dostawa i wdrożenie oprogramowania do archiwizacji i korelacji zdarzeń oraz świadczenie asysty technicznej

Data publikacji 2017-11-30
Data zakończenia 2017-12-08 00:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622875-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania do archiwizacji i korelacji zdarzeń (ang. nazwa: „Security Information and Event Management - SIEM”), zwanego także „oprogramowaniem” lub „systemem” oraz świadczenie asysty technicznej dla ww. systemu, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z formularzem opis przedmiotu zamówienia i wzorem umowy.
» Wdrożenie systemu obejmuje:
a) opracowanie w oparciu o założenia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia projektu wdrożenia systemu SIEM;
b) instalacja i konfiguracja systemu SIEM zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem wdrożenia;
c) przeprowadzenie warsztatów dla pracowników Śląskiego OW NFZ z zakresu administracji i obsługi systemu SIEM;
d) aktualizacja projektu wdrożenia o zmiany wprowadzone w czasie wdrożenia oraz przedstawienie całości w formie dokumentacji wdrożenia;
e) dostarczenie wszelkich licencji (kody licencyjne, ewentualne dokumenty licencyjne, ewentualne nośniki CD lub DVD) bądź innych dokumentów dotyczących wdrożonego systemu SIEM;
f) przeniesienie autorskich praw majątkowych do wytworzonej dokumentacji wdrożenia.
»Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część SIWZ. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy.
»Wykonawca winien podać w treści formularza opis przedmiotu zamówienia nazwę producenta oraz nazwę oferowanego systemu SIEM. Formularz opis przedmiotu zamówienia, w tym wskazana przez Wykonawcę nazwa producenta oraz nazwa oferowanego systemu, składają się na treść oferty.
» Świadczenie asysty technicznej obejmuje również prace konsultacyjno-serwisowe w liczbie nieprzekraczającej łącznie 40 osobogodzin - do wykorzystania przez Zamawiającego w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu wdrożenia. Zlecenie prac konsultacyjno-serwisowych stanowi uprawnienie Zamawiającego.
»W SIWZ podano budżet Zamawiającego (maksymalna kwota brutto) na realizację zamówienia w części dotyczącej dostawy i wdrożenia systemu SIEM. Zaoferowana przez Wykonawcę cena w części odnoszącej się do dostawy i wdrożenia systemu SIEM nie może być wyższa od podanej kwoty brutto. W sytuacji, gdy cena zaoferowana przez Wykonawcę za dostawę i wdrożenie systemu SIEM przekroczy podaną kwotę brutto, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 pzp jako oferta, której treść nie odpowiada treści SIWZ.
» Okres oraz warunki gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia określono w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 528a4a96-0219-4697-a797-17ace4d67bbd
Biuletyn 622875-N-2017
Zamawiajacy nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Regon 1544738200030
Zamawiajacy adres ulica ul. Kossutha
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 7351547, 7351637
Zamawiajacy fax 327 351 636
Zamawiajacy email inwestycje@nfz-katowice.pl
Adres strony url www.nfz-katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.nfz-katowice.pl/news/group/16/o-nas/zamowienia/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nfz-katowice.pl/news/group/16/o-nas/zamowienia/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląski Oddział Wojewódzki NFZ ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A (II piętro)
Nazwa nadana zamowieniu dostawa i wdrożenie oprogramowania do archiwizacji i korelacji zdarzeń oraz świadczenie asysty technicznej
Numer referencyjny 29/pn/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania do archiwizacji i korelacji zdarzeń (ang. nazwa: „Security Information and Event Management - SIEM”), zwanego także „oprogramowaniem” lub „systemem” oraz świadczenie asysty technicznej dla ww. systemu, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z formularzem opis przedmiotu zamówienia i wzorem umowy. » Wdrożenie systemu obejmuje: a) opracowanie w oparciu o założenia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia projektu wdrożenia systemu SIEM; b) instalacja i konfiguracja systemu SIEM zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem wdrożenia; c) przeprowadzenie warsztatów dla pracowników Śląskiego OW NFZ z zakresu administracji i obsługi systemu SIEM; d) aktualizacja projektu wdrożenia o zmiany wprowadzone w czasie wdrożenia oraz przedstawienie całości w formie dokumentacji wdrożenia; e) dostarczenie wszelkich licencji (kody licencyjne, ewentualne dokumenty licencyjne, ewentualne nośniki CD lub DVD) bądź innych dokumentów dotyczących wdrożonego systemu SIEM; f) przeniesienie autorskich praw majątkowych do wytworzonej dokumentacji wdrożenia. »Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część SIWZ. