Dostawa kopert i kalendarzy

Data publikacji 2012-12-20
Data zakończenia 2012-12-28 10:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522320 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301992301, 301997921
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert i kalendarzy.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Wykonawcy mogą składać oferty obejmujące jedną lub dwie części zamówienia.

Opis

1. Dostawa kopert (L.P.; Rodzaj koperty; Format/Wymiary (mm); Minimalna gramatura papieru (g/m²); Ilość kopert (szt.)): 1.; Biała, SK, z /okienkiem/ prawym; B6, 125×176 mm; 75; 500.000; 2.; Biała, SK; C6, 114x162 mm; 75; 150.000; 3.; Biała, NK, z /okienkiem/ prawym; C6/5, 114×229 mm; 75; 145.000; 4.; Brązowa, SK; B5, 176x250 mm; 90; 100.000; 5.; Brązowa, SK; C4, 229x324 mm; 100; 50.000; 6.; Brązowa, aktowa, HK; E4, 280x400 mm; 100; 15.000; 7.; Brązowa, aktowa, RBD, HK; E4, 280x400 mm; 130; 10.000.
2. Koperty białe z okienkiem (poz. 1 i 3) - /okienko/ winno być umieszczone w prawym dolnym rogu koperty w odległości 15 mm od dolnej i 15 mm od prawej, bocznej krawędzi koperty oraz posiadać następujące wymiary:
- krawędź /okienka/ równoległa do dolnej krawędzi koperty - 90 mm,
- krawędź /okienka/ równoległa do bocznych krawędzi koperty- 45 mm;
3. Zamawiający wymaga aby wszystkie wymiary kopert oraz wymiary i położenie /okienek/ i nie odbiegały od określonych w tabeli i w punkcie 1):
- dla kopert białych +/-2 mm,
- dla kopert brązowych +/- 4 mm;
4. Koperty białe winny posiadać poddruk na wewnętrznej stronie koperty. Poddruk jest wymagany w celu uniemożliwienia odczytania treści dokumentu umieszczonego w kopercie;
5. Zamawiający będzie oceniał czy przedmiot zamówienia (koperty) odpowiada wymaganiom SIWZ, na podstawie próbek kopert załączonych przez Wykonawców do ofert;
6. Podane ilości kopert są szacunkowe. Rzeczywiście zakupione ilości kopert mogą różnić się od podanych załączniku o nie więcej niż 10% każdego rodzaju kopert.1. Dostawa kalendarzy na rok 2013 (L.p.; Rodzaj kalendarza; Wymiary (mm); Minimalna gramatura papieru (g/m²); Ilość kalendarzy (szt.)):
1.; Biurkowy; Minimalne: 120/190; 70; 945; 2.; Książkowy; A5 (148 mmx210mm); 70; 90.

2. Minimalne wymagania stawiane wobec oferowanych kalendarzy biurkowych:
a) kolor papieru: biały,
b) kalendarz biurkowy, pionowy,
c) układ: tydzień na stronie,
d) miejsce na notatki dla każdego dnia tygodnia (nie dotyczy sobót i niedziel),
e) nazwa miesiąca i wykaz wszystkich dni miesiąca na każdej stronie,
f) oparty na podstawie w kształcie trójkąta lub innej stabilnej, trwałej podstawie,
g) kartki łączone węższą krawędzią na górze przy użyciu spirali,
h) kalendarium w języku polskim,

3. Minimalne wymagania stawiane wobec oferowanych kalendarzy książkowych:
a) kolor papieru: biały, chamois (kremowy),
b) układ: 1 dzień na stronie - sobota i niedziela mogą być na jednej stronie,
c) okładka twarda z gąbką, okładzina wykonana ze skóry lub materiału skóropodobnego, kolor jednolity,
d) numer dnia miesiąca, nazwa miesiąca i tygodnia oraz wykaz dni miesiąca na każdej stronie,
e) zakładka w postaci wstążki,
f) registry panoramiczne z nazwami miesięcy,
g) kalendarium w języku polskim.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
Ulica ul. Mickiewicza 33-39
Nr domu 33-39
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 6109320
Fax 056 6109496
Regon 00001775600507
E-mail KowalskaM@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Wiedza Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni posiadać wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o jego spełnianiu.
Potencjał Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do należytego wy¬konania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o jego spełnianiu.
Zdolne Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni dysponować osobami zdolnymi do należytego wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o jego spełnianiu.
Sytuacja Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o jego spełnianiu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oferta, której treść winna odpowiadać treści wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy, którego treść winna odpowiadać treści wzoru formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Pełnomocnictwo - należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy(ów). Pełnomocnictwo winno: a) być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa albo przez notariusza; b) wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo (substytucja) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. W przypadku, gdy oferta, składana przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy są możliwe w przypadku zmian przepisów prawa mających wpływ na realizację niniejszej umowy i tylko w zakresie uzasadnionym tymi zmianami. Zmiana umowy wymaga formy aneksu.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl/zampub
Adres uzyskania siwz ZUS Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, w pokoju nr 325 (piętro III).
Data składania wniosków 28/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce ZUS Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, pokój nr 325 (piętro III).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)