GuidZP400 |
b326f71e-74ad-4c7d-810f-f17fd8d05467
|
Biuletyn |
623817-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
|
Regon |
195600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dewajtis
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-815
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
-,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@uksw.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Sekretariat Kanclerza (pokój nr 436), ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MEBLI DO POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
|
Numer referencyjny |
DZP.371.53.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń biurowych, szczegółowy opis (1 zadań) znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
fotele obrotowe 20 szt. regał
magazynowy 1 moduł 1 szt. regał magazynowy - zestaw (kpl) 1 szt. szafa zamykana 17 szt. nadstawka
17 szt. biurko 1 szt. nadstawka na biurko 1 szt. kontenerek 1 szt. szafka stojąca 100x100 1 szt. szafa
zamykana 3 szt. nadstawka 3 szt. biurko 1 szt. kontenerek 1 szt. szafa zamykana 1 szt. nadstawka 1 szt.
stolik biurowy 1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39113100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-01-25T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o grupie kapitałowej: 1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest
zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz
z informacją z otwarcia ofert na adres e-mail podany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. 1.2.
W przypadku konsorcjum, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1. składa oddzielnie każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwa: 2.1. jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy. Stosowne pełnomocnictw w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty; 2.2. pełnomocnictwo udzielane osobom
podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu
rejestrowego, należy dołączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w
sytuacjach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) zajścia okoliczności
(zdarzeń), na które Strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich,
b) organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających
obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym
spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 3) zmiany wartości
umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących
przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i
usług (Dz. U. 2011, Nr 177, poz. 1054 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed
wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do
uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź
zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega
zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od
towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie
dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie
obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT; 4) zmiany
przedmiotu umowy w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku
lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy,
parametry i funkcjonalność: a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla
zmienianego produktu w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) istnieje możliwość
zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub
technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt.
4-5 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. 3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których
mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku
zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany. 4. Wprowadzenie do umowy
zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu
do niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|