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. »Wykonawca winien podać w treści formularza opis przedmiotu zamówienia nazwę producenta oraz nazwę oferowanego systemu SIEM. Formularz opis przedmiotu zamówienia, w tym wskazana przez Wykonawcę nazwa producenta oraz nazwa oferowanego systemu, składają się na treść oferty. » Świadczenie asysty technicznej obejmuje również prace konsultacyjno-serwisowe w liczbie nieprzekraczającej łącznie 40 osobogodzin - do wykorzystania przez Zamawiającego w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu wdrożenia. Zlecenie prac konsultacyjno-serwisowych stanowi uprawnienie Zamawiającego. »W SIWZ podano budżet Zamawiającego (maksymalna kwota brutto) na realizację zamówienia w części dotyczącej dostawy i wdrożenia systemu SIEM. Zaoferowana przez Wykonawcę cena w części odnoszącej się do dostawy i wdrożenia systemu SIEM nie może być wyższa od podanej kwoty brutto. W sytuacji, gdy cena zaoferowana przez Wykonawcę za dostawę i wdrożenie systemu SIEM przekroczy podaną kwotę brutto, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 pzp jako oferta, której treść nie odpowiada treści SIWZ. » Okres oraz warunki gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia określono w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow UWAGA! Termin wykonania zamówienia: a) dostawa i wdrożenie systemu SIEM: w terminie do dnia 18.01.2018 r.; b) świadczenie asysty technicznej dla systemu SIEM: w okresie 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu wdrożenia, przy czym do 40 osobogodzin prac konsultacyjno-serwisowych przeznaczono do wykorzystania w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu wdrożenia. »»Licencje dostarczone w ramach umowy (licencje na oprogramowanie komputerowe) zostaną udzielone na czas nieoznaczony.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Art. 22 ust.1b pkt 3 pzp - warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej (posiadania wymaganego doświadczenia), a opisanego poniżej, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu ww. warunku (patrz pkt VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ), a na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt VI pkt 3 lit.a i lit.b SIWZ. Wykonawca winien spełnić warunek dotyczący zdolności zawodowej (posiadania wymaganego doświadczenia) polegający na należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 (jednej) dostawy rozumianej jako dostawa systemu do archiwizacji i korelacji zdarzeń wraz z jego wdrożeniem (instalacją), wykonanej lub wykonywanej. Pod pojęciem wykonana dostawa należy rozumieć zamówienie polegające na dostarczeniu systemu do archiwizacji i korelacji zdarzeń wraz z jego wdrożeniem (instalacją) o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto, którego realizacja została zakończona (umowa została zrealizowana). Pod pojęciem wykonywana dostawa należy rozumieć zamówienie będące w trakcie realizacji (umowa jest nadal realizowana), którego pewna część o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto polegająca na dostarczeniu systemu do archiwizacji i korelacji zdarzeń wraz z jego wdrożeniem (instalacją), została już zrealizowana. (Uwaga: sytuacja ta dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych. Jeżeli Wykonawca powoła się na wykonywanie dostawy stanowiącej świadczenie okresowe lub ciągłe, w przypadku wątpliwości zobowiązany będzie wykazać (udowodnić) okresowy lub ciągły charakter świadczenia). Wykaz dostaw wykonanych - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - Wykonawca zamieszcza w formularzu wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ----UWAGA! • Pojęcie dostawy (odpowiednio wykonanej lub wykonywanej) zostało zdefiniowane powyżej. •Odpowiednio wykonanie lub wykonywanie każdej wykazanej dostawy musi zostać poparte dowodem, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. • Informacje podane w formularzu wykaz dostaw nie mogą być sprzeczne z informacjami wynikającymi z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie (wykonywanie) dostaw. •Podając w formularzu wykaz dostaw datę wykonania, Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) dostawy (umowa została zrealizowana); w przypadku dostawy wykonywanej (umowa jest nadal realizowana) – Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) zrealizowanej