ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Data publikacji 2012-12-20
Data zakończenia 2013-01-04 13:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Sieć radiowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522144 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302313000, 302321108, 302162100, 302331411, 488200002, 324200003, 324180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego sprzętu komputerowego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisanym w szczegółowych opisach przedmiotów zamówienia, przy zachowaniu parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim musi odpowiadać sprzęt, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
CZĘŚĆ PIERWSZA
Komputer stacjonarny Model 1 - 11 sztuk
Komputer stacjonarny Model 2 - 1 sztuka
Monitor LED - 4 sztuki
Drukarka sieciowa z duplexem - 3 sztuki
Drukarka z duplexem - 2 sztuki
Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka
Skaner tablicowy - 3 sztuki
Skaner szczelinowy - 3 sztuki
Notebook - 6 sztuk

CZĘŚĆ DRUGA
Macierz NAS - 1 sztuka
Serwer - 1 sztuka
Moduł do przełącznika - 1 sztuka
Acces Point - 3 sztuki
Przełącznik Model 1 - 1 sztuka
Przełącznik model 2 - 4 sztuki
CZĘŚĆ TRZECIA
Notebook - 1 sztuka
Słownik CPV


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne stanowiące załączniki do SIWZ:
- Załącznik Nr 1 dla części pierwszej zamówienia,
- Załącznik Nr 2 dla części drugiej zamówienia,
- Załącznik Nr 3 dla części trzeciej zamówienia.
3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Opis

CZĘŚĆ PIERWSZA
Komputer stacjonarny Model 1 - 11 sztuk
Komputer stacjonarny Model 2 - 1 sztuka
Monitor LED - 4 sztuki
Drukarka sieciowa z duplexem - 3 sztuki
Drukarka z duplexem - 2 sztuki
Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka
Skaner tablicowy - 3 sztuki
Skaner szczelinowy - 3 sztuki
Notebook - 6 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części pierwszej zawiera SpecyfikacjA TechnicznA stanowiącA załącznik NR 1 do SIWZMacierz NAS - 1 sztuka
Serwer - 1 sztuka
Moduł do przełącznika - 1 sztuka
Acces Point - 3 sztuki
Przełącznik Model 1 - 1 sztuka
Przełącznik model 2 - 4 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części drugiej zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZNotebook - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części trzeciej zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załacznik nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Ulica ul. Konarskiego 1-3/428
Nr domu 1-3
Nr miesz 428
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-066
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 5835422
Fax 052 5835452
Internet www.powiat.bydgoski.pl
Regon 09235621900000
E-mail info@powiat.bydgoski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, z uwagi na fakt, iż obowiązujące przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej: Załącznik nr 1 do SIWZ i/lub Załącznik nr 2 do SIWZ i/lub Załącznik nr 3 do SIWZ (w zależności od wyboru części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę: Załącznik nr 1 do SIWZ dla części pierwszej, Załącznik nr 2 dla części drugiej, Załącznik nr 3 do SIWZ dla części trzeciej). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Inne dokumenty Pełnomocnictwo, jeżeli osoba składająca i podpisująca, w imieniu Wykonawcy, oświadczenia i inne pisma, nie jest osobą upoważnioną na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub innego dokumentu dołączonego do oferty. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i wystawione przez osobę,y udzielającą,e pełnomocnictwa albo załączone jako kopia poświadczona notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: - Zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do momentu zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację o zaprzestaniu produkcji oferowanego przez siebie sprzętu i zaoferować w to miejsce przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawienia na piśmie propozycji istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego w ofercie. - Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; - Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu działania siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; - Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia wskutek działań osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; Zmiany umowy wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę pod rygorem nieważności jego postanowień.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiat.bydgoski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3 85-066 Bydgoszcz
Data składania wniosków 04/01/2013
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pokój nr 448, IV piętro biurowiec
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)