GuidZP400 |
6fa527ef-4efe-4094-8b6f-d6e70d362e9b
|
Biuletyn |
623516-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
29411900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zborów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
112
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Solec-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-41 377 70 45
|
Zamawiajacy fax |
0-41 377 70 45 wew. 26
|
Zamawiajacy email |
dpszborow@op.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat.busko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna powiatu
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat.busko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat.busko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, kurier lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej, Zborów 112, 28-131 Solec-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w 2018 roku
|
Numer referencyjny |
DPS PN 1 2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w 2018 roku. Zamówienie podzielono na 9 części:
Część 1 - Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. Dostawa od poniedziałku do soboty w dni robocze w godz. 6.00-7.30. Część 2 - Dostawa mięsa i wędlin - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2B do SIWZ. Dostawa min. 2 razy w tygodniu w dni robocze wtorek, piątek w godz. 6.00-7.30. Część 3 - Dostawa produktów mleczarskich - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2C do SIWZ. Dostawa min. 3 razy w tygodniu w dni robocze wtorek, czwartek, sobota w godz. 7.00-10.00. Część 4 - Dostawa artykułów żywnościowych - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2D do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 5 - Dostawa warzyw i jabłek - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2E do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 6 - Dostawa owoców i jarzyn - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2F do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 7 - Dostawa mrożonek - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2G do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 8 - Dostawa ziemniaków - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2H do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00. Część 9 - Dostawa jaj kurzych - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2I do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do osób fizycznych -0 rolników indywidualnych - aktualny nakaz płatniczy podatku rolnego
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem interetowym , ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty z tych baz.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczone lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne datowane nie wcześniej niż 90 dni przed upływem składania ofert. 4. Opłaconą polisę OC a w przypadku jej braku inny dokument , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem interetowym , ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty z tych baz.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w Sekcji III Wykonawca załącza do składanej oferty
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w Sekcji III Wykonawca załącza do składanej oferty
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość korekty cen dostarczanych produktów żywnościowych w okresie realizacji zamówienia,w przypadkach: a) zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikająca z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia stawki VAT np. Rozporządzenie, Obwieszczenie, Ustawa lub innej podstawy do zmiany. b) w przypadku zmiany powyżej 3 % kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług opublikowanego przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim, o wielkość tegoż wskaźnika, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu po I kwartale 2018 roku w stosunku do IV kwartału 2017 roku. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen produktów np. Rozporządzenie, Obwieszczenie, Ustawa lub innej podstawy do zmiany cen. c) w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych, niezależnie od wszelkich czynników. Zmiana umowy w tym zakresie nie jest wymagana.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z 16.04.1993r. (Dz. U. 2003r. nr 153 poz. 1503 z późn. zm.)
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Czas realizacji 01.01.2018r do 31.12.2018r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. Dostawa w dni robocze poniedziałek - sobota w godz. 6.00-7.30
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa i wędlin - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2B do SIWZ. Dostawa min. 2 razy w tygodniu w dni robocze wtorek, piątek w godz. 7.00-10.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2C do SIWZ. Dostawa min. 3 razy w tygodniu w dni robocze wtorek, czwartek, sobota w godz. 7.00-10.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2D do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i jabłek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i jabłek - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2E do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa owoców i jarzyn
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa owoców i jarzyn - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2F do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mrożonek - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2G do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ziemniaków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ziemniaków - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2H do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz od zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj kurzych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa jaj kurzych - szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 2I do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
|
| |