już części dostawy z zaznaczeniem, iż jest to zamówienie nadal realizowane (umowa jest nadal realizowana). •Podając w formularzu wykaz dostaw wartość, Wykonawca: - w przypadku dostawy wykonanej (umowa została zrealizowana) - wpisuje kwotę brutto w złotych za całość wykonanej dostawy, zaś - w przypadku dostawy wykonywanej (umowa jest nadal realizowana) - Wykonawca wpisuje zarówno kwotę brutto w złotych za zrealizowaną już w ramach całości część dostawy, jak i kwotę brutto w złotych stanowiącą wartość całej dostawy. •Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy (np. obejmowałby również dostawę i wdrożenie (instalację) innych elementów, innego asortymentu lub inny rodzaj zamówienia), Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane dotyczące dostawy systemu do archiwizacji i korelacji zdarzeń wraz z jego wdrożeniem (instalacją). W przypadku podawania wartości Wykonawca winien wpisać zarówno kwotę brutto stanowiącą wartość całego zamówienia (umowy), jak i wartość brutto samej dostawy systemu do archiwizacji i korelacji zdarzeń wraz z jego wdrożeniem (instalacją). •Wykonawca w formularzu wykaz dostaw podaje podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana lub jest nadal wykonywana, wskazując jego nazwę i adres.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. W związku z art. 22a ust.1 pzp, zgodnie z którym: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na gruncie niniejszego postępowania przyjmuje się, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w cyt. art. 22a ust.1 pzp, wystąpi wyłącznie w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, który polega na zdolności zawodowej (doświadczeniu) innego podmiotu/ów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu/ów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tego podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, że udostępniana Wykonawcy przez inny podmiot/podmioty ich zdolność zawodowa (doświadczenie), pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz 3) Zamawiający zbada, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 pzp. Uwaga! W przypadku polegania na zdolności zawodowej innego podmiotu/ów, Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w formularzu oferty. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolności zawodowej (doświadczeniu) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda wskazania w szczególności: a) podmiotu, który udostępni swoje zasoby (nazwa/firma oraz adres); b) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; c) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Informacje, o których mowa powyżej pod lit.a)-d), winny znaleźć się w zobowiązaniu podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa wyżej, Wykonawca załącza do oferty. Uwaga! Zgodnie z art. 22a ust.6 pzp, jeżeli zdolności zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust.1 pzp, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności zawodowe, o których mowa w art. 22a ust.1 pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) warunek niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa w pkt V pkt 1 ppkt 1 SIWZ, winien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; b) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt V pkt 1 ppkt 2 SIWZ, winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać wymagane doświadczenie (brak możliwości sumowania zdolności zawodowej - doświadczenia). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to winno potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) dokumenty, o których mowa w pkt VI pkt 3 lit.a i lit.b SIWZ, winny potwierdzić spełnianie warunku opisanego w pkt V pkt 1 ppkt 2 SIWZ samodzielnie przynajmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunek ten winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać wymagane doświadczenie (brak możliwości sumowania zdolności zawodowej - doświadczenia).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) formularz wykaz dostaw - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (por. pkt V pkt 1 ppkt 2 SIWZ) oraz załączeniem b)dowodów określających, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. »Jeżeli Wykonawca polega na zdolności zawodowej innego podmiotu/ów, przedstawia wykaz dostaw j.w. wraz z dowodami j.w. wystawionymi dla tego podmiotu. »Jeżeli Wykonawca powoła się na wykonywanie dostawy stanowiącej świadczenie okresowe lub ciągłe, w przypadku wątpliwości zobowiązany będzie wykazać (udowodnić) okresowy lub ciągły charakter świadczenia.
