów Regionalnych, Zakopane, Targi budowlane IBF Brno.
7. Wykonawca musi przedstawić projekt graficzny i opisowy transportu spakowanych elementów zabudowy i wyposażenia obiektu wraz z opisem warunków przechowywania.
8. Wyłoniony w postępowaniu wykonawca zobowiązany będzie zaprezentować instruktarzowy pokaz montażu i demontażu stoiska w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego na terenie Gminy Uniejów oraz przeszkolić w tym zakresie min. 3 pracowników wskazanych przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39154000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-02-06T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40.000,00 złotych.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem wszczęcia postępowania. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie
przynajmniej 1 usługę, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Powyższy warunek spełnią wykonawcy, którzy wykażą, że w wymaganym okresie wykonali/zakończyli co najmniej jedną usługę polegające na wykonaniu zabudowy stoiska targowego minimum dla targów krajowych o charakterze międzynarodowym.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
7.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
7.3.1 potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
7.3.1.1 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument składany jest wspólnie.
7.3.1.2 zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu dostarczenia następujący dokumentów:
• wykazu wykonanych usług: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający wykonanie usługi określonej w punkcie 6.1.3 lit c1 SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu znajduje się w załączniku do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców
7.3.2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych
7.3.3 W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7.3.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7.3.5 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1.2 podpunkt 1) zamawiający może dopuścić złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
7.3.6 Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenia zamówienia.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych c baz danych , w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352 i poz. 1579)
W przypadku dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest wskazać adresy internetowe baz danych gdzie dostępne są oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w jeżyku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 i 3 ustawy PZ, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu;
Dokumenty składane w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem „ Za zgodność z oryginałem”
Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zmawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty:
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.1 W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty:
7.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
7.1.2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców
7.1.3. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także, dokument o którym mowa w pkt.7.1.1, 7.1.2
7.1.4. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
7.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
7.2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7.2.2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp.
7.2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7.2.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Oryginał zobowiązania podmiotu udostepniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy
Treść zobowiązania lub innego dokumentu, o którym mowa w pkt 7.2.1 SIWZ musi określać:
1)sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia
2)zakres i okres udziału innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia.
3) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23) ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 Ustawy składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź in-formacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (wzór – Załącznik do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł
9.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
9.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.).
9.4 Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 9.3 lit. b – e należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów - Biuro Podawcze (na parterze), w kopercie oznaczonej w sposób następujący: Wadium – postępowanie na wykonanie usługi pn.: „Wykonanie i dostawa modułowego stoiska targowego dla Gminy Uniejów w związku z udziałem w targach krajowych i zagranicznych o charakterze międzynarodowym” - nie otwierać przed 08.12.2017 r. godz. 10:30
9.5 Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt 9.3 lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9.6 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko i wyłącznie na rachunek bankowy Zamawiającego: 18 8557 0009 2005 0200 0130 0026 podając w tytule wpłaty tytuł postępowania
9.7 W przypadku wnoszenia wadium na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta kwotą wadium, co winno nastąpić przed upływem terminu składania ofert.
9.8 Okoliczności zwrotu wadium i jego zatrzymania określa ustawa Pzp.
Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
17.3 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
1) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy a zmiany te będące korzystnymi dla Zamawiającego i usprawniającymi funkcjonowanie obiektu.
2) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek
a) działania siły wyższej
b) braku możliwości wykonania przedmiotu zamówienia w pierwotnie określonym terminie, ze względu na konieczność wprowadzenia poważnych zmian do projektu stoiska
3) zmiany zasad finansowania zamówienia,
4) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Kontraktu, spowodowanych działaniem osób trzecich,
5) zaistnienia konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia w innym niż pierwotnie założono zakresie, gdyby zastosowanie przewidzianego zakresu groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku wykonawca może wnieść o zmianę zakresu, zaproponowanie rozwiązań o równoważnych lub lepszych parametrach.
6) wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczając poza zdefiniowany przedmiot zamówienia i nie są traktowane jako zamówienie dodatkowe lub uzupełniające
7) zmiany wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
9. Za okoliczności „siły wyższej” uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec.
|
IV 4 4 data |
2017-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.12.2017r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, pokój nr 4.Na ofertę składa się:
1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ).
2) dokumenty określone w pkt 7.1. SIWZ.
UWAGA:.
11.11 Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy):
w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej,
- w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty będą decydować następujące kryteria:
1. Cena - 60 %
2. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 40%
2. Sposób oceny ofert:
1. Sposób oceny oferty w zakresie kryterium ceny:
Zamawiający przyzna maksymalne ilości punktów ofercie, która zaoferuje najniższe wartości w odpowiedzi na w/w kryterium. Punkty te zostaną wyliczone ze wzoru:
Cena oferty= 100x( cena minimalna:cena oferty badanej) pkt x 60%
Podana przez oferenta cena wykonania zamówienia stanowić będzie max. 60 punktów w 60 punktowej skali ocen.
2. Sposób oceny oferty w zakresie kryterium wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający przyzna maksymalne ilości punktów ofercie, która zaoferuje najwyższe wartości w odpowiedzi na w/w kryterium.
Podana przez oferenta wysokość zabezpieczenia stanowić będzie max. 40 punktów w 40 punktowej skali ocen
Punkty przyznawane w kryterium zabezpieczenie należytego wykonania umowy, będą naliczane według następujących wzoru:
Wysokośc zabezpieczenia =100x(zabezpieczenie badanej oferty;maksymalna wysokość zabezpieczenia)pkt x 40%
Wymagana przez Zamawiającego minimalna wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy przewidziana została na 5 %. Maksymalna wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy wynosi 10 % ceny całkowitej brutto oferty. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie wartość niższą od minimalnej, wyższą od maksymalnej lub nie wskaże żadnej, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2.
3. Punkty uzyskane łącznie w kryterium cena i wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowić będą ocenę danej oferty: liczba punktów w kryterium cena + liczba punktów w kryterium wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy = liczba punktów oferty.
4. Oferta może uzyskać łącznie maksymalnie 100 punktów.
|