Dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w 2018 roku

Data publikacji 2017-11-29
Data zakończenia 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Solec-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623516-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158100009, 151000009, 155000003, 153000001, 153311008, 32121001, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w 2018 roku. Zamówienie podzielono na 9 części:
Część 1 - Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. Dostawa od poniedziałku do soboty w dni robocze w godz. 6.00-7.30. Część 2 - Dostawa mięsa i wędlin - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2B do SIWZ. Dostawa min. 2 razy w tygodniu w dni robocze wtorek, piątek w godz. 6.00-7.30. Część 3 - Dostawa produktów mleczarskich - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2C do SIWZ. Dostawa min. 3 razy w tygodniu w dni robocze wtorek, czwartek, sobota w godz. 7.00-10.00. Część 4 - Dostawa artykułów żywnościowych - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2D do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 5 - Dostawa warzyw i jabłek - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2E do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 6 - Dostawa owoców i jarzyn - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2F do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 7 - Dostawa mrożonek - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2G do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 8 - Dostawa ziemniaków - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2H do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 9 - Dostawa jaj kurzych - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2I do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6fa527ef-4efe-4094-8b6f-d6e70d362e9b
Biuletyn 623516-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29411900000
Zamawiajacy adres ulica Zborów
Zamawiajacy adres numer domu 112
Zamawiajacy miejscowosc Solec-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 0-41 377 70 45
Zamawiajacy fax 0-41 377 70 45 wew. 26
Zamawiajacy email dpszborow@op.pl
Adres strony url www.bip.powiat.busko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna powiatu
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.busko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.busko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, kurier lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej, Zborów 112, 28-131 Solec-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w 2018 roku
Numer referencyjny DPS PN 1 2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w 2018 roku. Zamówienie podzielono na 9 części: Część 1 - Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. Dostawa od poniedziałku do soboty w dni robocze w godz. 6.00-7.30. Część 2 - Dostawa mięsa i wędlin - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2B do SIWZ. Dostawa min. 2 razy w tygodniu w dni robocze wtorek, piątek w godz. 6.00-7.30. Część 3 - Dostawa produktów mleczarskich - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2C do SIWZ. Dostawa min. 3 razy w tygodniu w dni robocze wtorek, czwartek, sobota w godz. 7.00-10.00. Część 4 - Dostawa artykułów żywnościowych - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2D do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 5 - Dostawa warzyw i jabłek - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2E do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 6 - Dostawa owoców i jarzyn - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2F do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 7 - Dostawa mrożonek - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2G do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 8 - Dostawa ziemniaków - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2H do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 9 - Dostawa jaj kurzych - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2I do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do osób fizycznych -0 rolników indywidualnych - aktualny nakaz płatniczy podatku rolnego
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem interetowym , ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty z tych baz.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczone lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne datowane nie wcześniej niż 90 dni przed upływem składania ofert. 4. Opłaconą polisę OC a w przypadku jej braku inny dokument , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem interetowym , ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty z tych baz.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w Sekcji III Wykonawca załącza do składanej oferty
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w Sekcji III Wykonawca załącza do składanej oferty
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość korekty cen dostarczanych produktów żywnościowych w okresie realizacji zamówienia,w przypadkach: a) zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikająca z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia stawki VAT np. Rozporządzenie, Obwieszczenie, Ustawa lub innej podstawy do zmiany. b) w przypadku zmiany powyżej 3 % kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług opublikowanego przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim, o wielkość tegoż wskaźnika, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu po I kwartale 2018 roku w stosunku do IV kwartału 2017 roku. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen produktów np. Rozporządzenie, Obwieszczenie, Ustawa lub innej podstawy do zmiany cen. c) w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych, niezależnie od wszelkich czynników. Zmiana umowy w tym zakresie nie jest wymagana.
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z 16.04.1993r. (Dz. U. 2003r. nr 153 poz. 1503 z późn. zm.)
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Czas realizacji 01.01.2018r do 31.12.2018r.
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. Dostawa w dni robocze poniedziałek - sobota w godz. 6.00-7.30
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa i wędlin - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2B do SIWZ. Dostawa min. 2 razy w tygodniu w dni robocze wtorek, piątek w godz. 7.00-10.00
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów mleczarskich - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2C do SIWZ. Dostawa min. 3 razy w tygodniu w dni robocze wtorek, czwartek, sobota w godz. 7.00-10.00
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2D do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i jabłek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i jabłek - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2E do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i jarzyn
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa owoców i jarzyn - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2F do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mrożonek - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2G do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa ziemniaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ziemniaków - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2H do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz od zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa jaj kurzych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa jaj kurzych - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2I do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 85,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)