Inne dokumenty niewymienione ---W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: www.nfz-katowice.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…). Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ. ---Dodatkowe informacje: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej (por. art. 25a ust.3 pkt 2 pzp). ---Kwestię Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia reguluje SIWZ. Uwaga! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art.23 ust.2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium 1.Na podstawie art. 45 ust.2 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5.Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6.Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 29/pn/2017. Zmiana bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy z podaniem przyczyny zmiany bądź rezygnacji, oraz w przypadku zmiany – ze wskazaniem nowego podwykonawcy przy uwzględnieniu postanowień ust.11 (tu: pkt 2). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu (warunku dot. zdolności zawodowej – posiadanie wymaganego doświadczenia), Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (zamówienie nr 29/pn/2017). 2. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia, Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w zamówienie. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie przed wystawieniem danej faktury, zmiana zostanie uwzględniona w umowie. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT, wynagrodzenie netto z tytułu umowy, w tym także ceny (wartości) netto podane w załączniku nr 2 do umowy, zostanie obniżone w taki sposób, aby po doliczeniu aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie nie przekroczyło ceny oferty złożonej w zamówieniu nr 29/pn/2017, przy odpowiednim uwzględnieniu Tabeli I i Tabeli II w załączniku nr 2 do umowy. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT, do cen (wartości) netto podanych w umowie, w tym w załączniku nr 2 do umowy, zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej (niższej) wysokości. Zmiana stawki podatku VAT wraz z wszelkimi jej konsekwencjami zostanie wprowadzona w drodze pisemnego aneksu do umowy. 4. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi zostać dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. O zamiarze dokonania zmiany formy zabezpieczenia Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana formy zabezpieczenia zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy. 5. Zmiana osoby/osób wskazanych w oświadczeniu, o którym mowa w par.1a ust.1 umowy, jest możliwa pod warunkiem spełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. Zmiana dokonywana jest w formie pisemnego oświadczenia Wykonawcy (lub podwykonawcy) z podaniem danych nowej osoby oraz przy zachowaniu wymogów par. 1a ust.1 umowy. Zmiana osób wymaga akceptacji ze strony osoby wskazanej w §4 ust.1 umowy. Akceptacja może zostać wyrażona na piśmie lub za pośrednictwem poczty e-mail. 6. Ewentualna zmiana osób bądź danych teleadresowych wskazanych w par. 4 ust. 1, 2 lub 3 umowy dla swojej skuteczności będzie wymagała jedynie jednostronnego pisemnego oświadczenia skierowanego do drugiej Strony umowy. W treści oświadczenia winien zostać wskazany termin, od którego obowiązuje zmiana. 7.Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Zamawiającego o każdej zmianie dotyczącej wskazanego w par.5 ust.6 umowy sposobu kontaktu (informacja taka winna zostać przekazana Zamawiającemu na piśmie lub faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, pod rygorem uznania zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego na podany w par.5 ust.6 sposób kontaktu, za skuteczne. »»»W umowie wskazano przypadki, w których Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy bądź rozwiązania umowy. »»»Każdorazowa zmiana postanowień umowy, przy uwzględnieniu wyjątków w niej przewidzianych, wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria I. Cena
Znaczenie 30,00
  
Kryteria II. Ilość dziennie zbieranych danych (liczba licencji na GB/dzień)
Znaczenie 35,00
  
Kryteria III. Liczba monitorowanych urządzeń (liczba licencji na urządzenia)
Znaczenie 35,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)